Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias, 7-vuotiaan pojan äitipuoli on hetken palstalla

Vierailija
20.04.2012 |

Aihe vapaa, eli saa kysyä. :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kyllä olet.

lapsen oikea äiti ei asukaan saman katon alla lastensa kanssa, eikö hänkään ole äiti enää?

Onhan työ vähän hassu tilanne, voisitte olla toistenne sisaruksia iän puolesta miehesi pojan kanssa, ap. Mutta äiti et oikein voisi biologisesti olla. Mutta kaikkea hyvää sinulle ja miesystävällesi!

Niin en minä itseäni äitipuolena pidäkään, ei siis olisi pitänyt käyttää sitä sanaa otsikossa. En voinut arvata että av-mammat suuttuu, jos joku käyttää äiti-sanaa väärässä asiayhteydessä! ;)

Tuota minullekin on moni kauhistellut, että voisin olla miehen lapsi, mutta en itse ajattele niin. Oma isäni on kuitenkin huomattavasti vanhempi ja mieheni ei vaikuta niin vanhalta mitä on.

Kiitos mukavasta kommentista. :)

~Ap

Vierailija
22/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenko sut ;)

Taisin unohtaa vastata tähän, vaikka näin kysymyksen.

Ei, ei ala L-kirjaimella.

~Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avomieheni oli 36 ja hänen poikansa oli hiihtoloman meillä, oli silloin 10. Muistan olleeni tosi kakara silloin, toivottavasti sä olet fiksumpi.

Meidän suhteemme ei kestänyt, mutta syy ei ollut ikäerossa. Ehkä minun typerässä lapsellisuudessani tai sitten miehen tulisessa luonteessa, huono yhdeistelmä....

Vierailija
24/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi tehnyt aloituksen tyyliin "onko miesystäväni lapsen ja minun ikäero liian pieni" oltais täällä huudettu yhteen ääneen että ap on ihan liian nuori ÄITIPUOLEKSI. Nyt kun itse käytti termiä äitipuoli, niin täällä kaikki huutaa että ei ap mikään äitipuoli ole. Aina samaa vääntöä ja muotoseikkoihin takertumista kun ei ole muuta sanottavaa :D

Vierailija
25/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avomieheni oli 36 ja hänen poikansa oli hiihtoloman meillä, oli silloin 10. Muistan olleeni tosi kakara silloin, toivottavasti sä olet fiksumpi.

Meidän suhteemme ei kestänyt, mutta syy ei ollut ikäerossa. Ehkä minun typerässä lapsellisuudessani tai sitten miehen tulisessa luonteessa, huono yhdeistelmä....

Ikävä kuulla. Ja eihän sitä ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo. Meillä ei ole mikään kiire ja halutaan edetä ihan rauhallisesti. Siksi ei olla vielä muutettu yhteen. Poikaa kyllä näen useammin kuin vain lomilla. :)

Jos ap olisi tehnyt aloituksen tyyliin "onko miesystäväni lapsen ja minun ikäero liian pieni" oltais täällä huudettu yhteen ääneen että ap on ihan liian nuori ÄITIPUOLEKSI. Nyt kun itse käytti termiä äitipuoli, niin täällä kaikki huutaa että ei ap mikään äitipuoli ole. Aina samaa vääntöä ja muotoseikkoihin takertumista kun ei ole muuta sanottavaa :D

Heh. :D En täällä paljoakaan käy, mutta voin uskoa että juuri noin olisi käynyt. :D

Kiinnostaisi kyllä kuulla näiden väitteiden perusteluiksi äitipuolen määritelmä. Tiedän nyt ainakin sen, että on oltava lapsen isän kanssa avoliitossa!

~Ap

Vierailija
26/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta pullollaan :O

Ihme, että täytyy aina olla epäasiallinen ja epäystävällinen. En tosin aivan ap:n aloituksen motiiviakaan ymmärrä, mutta hän ainakin osaa käyttäytyä eikä lähte mukaan noihin asiattomuuksiin.

Tsemppiä vaan ap:lle, edetkää miehen kanssa rauhassa. Ikäerohan teillä on aika iso ja saattaa aiheuttaa ongelmiakin, mutta tietysti jos olet hyvin kypsä ikäiseksesi, niin homma saattaa toimiakin.

Vierailija
27/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sulle toki kumartelee :D

Vierailija
28/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vauva-palstalla?

Eksyin tänne ensimmäisen kerran erään linkin kautta toiselta keskustelupalstalta ja olen käynyt täällä silloin tällöin lukemassa juttuja. Täällä on toisinaan ihan hauskoja aloituksia. ;)

~Ap, joka nyt poistuu miehensä kanssa saunaan. :)

Vierailija
29/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta pullollaan :O

Ihme, että täytyy aina olla epäasiallinen ja epäystävällinen. En tosin aivan ap:n aloituksen motiiviakaan ymmärrä, mutta hän ainakin osaa käyttäytyä eikä lähte mukaan noihin asiattomuuksiin.

Tsemppiä vaan ap:lle, edetkää miehen kanssa rauhassa. Ikäerohan teillä on aika iso ja saattaa aiheuttaa ongelmiakin, mutta tietysti jos olet hyvin kypsä ikäiseksesi, niin homma saattaa toimiakin.

Kiitos tästä. :) Ei mulla mitään suurempaa motiivia ollut tän keskustelun tekemiseen, oon nähnyt vastaavia täällä aiemminkin ja mielenkiinnosta tein itsekin että mitä minulta kysyttäisiin.

Tota seuraavaa, 33:n kommenttia en kyllä tajunnut. Mutta kivat sullekin ja pus.

~Ap

Vierailija
30/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy ei ikäerossa, mutta toisen osapuolen lapsellisuudessa... hmmm.....

Vierailija
31/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että SINUN pillusi on maailmannapa?

Vierailija
32/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat linjat! Jatka samaan malliin. Laita tavara kovalle käytölle. Aika kuluu - ja kas- olet joku päivä käytetty ja kulutettu nelikymppinen. Samaa massaa, johon kuuluu 95% naisista. "nauti" nyt ja luule, että sinua rakastetaan, kun sinua naidaan. (tai oikeammin yleensä mies onanoi itseään naiseen yhtyneenä)

Vierailija
33/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat linjat! Jatka samaan malliin. Laita tavara kovalle käytölle. Aika kuluu - ja kas- olet joku päivä käytetty ja kulutettu nelikymppinen. Samaa massaa, johon kuuluu 95% naisista. "nauti" nyt ja luule, että sinua rakastetaan, kun sinua naidaan. (tai oikeammin yleensä mies onanoi itseään naiseen yhtyneenä)

Vierailija
34/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vastenmielistä sakkia linjoilla. Kehtaatte nuorelle tytölle laukoa tuommoisia.

Muuten, mun parhaalla ystävällä ja hänen miehellään on suunnilleen sama ikäero kuin ap:lla ja hänen miesystävällään, ja suunnilleen saman ikäisinä tapasivatkin. Ystävästäni tuli suunnilleen saman ikäisen lapsen äitipuoli. Nyt ystäväni ja hänen miehensä - josta hänestäkin on tullut hyvä ystäväni - ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta ja heillä on yhteinen lapsi.

Vierailija
35/47 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui ja upposi!

Vierailija
36/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tällä tavalla reagoitte 18-vuotiaaseen. Näettekö todellakin jopa anonyymin nuoren netissä jotenkin uhkana teille vai mistä tuo vihanne kumpuaa?

Tämän palstan katkerat ämmät yllättivät minut taas vihamielisyydellään. Tekö loistavia äitejä sitten?

Vierailija
37/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

42:sen kanssa..kehtaakin vanhat ämmät tollasia puhua täällä nuorelle tytölle..niin katkeraa niin katkeraa..itselläni on nuorempi mies, olen melkein 30, mutta en ole onneksi vielä ainakaan niin katkera, että pitäisi omia epävarmuuksia purkaa johonkin tuntemattomaan nuoreen naiseen..hävetkää vanhat haahkat!!

Vierailija
38/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemaan, nyt tulee 10vuotta yhdessä, viisi naimisissa.

T. Minä vain

Vierailija
39/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle olet isän tyttöystävä mutta ei se sinusta äitipuolta tee, kun ette edes asu yhdessä.

Joten kun pyydät ihmisiä kyselemään itseltäsi tässä äitipuolen ominaisuudessa niin johdat kyllä hiukan harhaan.

Vierailija
40/47 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tämä ei ole edes kysymys kun vastaus on niin ilmiselvä, mutta kuinka paljon ikäistään lapsellisempi miehesi on? Ymmärrän mitä hän hakee ja saa sinusta, mutta mitä ihmettä sinä saat mieheltä joka ikäsnä puolesta voisi olla isäsi? Taloudellista ilmeisesti. Eivätkö lähempänä omaa ikääsi olevat pojat ole kiinnostuneita sinusta vai miksi turvaudut noin vanhaan?

Pakko sanoa tuolle 15 vuotiaana 26 vuotiaan kanssa alkamaan olleelle että minulle alkoi 15 vuotiaana 21 vuotias siihen asti kaveri ehdottelemaan seurusteluakin enkä todellakaan lähtenyt mukaan, ihan järkyttävän vanhalle tuntui mies silloin! Kaveripiirissä siitä tulikin teinipillunhakija pilailua, jota ilman minulta jäi :) Toiselta myöhemmin sai ja yhdessä olivat pitkään, en tiedä ovatko vieläkin. Sen tiedän että enimmäisen lapsen syntymän jälkeen vonkasi kovastikin muutamilta 16-17 v tytöiltä ja oli "suhteessakin" yhden kanssa. Kuulemani mukaan sama meno jatkuu edelleen, varmaa en enää teidä kun niin eri suunnilla asutaan nykyään.