Lue keskustelun säännöt.
Miten voisi muistaa sairastunutta ja pitkälle sairaslomalle jäävää opettajaa?
18.04.2012 |
Kyse siis alakoululaisista ja kyseessä aivan ihana opettaja jota haluaisimme vanhempien kanssa yhteistuumin muistaa.
Miten tai millä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toteuttakaa ihmeessä.
Miten olisi lahjakortti kirjakauppan? Lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon? tms.
Kuinka hyvin tunnette opettajan ja hänen mieltymyksensä? Löytyisikö jotain harrastuksiin liittyvää?
Ehkäpä se, miten muistatte ei ole oleellisinta vaan se, että muistatte!
terveisin, itsekkin sairastunut ja pitkällä saikulla oleva (ps. olisin kyllä kaivannut työkavereilta edes puhelinsoittoa...)