Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä järkyttää ja koskettaa minua jopa enemmän kuin bulevardin tapahtumat...(ov)

Vierailija
17.04.2012 |

Kuinka monen 8-9 vuotiailla on netissä jo oma profiili?! Ettekö todellakaan tiedä, keiden kanssa lapsenne liikkuvat tai ovat yhteydessä?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mies-ehdotti-pikkutytoille-petipuuhia…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yksi syy on se kun päiväkoti kasvattaa lapset eivät vanhemmat itse! Vuorokaudessa ei montaa tuntia ehditä olemaan samoissa tiloissa ja senkin ajan tv pauhaa ja puhelmet soi. Vanhemmat eivät oikeasti tunne lapsiaan saatikka, että opettaisivat asioita heille.

Onko kukaan samaa mieltä?

Vierailija
2/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä sivuilta nää tytöt oli löytyneet. Kyllä meidän samanikäisillä on profiileita lemmikkieläinsivuilla yms. Omaa kuvaa ei kyllä ole, mutta oliko noillakaan?

Näköjään noi pedot löytää hyvin tiensä noille pikkutyttöjen sivuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät vielä osaa peittää jälkiään. Toinen asia ovat ne, jotka istuvat koneella koko ajan, hehän tietävät jo hyvinkin nuorena kaikki asiat. Mutta mun 10 ja 11 vuotiaat eivät koskaan ole poistaneet juttujaan netistä. Teini-ikäinen on sen sijaan eria asia. Hänen jäljilleen netissä en pääsisi vaikka kuinka yrittäisin.

Vierailija
4/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yksi syy on se kun päiväkoti kasvattaa lapset eivät vanhemmat itse! Vuorokaudessa ei montaa tuntia ehditä olemaan samoissa tiloissa ja senkin ajan tv pauhaa ja puhelmet soi. Vanhemmat eivät oikeasti tunne lapsiaan saatikka, että opettaisivat asioita heille. Onko kukaan samaa mieltä?

Kyllä nuo perkeleen pedofiilit kuule osaa lapsia manipuloida. Monikaan 8 vuotias ei osaa varoa vaikka kotona olisi miten ohjeistettu. Tokihan nuo pedot osaa houkutella vaikka millä ja lapselle kiusaus lähteä mukaan voi olla suuri.

Mikäli lasta käytetään hyväksi, se on aina sen hyväksikäyttäjän vika, ei lapsen!

Vierailija
5/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatapauksessa olen sitä mieltä että vaikka itse kotona vahtisi ja tietäisi millä sivuilla lapset käy, niin saattaahan muksut yllättää ja vaikka kaverilla sitten surffailla ties missä? tai kirjastossa?

Vierailija
6/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tässä on niitä vanhempia tai lapsia syyllistää, kyllä se syy sieltä pedopäästä löytyy.

Sitäpaitsi nää vanhemmathan oli tehneet ihan esimerkilisesti. Rikollinen jäi kiinni ennenkuin mitään ehti tapahtua.

Vierailija
7/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kuvia, nimiä jne blogeissaan ja Facebookissaan, koska eihän niillä viattomilla synttärikuvilla kukaan mitään tee......

Vierailija
8/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatapauksessa olen sitä mieltä että vaikka itse kotona vahtisi ja tietäisi millä sivuilla lapset käy, niin saattaahan muksut yllättää ja vaikka kaverilla sitten surffailla ties missä? tai kirjastossa?

aina kun käyn kirjastossa, niin kaikki koneet on käytössä kun ala-asteikäiset lapset niillä surffaa netissä. Ei ne vanhemmat siellä ole selän takana katsomassa! Mielestäni se ei ole lastenkasvatuksesta kiinni, joutuuko lapsi pedon uhriksi vai ei.

Vierailija
9/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yksi syy on se kun päiväkoti kasvattaa lapset eivät vanhemmat itse! Vuorokaudessa ei montaa tuntia ehditä olemaan samoissa tiloissa ja senkin ajan tv pauhaa ja puhelmet soi. Vanhemmat eivät oikeasti tunne lapsiaan saatikka, että opettaisivat asioita heille.

Onko kukaan samaa mieltä?

samaa mieltä.

Vierailija
10/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tarkoita, että kaikilla olisi näin.

Vierailija
11/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olen ollut ja olen tarkka. Myös siitä mitä lapset katsoo televisiosta tai mitä videoita katsovat, mitä pelaavat!

Nyt jo täysi-ikäinen tyttäreni kertoi mulle pari vuotta sitten että oli katsonut kaverinsa kanssa manaajan kolmannella luokalla ollessaan. Oli yökylässä ja olivat saaneet luvan (en voi uskoa) sen katsoa!

Samassa rapussa asuttiin ja tytöt olivat samalla luokalla. Tunsin äidin ja mun mielestä se oli ihan tavallinen hyvä äiti.

Ehkä joku tässäkin asiassa löytää minusta se vian?

Vierailija
12/12 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutyttöjen gosupermodelprofiili, kuin kolmen ihmisen surma ja yhden itsemurha?