***Syyssäteet viikonloppuun***
Huomenia, onpas ollut unikekoja kun kukaan ei ole vielä koneelle ehtinyt. Minäkään en olisi tavallisesti, mutta kun viikkosiivous odottaa niin kummasti on aikaa.
Eilen pähkäilin ovistikkuja. Kierto 24 säännöllisesti ja tikutin 7 päivää, ei mitään selvää. Kp 14 ja 15 ovislimat. Kävin ovissivuilla ja nyt ihmettelen olisiko ovis sittenkin aika myöhään tässä kierrossa? Ei muuta kuin petipuuhiin jatkoa.
Täällä pikkupakkanen ja vähän lunta, ihana ulkoilukeli, mutta se siivous. Iltapäivällä tyttöjen kanssa bailatinoon, tosi hauskaa tanssimista, lapsetkin päässeet hyvin askeliin mukaan.
Palailen myöhemmin, kunhan heräätte.
Kommentit (18)
Me alotettiin tänään miehen kanssa punttis! Isukki meinas, että tälleen 6vuotis yhteieksi lahjatekemiseksi vuosikortti kuntoklubille olis hyvä.. Alkulämmittely sellasel kummallisel vekottimel 5min ja reidet ihan puhki jo! Ohjaaja teki meille ohjelmat ja tehtiin nyt jokasta yx sarja näytiks ja kivaa oli! mä olen tosissaan iloisesti yllättynyt, kävi vielä sellanen tuuri ettei salilla ollu keitään muita =) Nyt kun jaksetaan 3krt/vko ni hyvä tulee!
No eipä tässä muuta kun ruoanlaittoon!
(energian hukkapalautus..,hih!)
Heipsis!
Anulle vielä: et vissiin tehnyt testiä aamuvirtsasta?! Jos ei ens viikolla tätiä vieläkään näy, niin kandeisko tehdä vielä uus testi aamulla?? Voi olla elättelen turhia toiveita, mutta eikö se niin mene, että niin kauan kun tätiä ei näy, toivoa ON!
Mirolinus: Vitsit kun itsekin jaksaisimme miehen kanssa innostua noin. Kuulostaa ihanalle tuo yhteinen punttisharrastus. Meillä harrastaminen on lähinnä koiran ulkoilutusta, sinänsä ihan mukavaa sekin, mutta ei se paljon lihaskuntoa kasvata... :(
Nyt saunomaan ja viettämään iltaa elokuvan ja punaviinin pariin (nyt kun vielä voi punkkuakin nautiskella...) Testaaminen siis aamulla jäi, yritän vielä malttaa...
-Olivia (kp38/36)
Sain juuri tietää, että siskoni on 7:llä viikolla raskaana. Olen tosi iloinen, hänellä ikää jo 34v. ja yhdessä miehensä kanssa jo 4 vai 5 vuotta. En voinut omasta projektista kertoa, koska luulen että hän olisi pettynyt ettei heidän vauvansa olisi silloin suvun keskipisteenä. Hän on aina kovasti auttanut minua vauvojen kanssa ja toivoo että minä puolestani voisin nyt auttaa häntä. Kun en edes vielä tiedä tämän kierron tulosta, niin en sanonut mitään. Varsinkin kun meidän lapsiluku piti olla täysi. Tosi kiva kuitenkin, varsinkin kun veljeni perheeseen tulee helmikuussa toinen vauva.
Hmm, siivoukset tehty ja bailatinossa käyty, pyykit koneessa, taidan oikaista kirjan kanssa sohvalle.
Katsotaan onko huomenissa enemmän porukkaa täällä, osahan oli bilettämään lähdössä, etteivät vaan jää sille tielle???
Sori huutaminen, mutta pakko hihkua täällä, kun julkisesti ei voi =) Eli täti tuli ja meni, nyt kp 6 menossa. Toka luomukierto tuli suht ajallaan: eka kierto oli 27 ja toka 29 päivää. Ja nyt on siis alkanut eka yrityskierto, juhuu ja jihaa!
Olin tosiaan viikon verran reissussa, joten olen ihan pihalla tapahtumista. Yritin lueskella vähän vanhoja pinoja, mutta jotekin menee kaikkien kuulumiset ihan sekaisin, kun lukee paljon kerralla. Joten en nyt sitten juuri kommentoi muiden kuulumisia. Joku ainakin oli plussannut, oliko se kuumeilija69, onnea onnea!
Niin ja oliko se Kathy, joka oli lähdössä pitkästä aikaa " ulkoilemaan" ? Täällä samat suunnitelmat ja juuri kun kaikki hyvät vaatteet on pesussa. Nyt siis pitäisi taikoa jotakin päälle...
Vitsit. Oon jo ihan fiiliksissä ja odotukset tälle ensimmäiselle yritykselle on tosi kovat. Jos ei tärppää, niin tullaan korkealta ja kovaa. Olen kuitenkin päättänyt, että nyt hehkuttelen niin paljon kuin haluan, suren sitten negoja myöhemmin =) Ois niin huippua tulla raskaaksi, niin sitten ei tarvis tehdä mitään uusia uravalintoja tähän hätään. Vähän sieltä täältä on väläytelty mahdollisuuksia työsaralla, mutten ole vielä mihinkään mitään vastannut. Toivottavasti ei tarvitsekaan... Ehkä tässä ehtii muutaman kierron katsella, sitten täytyy varmaan jo tehdä valintoja, että jatketaanko yrittämistä vai " uraudutaanko" ensin. Ei sitä kumminkaan viitsi uudesta paikasta heti jäädä mammailemaan. Huoh.
No hups. Taas näköjään toistan täällä itseäni, olen samat jutut kertonut jo pariin kertaan =)
Uutena vauvakuumeen nostajana on sukuun tullut ja kummilapseksi viikonloppuna ristitty pieni neiti. Aivan valloittava tapaus! Ikävä on jo kova, vaikka vasta nähtiin.
Nyt lähden valkkaamaan niitä baarikolttuja. Pakko poistua koneelta ajoissa, kun kohta tulee vieraat ovesta sisään. Kun tämä kuumeilu on vaan minun ja teidän Sädesiskojen välinen asia =)
Supermukavaa viikonloppua ja superplussasäteitä kaikille! Mukavaa olla taas pinoutumassa mukana.
[color=navy]täällä yksi eilisen juhlijoista... vieläkin yökkäyttää :) Eli meni aika lailla reipaasti tuota juomapuolta :D Mutta kivaa oli, firma tarjosi hyvät jouluruoat ja pikkujouluohjelmat.
Anulle pahoittelut eilisestä negasta ja Serafille siitä punaisesta tavarasta.. Tsemppiä teille!
Olivia, toivottavasti olet ollut tänään ja paremmilla fiiliksillä kuin eilen! Yritän valaa uskoa sinuun, että kyllä se plussa teillekin vielä putkahtaa, ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti vaikka huomenaamuna! bdbdbd
mirolinus, kuulostaa mukavalta tuollainen yhteinen harrastus! ensimmäiset viikot on rasittavia, kun lihakset kipeytyy niin helposti, mutta sitten se alkaa olla tosi mukavaa. Pitäisi itsekin pitkästä aikaa raahautua salille...
Gringo: bailatino kuulostaa myös kivalle! Varmasti hauskaa ja kunto kohoaa niin äidillä kuin tyttärillä :) niin ja tästä kirjoitustilasta piti sanoa, että siihen voi jatkaa vaan kirjoittamista vaikka alareuna tuleekin vastaan, se tila kyllä " venyy" . hmmm.. no en osaa selittää paremmin mutta kyllä sä hoksaat miten se toimii kun kirjoittelet menemään vaan.
Voi kauhea että alkaakin oksettamaan kun istuu pitempään.. täytynee mennä taas vaakatasoon lepäilemään. On nämä dagenefterit aika karseita joskus. Mieskin lähti illaksi kaverinsa luo, ei vissiin jaksanut katella ei-niin-hehkeää eukkoaan :)
Mukavaa lauantai-iltaa Säteille!
Riika
kiva että olet taas joukossa mukana! Ja onnea nyt hirveesti tähän ekaan yrityskiertoon!! piähän hauskaa illalla!
Riika
Anu: kuis sait kouluprojektin edistymään? Jos vielä parin päivän päästä näyttää negaa, niin saat tuosta Pyrystä kovan kuumeen nostattajan kanssasi seuraavalle kierrolle, tsemppiä.
Mirolinus: punttis on kivaa, mutta ottakaa rauhallisesti aluksi, ettei tule paikat liian kipeiksi tai satu haavereita. Innostus pysyy pitempään.
Olivia: noin pitkällä kierrolla mä en ymmärrä miten sä kestät tota odottamista ja vielä kun on jo pari päivää yli. Kohta täälläkään en kestä sitä odottamista, tule heti kertomaan. Mitenhän mä sit kestän ens viikolla omaa piinailua.
Pyry: tervetuloa joukkoon höpsähtäneeseen piinailemaan. Kiva kun joku aina innolla aloittaa uuden kierron niin kummasti omakin olo kohenee.
Riika: musta on ollut aina hassua, että ihmiset maksaa tuollaisesta koko päivän pahasta olosta. Nyt tais kyllä mennä työnantajan piikkiin. Toivottavasti kuitenkin oli mukavaa, jaksaa taas arkea ahertaa eteenpäin.
Nyt painun sohvalle ukkokullan, videon ja viinipullon viereen. Kun vielä voin lasillisen hörpätä. Vaikka olis tärpännyt, niin ei ole vielä varmasti kiinnittynyt. Hauskaa iltaa kaikille.
Ajattelin käydä ilmoittautumassa! =)
Ekasta työpäivästä selvittiin hengissä.. hihi! ;)
Oli/on kiva välistä irroittautua näistä kotikuvioista VAIKKAKIN viihdyn kotona Tirriäisen kanssa TODELLA hyvin!
Mutta,
Töihin taas menossa ja pitäis yrittää tehdä itestään ihmisen näköinen! ;)
En ennättänyt äsken kuin lukea otsikot läpi...
Sori...
Näin ollen en voi sanoa kenellekkään mitään kuin että tsemppiä!
Plussia ja pitkiä hermoja piinailijoille!
Viikolla taas tavataan!! =)
-S-
...testattu. Eipä muuta :(
Palaillaan paremmalla päällä ja asialla...
Ps. tulis jo se täti, kyllästyttää tää 39/36 jo..
Sunnuntaipäivää vaan kaikille! Tosin koneen ääressä ei taida olla kovin montaa Säteilijää, kun on niin hiljaista. Noh, eikös se pino olekin monena viikkona ollut pisin sitten maanantaina...
Eilen kävin tosiaan viihtymässä baarissa, mutta jo kahden aikaan kotiuduttiin, kun eipä siellä ollut mitään ihmeellistä. Tuli niin vähän juotua, että nyt on vain väsy, ei rapulaa. Mikä on kyllä ihan hyvä, kun parin tunnin päästä pitäisi lähteä kirmailemaan.
Tästä tulikin mieleen, että toivottavasti Riika olet selvinnyt jo eilisistä oloista. Vaikka olo on ihan " oma vika" , niin kyllä se silti tuntuu vähän epäreilulta =) Minulla itsellä on usein niin järkyttävä fiilis kostean illan jälkeen, että on nykyään usein jäänyt ihan muutamaan lasilliseen tuo ottaminen. Liekö sitten vanhuus iskenyt, heh.
Jep. No nyt sitten unohtui taas muut jutut, mitä piti kommentoida. Ketäs siellä olikaan nyt piinailemassa? Jollain taisi mennä jo kierto överiksi, muttei plussaa tai tätiä näy?
Äh, nyt on pää niin tyhjä, että poistun areenalta. Toivottavasti tulee pinoutujia vielä tälle päivälle.
...voi surkeuksien surkeus *lähettää tsemppisäteitä*. Tuo odottelu on kyllä kurjaa, alkaisi sitten edes uusi kierto, jos ei kerran plussaa piirry millään. Oliko se niin, että sullakin oli hiljaittain pillerit lopetettu? Ettei vielä ole montaa luomukiertoa ollut? Vai muistanko taas väärin...
Olivia, pahoittelut negasta, voihan itku tätä hommaa! Tsemppiä sulle!
Pyry, yleensä mullakin jää vain muutamaan tuo ottaminen, kun olo on tosiaan niin kauhea seuraavana päivänä. Toi perjantai meni siis tosiaan työnantajan piikkiin, niin siitähän sitten innostui vähän liikaa :) Taitaa mullekin olla " vanhuus" iskemässä, kun vähästä väsähtää :)
Tänään tuli siis taas nukuttua pitkään ja onneksi on paljonkin energisempi olo kuin eilen... Mitähän sitä alkais hommailemaan..? oikeastaan pitäisi siivota ja vähän nostella romppeita kaappeihin pois silmistä. Ekaks taidan kuitenkin käydä tiskivuoren kimppuun. Kaupassa olenkin jo käynyt.
Joten pitemmittä puheitta mukavaa sunnuntaita Sädesiskoille!!
Riika
[color=#006400] Juu, toka luomu menossa, ja eka oli toi kp36. Siksi vähän ounastelinkin, että nyt saattaa venähtää entisestään. Mutta pakko oli varmistaa testillä. Ei tosiaan minkäänlaisia menkkaoireita, päinvastoin aamulla jo vähän ihmettelin, että voisiko ovis olla vasta nyt, oli sen oloista limaa nääs. En vaan ymmärrä, jos ovis olisi vasta nyt niin kiertoni oli jotain 53 päivää, ja eikös noilla kierroilla ala olemaan jo epätodennäköisetä, että ovista edes tapahtuu?? [/color]
[color=8B5F65]
Jos kukaan enää muistaa, niin esittelypinossa aikanaan elokuussa mainitsin, etten meinaa käydä gynellä, aikaisintaan joulun aikaan, jos mitään ei ole tapahtunut. Nyt aloin miettimään, että pitäisköhän vihdoin ottaa puhelin kauniiseen käteen ja varat aika jo nyt?? Mut pitäs varmaan ekaks odottaa, että ne toiset menkat vihdoin alkaisi, ja varata aika sitten... En tiedä voiko näin aikaisessa vaiheessa saada jotain teroja vai mitä ne nyt onkaan, avuksi. Tietääkö muut? Olis vaan kiva, että kierto pysyisi inhimmillisen pituisena, ja että voisi varmistua että ovis oikeesti tapahtuu. Vai pitäiskö kuitenkin hommata niitä ovistikkuja... no, näin pitkällä kierrolla joituisi tikuttamaan aikas pitkään. [/color]
[color=Blue] Äh. No onneksi en ole yksin näine pitkine kiertoineni, mitenkäs Anu82 jakselee?? Ollaan vissiin kohtalotovereita?!!? [/color]
[color=FF7F24] Mitenkäs Serafin toinen työpäivä meni? [/color]
[#000000] -Olivia ♥
kysymästä työpäivä meni hyvin!
Pitkä päivä oli mutta kiva!
On tosi kiva tehdä näin muutama päivä viikosta töitä ja samalla lepuuttaa niin hermoja kuin aivoja!
Vaikkakin kotona viihdynkin! (olen sen kyllä jo varmaan moneen otteeseen sanonutkin...) =)
Itse myöskin tilasin gynelle ajan eilen!
Ihan vain perustarkastukseen!
En edes muista koska olisin viimeksi käynyt...*miettii*
Tieten lopputarkastuksessa tämän vuoden alussa mutta oikein kunnon tarkastuksessa..... en muista!
Nyt tarttee laittaa metripizzaa uuuniin ja katsoa Idols " nauhalta" !
Kaikille hauskaa illanjatkoa!
Kirjoamisiin!!
-S-
Oltiin reissusa vanhempien luona, joten olen ollut täällä hijaisena seuraajana. Lukenut olen teidän juttuja, mutta en uskaltanut kirjoittaa, etten jää kiinni kuumeestani tässä vaiheessa. ;)
Mutta siis kp 13 nyt ja pupuiltu on, saas nähä tulisko jo vihdoin tulosta. :) Mutta siis alkamassa on ne piinailut piakkoin.
Nyt näin pikaista, jotta ehdin nukkumaan. Huomenna täytyy olla pirteä kun on eka päivä uudessa työharjoittelupaikassa. ;)
Kauniita unia!
Ihan pikaisesti pinoudun tännekin... Kiireinen viikonloppu takana, niin ei ole edes konetta avattu perjantain jälkeen! :O
Olivialle pahoittelut negasta :/ Toivotaan että se täti nyt sitten ilmaantuis H-E-T-I jos on tullakseen...!
Monella taisi olla biletystä takana ja toipuminen meneillään.. ;) Koittakaahan toipua.. :D
Vilkuilen tuota BB:tä joka välissä, joten ehkä parempi siirtyä kokonaan sohvalle ja päästää mies koneelle, kun sitä niin näyttää tuossa vihjailevan! ;)
Palataan huomenna paremmalla ajalla.. ;)
[color=red][size=4]♥[/size][/color]Jedelede ja kp24/26-27.. Nyt niitä tädinkarkoitussäteitä tänne päin ihka ensimmäistä kertaa, kiitos!! :P
kauniita unia Säteet! Huomenna jatketaan taas!
Jedeledelle niitä plussasäteitä toivottelen täältä oikein säkkikaupalla!! bdbdbd
Riika
Eilinen negatesti hieman vielä harmittaa, mutta eteenpäin on jatkettava. Tässä kohtaa voisi sanoa, että tällä hetkellä sitten oikein kaipaan täti... päästäisiin taas kuumeilemaan kunnolla!!
Aamulla oli menoja, joten aikaisemmin ei päässyt koneelle. Pojalle piti ostaa uusi sänky, sitten vietiin se mummulle ja pappalle. Ja nyt äiti ahertaa todella aktiivisesti kouluprojektin kimpussa :) Vähän sama kuin tuo gringon siivous, aina on parempaa tekemistä ku kirjoittaa koulujuttuja.
Mutta täytyy ottaa itseä niskasta kiinni ja palaillaan sitten myöhemmin uudelleen.