Lue keskustelun säännöt.
Monilla on sellainen mielikuva, että omaishoitajuus tarkoittaa että pitää jäädä pois töistä
Kommentit (4)
Jos pystyy hoitamaan homman samalla kun käy töissä niin tottakai saa käydä töissä. Mut voi olla että työssäkäynti on vaikeaa jos omaishoidettava tarvitsee apua 24/7.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hoitoa 24/7, tai suurimman osan ajasta toki riittää, kun katsoo perään, mutta ei sitä voi yksin kotiin jättää.
Olen kehitysvammaisen poikani omaishoitaja. Olen töissä 6 tuntia päivässä, töistä tulen suoraan ottamaan poikaa vastaan koulukyydistä. Omaa aikaa ei kyllä ole yhtään, aina on painettava kiireesti töistä kotiin, ja kotona odottaa toinen työpäivä, poikaa ei voi yhtään jättää silmistä...
lapsella on myös isä ja henkilökohtainen avustaja 20h/kk + 1 viikonloppu kuussa hoitopaikassa.
Olen kehitysvammaisen poikani omaishoitaja. Olen töissä 6 tuntia päivässä, töistä tulen suoraan ottamaan poikaa vastaan koulukyydistä. Omaa aikaa ei kyllä ole yhtään, aina on painettava kiireesti töistä kotiin, ja kotona odottaa toinen työpäivä, poikaa ei voi yhtään jättää silmistä...