Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä "kaverista", joka ehdottelee aina, että mennää kahville, syömään tms. mutta

Vierailija
16.04.2012 |

koskaan nämä eivät toteudu, tulee kiireitä tms.

Siis, miksi HÄN ehdottelee, kun HÄN ei kuitenkaan ehdi/halua sitten kuitenkaan mennä? En ymmärrä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

Vierailija
2/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen kaveri.

Peruu sitten aina vaikka on itse aamulla laittanut, että mennäänkö tänään lenkille tms. Sitten tuleekin tunti ennen viestiä, että en jaksakaan, jos joku toinen päivä. Tms.

Olen sitten myöhemmin jutellut muiden yhteisten kavereitten kanssa niin tekee tätä kaikille. Ilmeisesti kyselee aamulla kaikilta ja päättää sitten kenen kanssa haluaa mennä. Tai sitten on vain niiiiin patalaiska ettei jaksakaan ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kun oon tottunut, että lupaukset pidetään.

Vierailija
4/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyvästä syystä. En enää sopisi mitään viime hetken peruuttelijan kanssa. En itse harrasta moista eikä kukaan kavereistanikaan, onneksi.

Vierailija
5/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sitä ilkeyttäni tee, yleensä vaan kun näen kavereitani (näen nykyään harvoin, ruuhkavuodet...) niin innostun niin yhdessäolemisesta, että puhun heti mitä ajattelen, eli sanon/ehdotan ääneen kun visioin mielessäni miten olis kivaa käydä tämän kaverin kanssa syömässä, leffassa, iltaa istumassa tms.

Ja sitten se todellisuus iskee aina päälle, mulla on lapset, opiskelut, työt, velvollisuudet ja miestäkin olis kiva välillä nähdä ja välillä tarviikin sitä omaa, yksinäistäkin aikaa jotta jaksaa arkea, töitä ja opiskeluja ja lapsia...

Sitten ei auta kun uupuneena peruuttaa jo sovittujakin juttuja, tiedän että jos väsyneenä lähden kaverille, en ole hyvää seuraa kenellekän enkä itsekään nauti väsyneenä ihmisten tapaamisesta, vaikka olisivat kuinka hyviä ystäviä.

Ei huvikseni en peru, väsymyksestä ja kiireestä johtuen kyllä.

Vierailija
6/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiessa tuntuu kivalta idealta ja sit ei tosiaan vois vähempää kiinnostaa kun se tapaaminen lähestyy. No viime aikoina oon kyllä huomannut että joku karman laki on iskenyt, nyt kun ois muutaman kerran oikeasti ollut kivakin mennä niin on tullu joku ihan oikea syy tielle.

Mulla on niin harvassa niitä ihmisiä joiden kanssa todella haluan aikaa viettää että sitten ei vaan kiinnosta tarpeeksi ne muut joiden kanssa joskus oli kaveri. Sit saattaa käydä noin. En kyllä väitä että on järkevää toimintaa.

Vierailija
7/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että nää tyypit haluavat antaa itsestään aktiivisen ja kivan kaverin vaikutelman. haluavat pitää yhteyttä ja kuulla mitä kuuluu ( ehkä juorujen toivossa ), mutta tapaaminen ei oikeasti kiinnosta yhtään. tai pitävät yhteyttä ja ehdottelevat kahveja velvollisuudesta.. tms. oon kans aina ihmetellyt tällaista toimintaa. yleensä nämä ovat sellaisia kavereita joiden kanssa puhellaan mukavia säästä tms. ei koskaan mitään erityisen syvällistä.. ja oikeasti ei nähdä koskaan, vaikka aina kaikkea lupaillaan.

Vierailija
8/8 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sopi jotain mutta peruutti viime tingassa tai mikä mukavampaa, teki oharit. Kyseessä on täysin itsekeskeinen tyyppi, joka myös aina poistui tekosyyn varjolla jos juttu mitä päätettiin tehdä ei ollut hänen itsensä ehdottama. Puhuu usein päälle ja aina itsestään. Uusille kavereille teeskentelee superihanaa ja vilpitöntä hassunhauskaa kaveria, tosiasiassa puhuu kaikista paskaa koko ajan ja keksii juoruja, rikkoo välejä.

Joo en tiedä onko kaverisi tällainen luonnevikainen. Omastani olen pyrkinyt eroon kun käyttäytyy noin sairaalla tavallla nyt vielä aikuisenakin.

Eli siis hänellä se oli itsekeskeisyyttä, vallankäyttöä ja täydellistä välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä