Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olisit tehnyt tässä tilanteessa?

Vierailija
17.04.2012 |

Menin kaupunkiin viime viikolla varatulle kampaaja-ajalle, väri ja leikkaus oli tilattuna.

No

Menin paikalle vain saadakseni kuulla, että kampaajani on sairastunut, että varataanko uutta aikaa samantien, että sori kun ei aikaisemmin ilmoitettu. Ajelin sitten 100km turhaan, tai no shoppailinhan mä muuta samalla, mutta mitä sinä olisit tehnyt tuossa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli, niin olisin itse ainakin sanonut pari valittua sanaa ja jättänyt ehkä uuden ajan varaamatta. Jos taas et ollut yhteystietoja antanut, niin silloinhan kampaamossa ei asialle voitu mitään tehdä. Hankalaa on alkaa numerotiedustelustakaan lähteä arpomaan, löytyykö sieltä oikean asiakkaan yhteystiedot.

Vierailija
2/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin olen aivan äärimmäisen hyvää asiakaspalvelua aina häneltä saanut. Niin hyvää että tuollaisessa tilanteessa olisin varma että siihen olisi joku todella hyvä syy jos ei olisi ilmoittanut, ja varaisin uuden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi edetty, eli vaatinut kampaamoa korvaamaan heidän laiminlyönnistään aiheutuneet turhat matkakustannukset. Todennäköisesti olisivat kuitenkin siinä vaiheessa päätyneet tarjoamaan sinulle instant-aikaa.

Tai jos olisivat olleet tietämättömiä asioista, niin sitten olisi pitänyt edetä kuluttajasuojan kautta jolloin homma olisi ollut heidän maineen kannaltansa vähän huonompi.