Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sävyä hiuksiin ilman värjäystä?

Vierailija
18.04.2012 |

Tietääkö kukaan oisko esim sellaista shampoota joka antais hiuksiin vähän sävyä? En nyt tarkoita sävyteshampoota, vaan ihan oikeaa pesevää shampoota. Äitini nuoruudessa oli kuulemma porkkanashampoota joka antoi lievän porkkanan sävyn hiuksiin. Nykyään on ilmeisesti vain värejä tai sitten näitä värjättyjä hiuksia kirkastavia shampoita ja hoitoaineita. Mut mä en siis haluis värjätä hiuksia. Oon jopa kokeillu jotain luonnonmukaisia värjäyskonsteja, (esim pähkinää, sitruunaa ja kahvia), mut en huomannu niillä mitään vaikutusta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa sävyä mutta ei varsinaisesti värjää, jos ei pidä liian kauan. Sen jälkeen ei kyllä tartu muut värit eikä permanentti.

Vierailija
2/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa sävyä mutta ei varsinaisesti värjää, jos ei pidä liian kauan. Sen jälkeen ei kyllä tartu muut värit eikä permanentti.

noin 2 kuukautta hennavärjäyksen jälkeen :O

Mutta alkuperäiseen kysymykseen, on olemassa hoitoaineita, jotka sävyttävät. Minä olen lopettanut kokonaan hiusten värjäämisen mutta nyt olen muutamaan otteeseen käyttänyt tuollaista hoitoainetta. On siis tavallinen hoitoaine, vaikutusaika hieman pidempi kuin normaalisti ja antaa ihan kivan sävyn. Crestol on ollut mun kokemuksen mukaan todella kestävä ja hyvä värihoitoaine. Nyt kokeilin jotain muuta eikä ollut niin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilut hennaa, ja se kirveli päänahkaa. Ei taida olla oikein terveellistä ainetta - ainakaan mulle. :/

Vierailija
4/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonjuuressa on kuulemma luontaisia hiusvärejä, oletko kokeillut tai voisitko kokeilla?

Itse ajattelin käydä ostamassa, kun menen seuraavan kerran sinnepäin.

Vierailija
5/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on ylensä aika pikaisia nuo suihkut lasten takia, mut jos sais sen aikaa pidettyä päässä että ehtis vaikuttaa. Onks toi crestol muuten hyvä hiuksille? Hoitaako ja tekeekö hiukset hyväkuntoisiksi?

Vierailija
6/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on ylensä aika pikaisia nuo suihkut lasten takia, mut jos sais sen aikaa pidettyä päässä että ehtis vaikuttaa. Onks toi crestol muuten hyvä hiuksille? Hoitaako ja tekeekö hiukset hyväkuntoisiksi?

tuon värjäävän ominaisuuden lisäksi. Mulla on myös herkkä päänahka ja sen vuoksi olenkin lopettanut värjäämisen. Tuossa Crestolissa on myös miellyttävän mieto tuoksu, sopii varmaan vaikka olisi vähän hajusteyliherkkyyttäkin.

Vierailija
7/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinvoinnin tavatalosta ainakin löytyy niin sävyttäviä shampoita kuin luomuvärejäkin päähän. ja kohtuuhintaa. itse olen ostanut sieltä paljon kaikenlaista! löytyy googlettamalla tuo nettikauppa.

Vierailija
8/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonjuuressa on kuulemma luontaisia hiusvärejä, oletko kokeillut tai voisitko kokeilla?

Itse ajattelin käydä ostamassa, kun menen seuraavan kerran sinnepäin.

Mut tuosta luontaisesta hiusväristä. Se on muuten ihan hyvä vinkki, mut mä en haluis värjätä ollenkaan. Siks ajattelin et joku shampoo ois hyvä ku se ei muuttais tavallaan hiusväriä, antais vaan sävyä seuraavaan pesuun asti...

Ap

Vierailija
9/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinvoinnin tavatalosta ainakin löytyy niin sävyttäviä shampoita kuin luomuvärejäkin päähän. ja kohtuuhintaa. itse olen ostanut sieltä paljon kaikenlaista! löytyy googlettamalla tuo nettikauppa.

Kiitti vinkistä!

Vierailija
10/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisoituneen ei kyllä kannata värjäillä noita hiuksiaan ylipäätään oli ne sitten miten "luonnollisia" tahansa. Niissä kun on aina niitä allergisoivia aineita joka tapauksessa - eri asia on vaan, että miten paljon.

On vähän hassu ajatella, että esim. pähkinäallergikolle voitaisiin tarjota allergiavapaana tuotteena sellaista tuotetta, jossa on vain 3 pähkinää ja sit sellaista tuotetta, jossa on kourallinen pähkinää pidettäisiin vasta allergisoivana... Tuosta on yleensä hiusväreissä kyse.

Itse toivon, että tämä hiusvärjäysbuumi menisi ohi, sillä kun tiedetään olevan ihan oikeasti vaarallisia haittoja.

Vierailija
11/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisoituneen ei kyllä kannata värjäillä noita hiuksiaan ylipäätään oli ne sitten miten "luonnollisia" tahansa. Niissä kun on aina niitä allergisoivia aineita joka tapauksessa - eri asia on vaan, että miten paljon. On vähän hassu ajatella, että esim. pähkinäallergikolle voitaisiin tarjota allergiavapaana tuotteena sellaista tuotetta, jossa on vain 3 pähkinää ja sit sellaista tuotetta, jossa on kourallinen pähkinää pidettäisiin vasta allergisoivana... Tuosta on yleensä hiusväreissä kyse. Itse toivon, että tämä hiusvärjäysbuumi menisi ohi, sillä kun tiedetään olevan ihan oikeasti vaarallisia haittoja.

eli parafenyleenidiamiinille, jota on varsinkin tummissa väreissä. Ruohonjuuren värit eivät sisällä mitään kemiaaleja, joten miksi en uskaltaisi kokeilla?

Vierailija
12/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki hiusvärit jotain kemikaaleja sisältää, eihän ne muuten värjäiskään. Mitä pikaisesti katsoin noita Ruohonjuuren hiusvärejä, niin monet sisälsivät esim. juuri tuota hennaa (onneksi sitä luonnollista eikä myrkyllistä muotoa) ja sitten mm. kahvia ja pähkinöitä (ei sovi kyllä kaikille allergisille nuo pähkinät) ja sit osa oli just noita "sisältää ripauksen" fenyleenidiamiinia eli juuri noita, mistä yllä kirjoitin.

Vierailija
13/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsekata että käykö vai ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän