Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua työkaveriin?

Vierailija
17.04.2012 |

Sellainen ilopilleri ja kaikkien erityisesti pomojen kaveri jonka kuitenkin tiedän puhuvan minusta selän takana. En voi sietää ko. henkilöä juuri tästä syystä enää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko vain kateellinen että hänestä pidetään ja annat näin itse aihetta ihmetellä miksi sulla on naama norsunelimellä?

Vierailija
2/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukka ettei muilla ole korvia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi meidän työpaikan nainen, joka astui kahvihuoneeseen ja alkoi paasata, että "Mitä te puhuitte minusta?", vaikka puhuttiin ihan jostain muista asioista. Itsekin olen joskus erehtynyt, että en pahalla sano tätä. Puhu asiat selväksi, niin sulla on helpompi olla.

Vierailija
4/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi sanoa suoraan tälle työkaverille, että haluat ottaa nyt tämän ilmitulleen asian esille!

Itse olet reilu, jos otat asian kasvokkain esille. Latelet faktat esille, ja kysyt työkaveriltasi miksi puhuu sinusta pahaa seläntakaa? Miksi ei voi sanoa suoraan sinulle asioita, vaan pitää panetella seläntakana?

Oletko itse puhunut henkilöstä pahaa seläntakana?

Itselläni on ollut kokemusta, että ensin minusta puhuttiin seläntakana pahaa, joten kostin sen panettelemalla samalla mitalla...

Olen reilu niille, jotka ovat minulle reiluja, jos koen epäreilua (tahallista) käytöstä tarpeeksi pitkään, teen samoin sille toiselle. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
5/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi pomon huoneessa silloin tällöin, ovi kiinni. Sen jälkeen pomo oli aina mulle tosi äkeä hetken, muttei sanonut mitään tarkkaa. Kerran sitten testasin pomoa ja sanoin, että koen aika ikävänä, että tämä "maija" käy sättimässä mua hänelle. Pomo nyökytteli ja sanoi, että yritetään tulla tässä toimeen... Siinäpä paljastui. En vieläkään tiedä, mitä pahaa tein hänelle. olin ehkä vääränlainen persoona? Se ei voinut kohdistua työhön, koska teimme täysin itsenäisesti töitä tyyliin olisin vaikka opettanut ekaa luokkaa ja hän samassa alakoulussa kuutosta. Se kohdistui suoraan persoonaani. En ollut äkeä tai juoruileva. Olin luultavasti liian äänekäs tai ärsyttävä muuten vaan. Hyväntuulinen kuitenkin aina.

Vierailija
6/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut liikaa töitä viime aikoina?

Ihminen, joka voi hyvin, ei välitä, vaikka hänestä puhuttaisiinkin, eikä siksi myöskään siitä välitä.

Jos töissä on esim. jotakin mätää työnjohdon puolella, niin työt saattavat kasaantua joillekin kohtuuttomasti tai on epäselvyyksiä siinä, mitä kenenkin kuuluu töissä tehdä. Tämä taas aiheuttaa semmoista painetta, joka ainakin itselläni oireilee noin, alan kuulla, että minusta puhutaan pahaa.

Vierailija
7/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostan tulosta ja jos pomo sanoo sulle että yritetään tulla toimeen, se tarkoittaa että firmalla ei mene kovin hyvin.

Vierailija
8/8 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon luona ei yleensä puhuta työkavereista, vaan vatvotaan ihan omia työasioita. Pomonakin vuosia toimineena tiedän. Sitä on vaan vaikea niiden uskoa,jotka eivät halua selostaa joka risausta pomolle eivätkä tarvitse häneltä jatkuvaa sparrausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän