Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan tämän remontoimiseen menisi rahaa? (linkki)

Vierailija
16.04.2012 |

http://www.jokakoti.fi/kohde/7576a/wicket:pageMapName/jk-kohde

Vaatisi täyden remontin. Osaisko kukaan sanoa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoppa samalta kadulta kiinteistö maailma pinta remppa ehkä. Saattas lähtä n 85 000 suurin osa muuten laitettu ja vastaavanlainen ite kävin katsomassa pankki ei antanut rahotusta koska olen työtön muuten kiinnostas. Joo ite kävin katsomassa ilmotusta aika kiva. Paritalo mutta mieluummin kuin kerrostalo. Jonka ostin viime kuussa. Mutta toi kannattas tsekata. Harmi kun kerkesin.

Vierailija
2/12 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse osaa tehdä.

Eli karkeesti lattiat 2000, keittiö 10000, vessa 5000, seinät 2000, eli yhteensä n. 20000 €. Ja näillä rahoilla saa jo tosi hyvät materiaalit.

Naapurin katto on vaihdettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoppa samalta kadulta kiinteistö maailma pinta remppa ehkä. Saattas lähtä n 85 000 suurin osa muuten laitettu ja vastaavanlainen ite kävin katsomassa pankki ei antanut rahotusta koska olen työtön muuten kiinnostas.

Vierailija
4/12 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sotkeutuisi vanhaan paritaloon. Esim katto pitäs laittaa. Naapuri on täysin köyhä ja sanoo ettei ala millekään. Sama ongelma viemärien kanssa. Talo lahoaa pystyyn. Näin meidän entisessä naapurissa.

Vierailija
5/12 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin? Keittiön? Kodinkoneet? Kaikki kiintokalusteet? Lattiat? Uudet sähkövedot? Eihän tuo raha riitä edes keittiöön ja kylppäriin!

Vierailija
6/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on omatoimi remontoijan kohde. Jos ette itse osaa remontoida, niin kannattaa endottomasti ostaa valmiiksi remontoitu asunto. Tulee halvemmaksi ja se on fakta.

Vierailija
7/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin aukeaa mulla. Paritalo Lahden Launeella, 65000, löytyy jokakoti.fi:stä.

ap

Vierailija
8/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on omatoimi remontoijan kohde. Jos ette itse osaa remontoida, niin kannattaa endottomasti ostaa valmiiksi remontoitu asunto. Tulee halvemmaksi ja se on fakta.

En varsinaisesti kuitenkaan tätä kysynyt, kiitos kuitenkin.

Saahan sitä haaveilla...

ap

Vierailija
9/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse osaa tehdä.

Eli karkeesti lattiat 2000, keittiö 10000, vessa 5000, seinät 2000, eli yhteensä n. 20000 €. Ja näillä rahoilla saa jo tosi hyvät materiaalit.

Vierailija
10/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Kuvista ei voi päätellä paljon muuta kuin pintaremontin tarvetta ja se on ihan yksilöllistä että mitä siihen haluaa laittaa. Lisäksi siellä voi olla katto-, ikkuna-, putki-, lämpöremonttia ja esim. vesivahinkoja, perustusvaurioita, tiivistämätön kellari... mitä vaan. Ei ole ihan yksinkertaista sanoa.

Vierailija
11/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Kuvista ei voi päätellä paljon muuta kuin pintaremontin tarvetta ja se on ihan yksilöllistä että mitä siihen haluaa laittaa. Lisäksi siellä voi olla katto-, ikkuna-, putki-, lämpöremonttia ja esim. vesivahinkoja, perustusvaurioita, tiivistämätön kellari... mitä vaan. Ei ole ihan yksinkertaista sanoa.

Ajattelin lähinnä juuri pintaremontin suurpiirteistä arviota kun en muusta voi tietää.

ap

Vierailija
12/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoin 56 neliöisen kerrostaloasunnon aivan kokonaan viime vuoden lopussa. Budjetti 16 000€. Kaikki meni. Osa rahoista meni uusiin huonekaluihin, melkein kaikki kuitenkin suoraan asuntoon. Mulla oli lisäksi halpa remonttimies (ja hidas), laskutti noin 23€/tunti. Putki ja sähkömies sekä vesieristeen tekijät olivat sitten erikseen omilla tuntihinnoillaan. Sekä kosteusvahingon kuivaaja.

Omakotitalo on tietysti eri asia. Sieltähän voi paljastua vanhaa purkaessa vaikka mitä alta. Mulla esim kosteutta kylpyhuoneessa. Onneksi oli vain tosi vähän ja korjaantui parin viikon kuivaamisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi