Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaipattajat: millaisia vaippoja käytätte?

Vierailija
18.04.2012 |

Mä käytin pienellä vauvalla harsoja ja villahousuja, nyt isommalla (n. 4 kuukauden iästä alkaen) sisä- ja sisätäyttövaippoja ja villahousuja. Muutama taskuvaippa on myös. Olen ostanut vaippoja enimmäkseen käytettynä, joten merkkejä on laidasta laitaan, uutena ostetut vaipat ovat peräisin pieneltä Tuhinatupa-merkkiseltä valmistajalta - jota muuten suosittelen, hirveän hyviä ja nättejä vaippoja.

Käytän Ruskovillan ja Babyidean villahousuja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parhaat kuin ikinä voi olla, kuivuu nopeasti ja helpot pestä ja huoltaa, ihania kuoseja.

Vierailija
2/2 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettiin ensimmäiset pari viikkoa harsoja ja imse vimsen kuorivaippoja. Sitten alettiin käyttää itse ommeltuja taskuvaippoja joissa pul-kuori ja kuivaliinapinta. Käytössä myös joitakin sisävaippoja kirpparilta ja fuzzi bunzeja. Ja pari imse vimsen kuorta. Lapsi on nyt 2kk. Imuina taittobambucollegea. Edellinen lapsi nyt 1v 7kk ja hänellä myös taskuvaipat käytössä mutta vaan suurempina.. öisin meillä on kertakäyttövaipat käytössä mutta jossain vaiheessa kokeilin edellisellä lapsella ronja ja roope sisätuplaläppävaippoja ja kuorivaippaa ja se pelitti hyvin myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi