Kuinka pian te vanhemmat naiset olette tulleet raskaaksi?
Te jotka olette saaneet esikoisenne vasta myöhemmällä iällä, kuinka kauan yrititte ennen kuin tärppäsi? "Vanhempi ikä" siis ihan oman tulkinnan mukaan.
Kommentit (20)
ja tärppäsi ekalla yrittämällä. En kyllä ollut mielestäni "vanhempi nainen", mutta palstan mukaan varmaan olin ;) nyt kun pikkukakkosta suunnitellaan, niin katsotaan kuinka käy.
mutta 30-vuotiaana alettiin yrittää ja lapsi syntyi, kun olin 33v. Toista lasta on nyt yritetty yli 1,5v, mutta en ole vieläkään raskaana.
meni 4 kk ja olin raskaana, kierukka oli ollut 5+4 vuotta. Ja ikä 38 v.
ja tärppäsi heti kunm jätin pillerit pois. Ei ehtinyt tulla yksiäkään "luomumenkkoja". Toukokuussa lopetin pillerit, heinäkuussa plussasin.
Tulin raskaaksi heti. Eka raskaus meni kesken ja uusi raskaus alkoi parin kuukauden päästä.
Juu ei ollut esikoinen, mut neuvolassakin ne suhtautu muhun kuin ensisynnyttäjään kun edellisestä raskaudesta oli yli 11v. (siksi vastasin, älkää vetäkö hernettä nenään)
kolmannesta kierrosta (2 kk kuluttua) tärppäsi. Synnytin esikoiseni muutamaa viikkoa ennenkuin täytin 31.
ikää minulla oli 21v ja 32v. Nyt ikää 42 ja 5 kiertoa mennyt eikä ole tärpännyt. Epäilys myös täällä hiipii ettei enää tärppääkkään. Juuri oviksen aika meneillään ja yritys päällä rennosti. Tikkuja en ole vielä hommannut, mutta ehkäpä seuraavasta kierrosta sen teen jos vaikka mahikset lisääntyisi.
Meillä 3 lasta, jotka olen saanut 29, 32 ja 39-vuotiaana. Eka tärppäsi ekalla yrityskirrolla, kaksi jälkimmäistä kolmannella kierrolla. Helpoin raskaus ja synnytys olivat tämän nuorimman kohdalla.
lapsen kun olin puolta vuotta vaille 40v. Lasta alettiin yrittämään 2 vuotta aikaisemmin. Siinä on pari keskenmenoa elikkä tulin helposti raskaaksi mutta ei jostain syystä ala kehittymään. Tulin myös 42v. raskaaksi ja sekin meni kesken. Kaikki keksenmenot viikolla 8.
40v. meni sitten 3 kierron verran.
Kolme lasta oli siis jo ennen noita.
ja ikaa oli tuolloin 35v.