Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi jouduisi äkkiseltään sairaalaan, esim

Vierailija
19.04.2012 |

onnettomuuden tai sairauskohtauksen takia, ja olisi itse kykenemätön ilmoittamaan tästä työpaikalleen,

Niin tietäisitkö kenelle sinä siellä soittaisit ja ilmoittaisit asian?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
2/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yhden lähimmän työkaverin tavannut ja soittaisin varmaan hänelle ja pyytäisin välittämään tiedon mieheni esimiehelle.

Työkaverin koko nimeäkään en muista, mutta jos etsisin miehen puhelimen tiedoista, löytäisin ja tunnistaisin sen sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kenelle soittaisin, olen tiennyt jokaisessa työpaikassa tämän. Tosin puhelinnumero on vain miehen kännykässä, mutta eiköhän tuokin netistä löytyisi.

Vierailija
4/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletan että kun kysyisin vaihteesta mieheni tiimin esimiestä, niin eiköhän se löytyisi.

Vierailija
5/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni on töissä aika pienessä yrityksessä, joten soittaisin keskukseen ja pyytäisin yhdistämään miehen esimiehelle -kuka onkaan.

Vierailija
6/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehensä nimen kertonut, mutta en todellakaan muista. Kai se netistä löytyisi tai keskuksen kautta.

Mutta todellisuudessa varmaan soittaisin miehen työkaverille, joka on muutenkin hyvä kaveri ja pyytäisin kertomaan.

Vierailija
7/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys

Vierailija
8/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muistitaulussa lista miehen työpaikan numeroista (eri työpisteiden) eli osaisin ehkä valkata sieltä ainakin suunnilleen oikean numeron.

Vierailija
9/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä en ole varma, miten kauan mulla siinä häkellyksessä kestäisi tajuta, että työpaikalle ylipäänsä pitäisi soittaa. Voi olla, että jos mies joutuisi vakavaan onnettomuuteen tai saisi jonkun kohtauksen niin sen työpaikka ei olisi ihan ekana mielessä.

Vierailija
10/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tietäisin.

Vierailija
11/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä en ole varma, miten kauan mulla siinä häkellyksessä kestäisi tajuta, että työpaikalle ylipäänsä pitäisi soittaa. Voi olla, että jos mies joutuisi vakavaan onnettomuuteen tai saisi jonkun kohtauksen niin sen työpaikka ei olisi ihan ekana mielessä.

kyllä sanoa etten mäkään tajuaisi töihin ilmoittaa, vosin kuvitella näin...

Vierailija
12/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyypä henkilön kännykkänumero jopa puhelimestanikin. Muussa tapauksessa tietenkin soittaisin yrityksen vaihteen kautta ja selvittäisin oikean henkilön.

Vierailija
13/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaimonsa ollut soittanut meille töihin ollenkaan tästä. Irtisanomista ei voitu enää perua kun mies itse tuli todistusten kanssa paikanpäälle, mun mielestä tosi epäreilua.

Mun mies on yrittäjä, joten kusinen tilanne olis kun joutuis sairaalaan, en tiedä mihin kaikkialle mun pitäis soitella ettei maksut juoksis tai mitä pitäis tehdä ettei asiakkaat kaikkoaisi. Varmaan menisi firma nurin.

Vierailija
14/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän firman missä hän on töissä ja etsisin sen numeron netistä ja kertoisin sinne asiani.

Vierailija
15/15 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeseen varmaan soittaisin, mutta siitä tulisi kyllä todella epämääräinen puhelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi