Mitä tulee maksamaan, jos synnyttää vaikka
ruotsinlaivalla? Tai jos joudutaan hakemaan sieltä kesken matkan pois?
Kommentit (14)
kaiken raskauteen liittyvän. Mistä sais sellaisen, joka ei sulje?
Kukaan ei varmaan riskiraskaudessa matkusta noin myöhään, laivallakaan? Ja jos on normiraskaus, ei sieltä pois tarvitse hakea ellei tule komplikaatioita.
Miten määritellään riskiraskaus?
Onhan niitä ennenaikaisia syntynyt ilman mitään ennakkovaroituksiakin
Miten määritellään riskiraskaus? Onhan niitä ennenaikaisia syntynyt ilman mitään ennakkovaroituksiakin
siitä ilosta, että ovat lähteneet laivalle tms. paikkaan, jonne apu tulee vain helikopterilla.
mulle meinas tulla tuskanhiki viime syksynä, kun lähdin Ruotsin risteilylle rv 35. Heti laivan lähdettyä alkoi supistaa, laskeskelin jo ehdinkö Maarianhaminaan. Lämpimän suihkun ja lepäämisen jälkeen supistukset onneksi hiipuivat illan mittaan, mutta tilanne tuntui kyllä ahdistavan epämiellyttävältä.
ja lähipiirissä ollut näitä ennen aikojaan syntyneitä. Jotenkin nyt alkoikin tuntua, että matka on sittenkin liian loppuvaiheessa. Oli tarkoitus juhlistaa äippäloman aloitusta.
Miten määritellään riskiraskaus?
Onhan niitä ennenaikaisia syntynyt ilman mitään ennakkovaroituksiakin
Tartu nyt tähän... En tiedä raskusviikoista tuon taivaallista mutta googleta ihmeessä se riskiraskaus jos pitää jostain aina riitaa haastaa.
ilman vakuutusta en lähtisi.
ja lähipiirissä ollut näitä ennen aikojaan syntyneitä. Jotenkin nyt alkoikin tuntua, että matka on sittenkin liian loppuvaiheessa. Oli tarkoitus juhlistaa äippäloman aloitusta.
sulkee pois kaikki raskauteen liittyvän.
Tiedän oikeasti mikä on riskiraskaus, mutta jokainen minun tuntemani ennenaikainen on syntynyt ilman ennakkovaroitusta ja ei riskiraskautena. Tiedän kyllä, että on muitakin.
ambulanssin verran. Kannattaa jopa Ruotsin matkalla pitää EU-sairausvakuutuskorttia mukana. Ruotsissa sillä hoituu helposti kaikki.
Jos neuvolasta saa luvan lähteä, niin kaikki on ok, ja jos synnytys alkaa, niin ei sinne sitä helikopteriakaan ihan hetkessä saada. Laivalla on synnytetty ennenkin ja menty sitten tarkistukseen maihin.
Asun itse saaristossa ja jos helikopterilla haetaan joku sairas, niin ei siitä maltaita makseta.
mutta kesken matkaa pois hakeminen maksaa muutaman tonnin. Siksi kannattaa ottaa matkavakuutus.