Kuinka moni saa monta orgasmia?
Saako joku oikeesti monta orgasmia esim. masturboidessa? Eikö sitä pidä lopettaa kun se O tulee? En ymmrrä
Onko se muka edes kivaa pidempään? Runkkaatteko koko päivän?
Kommentit (15)
Suihkussa saan montakin peräkkäin, tuntuu todella hyvältä. Muuten yleensä yhden kerran..
kiihotus ei ota mennäkseen yhdellä laukeamisella ohi. Viiden minuutin sisään saatan laueta neljästi, ennen kuin "voin" lopettaa. Sen ensimmäisen orkun saavuttaminen vie 5-10 minuuttia.
En valita :) Nykyään tuntoherkkyys on parantunut muutenkin, ja laukean vaikka vain emättimen etuseinää stimuloimalla, mikä ei ennen tullut kuuloonkaan.
Tosin masturboin aika harvoin, mutta ei siinäkään ole ongelmaa saada 2-3 peräkkäin. Yhdynnässä saan helposti useita orgasmeja. Eikä tarvitse koko päivää käyttää, vartti riittää. Minä lopetan sitten, kun olen tyytyväinen ja tyydytetty.
Saan yleensä yhden mahtiorkun, jonka jälkeen ei enää tee mieli lisää.
joskus yksi on tarpeeksi, mutta toisinaan janoan useamman peräkkäin. Etuköteen ei voi tietää riittääkö yksi vaiko kolme.
Orgasmin laatu vaihtelee suuresti eri naisilla; toisilla naisilla se on lyhyt, intensiivinen, kokonaisvaltainen psykofyysinen purkaus, jolloin hetkeksi tajunta heikkenee ja elimistön kontrollikyky vähäksi aikaa häiriintyy, toisilla se ei ole räjähdysmäinen, vaan pitempi ja tasaisempi siirtyminen kiihottumista seuraavan tasannevaiheen kautta tyydytyksentunteeseen, jonka aikana nainen tuntee mielihyvää ilman räjähdysmäistä kokemusta.[4] Klitoriksen, häpyhuulten ja emättimen aukon hermotuksella sekä verenkierrolla on tärkeä merkitys naisen orgasmin muodostumisessa. Myös lantion lihasten oletetaan osallistuvan orgasmin tuottamiseen.[2]
Naisilla ei ole lepovaihetta, jollainen useimmilla miehillä on, joten moninkertaisten orgasmien saaminen on periaatteessa helpompaa. Tutkimuksen mukaan 13 % naisista kertoo saaneensa moninkertaisia orgasmeja. Toisaalta joillain naisilla klitoris on juuri orgasmin jälkeen niin herkkä, että he kykenevät vain yksittäisiin orgasmeihin.
Mä kuulun 13 %:n, eikä haittaa yhtään ;-)
Seksielämäni alussa sain orgasmin ainoastaan klitoriskiihotuksella ja orgasmin jälkeen tosiaan klitoris oli niin herkkä/arka, että jatkaminen tuntui ikävältä. Nykyään saan orgasmini eri tavalla, joten jatkaminen onnistuu tarvittaessa :)
panettaa niin älyttömästi, että orgasmeja on pakko saada useampia. Melkein heti ku edellinen on tullut, niin seuraavaa työstämään...tavalla tai toisella. Mutta sellaiset päivät on onneksi harvassa :)
Kesken jää pahasti jos pitää yhteen tyytyä. Lisäksi saan (ja varmaan monet muutkin) monenlaisia orgasmeja; klitoris-, emätin-, lantio- ja koko kehon orgasmeja. Kaikki ihania, mutta koko kehon on jotain jumalaista, on voimakas ja kestää pitkään. Sen saan tosin vain kun harrastamme tantra-seksiä. Eli ei kovin usein, vain muutaman kerran vuodessa.
kun oli tylsää saatoin runkata jopa tunteja. Välillä ehkä minuutin tauko aina orgasmin jälken ja sitten taas menoksi. Ei siihen jotenkin kyllästynyt, kun tuntuu niin hyvältä. Nykyisin kyllä riittää 1-10 orgasmia kertarunkkauksella. Suihkussa en juuri koskaan tyydy yhteen vain.
Jos haluan, niin voin saada useamman. Ensimmäinen on yleensä aika nopea ja helppo, se riittää tarpeen vaatiessa. Mutta toinen on vaikeampi saada, vaikka se onkin useammin paljon rajumpi kuin toinen. Kolmas on jo huomattavasti helpompi ja kolmannen jälkeen en voi enää laskea. Sen jälkeen kaikki tuntuu orgasmilta ja ajatukset ei vaan pysy enää kasassa. Tämä on oblivion; yhtä nautintoa putkeen, mutta on se samalla aika masokistista. Se on kuin jäisi sinne orgasmin huipulle ja se on yhtä nautinta ja yliherkkyyttä putkeen.
Masturboidessa yksi orkku riittää, seksiä harrastaessa saan niitä yhdessä sessiossa useita, kerran olen laskenut seitsemään. Ja yhteen iltaan mahtuu toki useampia sessioita.
Kolme orkkua alkaa olla maksimi mulla ja sen ensimmäisen jälkeen saan pari helposti muutamassa minuutissa. Tämä tapahtuu ehkä kerran tai kaksi viikossa ja mieheni kanssa. N38
mitä helvettiä..kyllä mä voin masturboida ja saada orgasmeja vaikka 20 tosin sen jälkeen on jo väsy ja vähä huono olo...miehen kanssa en oo ikinä saanu yhtään orkkua..liekö missä vika mut en valita oma käsi paras
on riittävä saavutus, mikä menee sen yli tuntuu pahalta.