Millainen sinun tuntemasi Nata on?
Kommentit (18)
*huutonaurua* KAMALA nimi! lampaannata tosiaan...
joo, no, eihän se oikeesti mulle kuulu muiden nimet, muta meinas kyllä lentää kahvit näytölle. onneks näin virtuaalisesti tutustuin nimeen, jos tulee joskus oikee ihminen vastaan niin ehkä selviän tilanteesta inhimillisemmällä reaktiolla. :DDDD omg.
työnantajana aivan hitler, kaverina mukava, kumppanina ilkeä, ihanan alun jälkeen tosin vasta :) Ei ole raskaana tämä, kun on mies!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 12:44"]
joo, no, eihän se oikeesti mulle kuulu muiden nimet, muta meinas kyllä lentää kahvit näytölle. onneks näin virtuaalisesti tutustuin nimeen, jos tulee joskus oikee ihminen vastaan niin ehkä selviän tilanteesta inhimillisemmällä reaktiolla. :DDDD omg.
[/quote]
Oma nimeni on Nata... En kadu! Espanjaksi Nata tarkoittaa kermaa, ja suomeksi jotain heinää!?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 12:44"]
[/quote]
Oma nimeni on Nata... En kadu! Espanjaksi Nata tarkoittaa kermaa, ja suomeksi jotain heinää!?
[/quote]
Siis mitä et kadu? Itsekö olet nimesi valinnut? Yleensä vanhemmat valitsevat nimen lapselleen, mutta ei sitten teidän perheessä...
Nata ei tarkoita suomeksi "jotain heinää". Se on nurminata yleisimmin, lisäksi on muita samantyyppisiä nata-päätteellisiä heinäkasveja, pelkkä nata merkitsee heinäsukua, johon erilaiset nadat kuuluvat.
Olin pienenä 2 viikkoa kaveria muuan venäläisen Natalian kanssa, kaveruus sit loppui siihen kun äitinsä tuli palauttamaan mulle Natan multa varastamat 60 markkaa. (mikä siis sinänsä oli mahtavaa koska en itse ollut huomannut puuttuvia rahoja, ja oli mukavaa tavata rehellinen venäläinen :)
Ihan upea nuori nainen.
Akateeminen, urheilullinen, fiksu ja kaunis. Päässyt nuorena jo pitkälle. Asuu hienolla alueella ja osaa varmaan kaiken.
Pitääkin soittaa hänelle, ikävä tuli.
orjapiiskuri, mutta tavallaan kiva?
ihan nuori tyttö, joka auttaa monia
Noh... nyrkkeilijä, siis entinen, liitokin entinen...
on siis koira.
Tarkoittaa myös kermaa katalaaniksi ;)
Kokemusta myös rainadoista sekä lampaannadasta ja punanadasta. Näistä kaksi jälkimmäistä hyviä nurmikoihin, nurminata laitumiin ja ruoko- ja rainadat säilörehunurmiin.
Raskaana.
Onkohan sama kuin tuo aikaisempi:)