Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jolla ei ole ajokorttia syystä, että -

Vierailija
17.04.2012 |

autolla ajaminen pelottaa. Se on mua aina pelottanut. En tiedä onko tämä jonkinlainen fobia vai mikä .... Joskus näen painajaisia, että ajan autoa liikenteen seassa. Hyh!

En ole koskaan joutunut auto-onnettomuuteenkaan, mutta silti..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni sanoi aina, ettei nainen opi ajamaan autoa, joten voihan fobia olla osittain sieltäkin peräisin.

Vierailija
2/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samasta syystä olen jättänyt kortin hankkimatta, autolla olen joskus kokeillut ajaa isolla parkkipaikalla, mutta liikenteeseen en ikimaailmassa uskaltautuisi.

Kaikkein eniten kauhistuttaa ajatus ajaa liukkaalla talvikelillä autoa, joskus myös näen painajaisia, että tapan koko perheeni autokolarissa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kortti, mutta silti pelottaa:) en aja autoa oikeastaan koskaan. Ei ole kyllä oikein tarvettakaan, kun pyörällä/jalan pääseen useimpiin paikkoihin mihin tarvitseekin. Silti aion kyllä ruveta vielä ajamaan enemmän, sitten kun aika on kypsä...;)

Vierailija
4/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyydissäolo pelota, paitsi ehkä joskus motarilla, jos ajetaan lujaa. Luotan kuitenkin ajajiin tosi hyvin. Itseeni en luottaisi. Pelottaa kolareiden lisäksi myös se, että auto sammuisi risteykseen tms.

ap

Vierailija
5/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en aja autolla juuri tuosta syystä. Lykkäsin kortin hankkimista 15 vuotta ja koko kortti on oikeastaan ihan turha. Taksilla ja junalla pääsee. Voisin hätätapauksessa ajaa alinopeutta rauhallisella tiellä kesäkelillä, jos on pakko. Sekin pelottaa.

Minulla on huonoja kokemuksia toisten autoilijoiden käyttäytymisestä. Ihmisistä tulee ihan raivohulluja liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi