Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, miksi kaikki haukkuu Nokian Lumiaa

Vierailija
16.04.2012 |

Sain sen just työkännykäksi ja olen tosi tyytyväinen. Ei ole tarvinnut etsiä mitään käyttöohjeen kanssa, sopii käteen aivan ihanasti ja näyttää hyvältä. Ei mitään valittamista. Hakkaa Samsungin mennen tullen!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut hyvä puhelin. Oon tykännyt. Tietty jos ei osaa käyttää sitä (onhan se windows joo) niin voi olla vaikeata.

Vierailija
2/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ohjelmavirhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ohjelmistovirhe on kyllä sitten myös mun miehen iphonessa, kun sekin on pitänyt bootata aika monta kertaa.

Vierailija
4/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se, että vaikka on microsoftin ohjelmistoa, niin ei saa synkattua mircosoftin kalenterin kanssa (koneella olevan). Oli yksi syy, miksi sellainen ostettiin, mutta ei pystykään...

Vierailija
5/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ostin sen. Paras puhelin aikoihin, ja kestää kolhujakin paremmin kun uusin Iphone (miehellä on sellainen ja näyttö on jo kaks kertaa korjattu)...

Vierailija
6/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumian olisi pitänyt tulla markkinoille kaksi vuotta sitten, niin silloin se olisi ollut samalla viivalla Androidien ja iPhonen käyttöjärjestelmän kanssa ominaisuuksissa ja käyttöympäristössä.

Jotain kertoo sekin, että sekä Samsungilla että HTC:llä on ollut Mangoon perustuvat Windows Phone mallit markkinoilla jo ennen Nokiaa, mutta ne eivät vaan myy :( Pelkällä muotoilulla ja kameran tarkkuudella ei luureja myydä.

Valitettavasti.

Tero

Vierailija
7/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä lumia 800. Molemmat ollaan erittäin tyytyväisiä. :)

Vierailija
8/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ohjelmistovirhe on kyllä sitten myös mun miehen iphonessa, kun sekin on pitänyt bootata aika monta kertaa.

mun miehen HTC:ssä. Siinä vasta romu! Siippani aikoo hankkia Lumian, ehkä minäkin.

Vierailija
9/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailijoilla on ollut jo kauan vastaavat puhelimet markkinoilla ja tulossa jo paremmat mallit. Nokia on pahasti jälkijunassa. Kuluttajat odottavat koko ajan uusia puhelimia, uusia toimintoja jne. Vannoutuneet nokiafanit jaksavat ehkä odottaa, mutta iso osa ostaa kilpailijan puhelimen eikä jaksa odottaa että nokia saa kasattua oman mallinsa. Minä kuulun näihin, ennen mulla oli nokialainen ja vannoin sen nimeen. Enpä jaksanut odotella lumiaa vaan ostin samsungin. Hyvä ostos, tuskinpa häviää lumialle missään. Ehkä palaan nokiaan joskus jos ne saa hyvän puhelimen markkinoille ennen muita, pahalta vaan näyttää tällä hetkellä tilanne, muut menee menojaan ja nokia laahaa perässä.

Vierailija
10/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan on jotenkin niin typeriä, että omat tuotteet haukutaan maanrakoon.. Töissäkin yksi sanoi että ei ainakaan osta Nokiaa kun ne irtisanoo. No hmm, mistäs hän luulee irtisanomisten johtuvan? :D Mutta juu, itse odotan lumia 610:ä!

Vierailija
11/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tyytyväinen olen ollut. Osin en sen takiakaan halunnut iPhonea, koska työpaikalla kaikki max 25-vuotiaat kouhkaa siitä, niin tuntuu, että se on sellainen nuorisopuhelin :-)

Se että nuoremmat eivät innostu Lumiasta on vaan hyvä asia, koska sitten säilyy aikuisten puhelimena. Meillä suvussa kaikilla nuoremilla on iPhone ja Nokiaa haukkuvat, vaikka eivät ole koskaan sitä merkkiä edes käyttäneet. Ai miksi eivät ole? Koska heillä on periaate, että Nokiaa ei käytetä. Kai siinä Nokian mollaamisessa on jotain hienoa, tiedä sitten mitä.

Kaiken huippu on miehen veli, jolla iPhone on ollut huollossa jo ties kuinka monta kertaa, mutta on se vaan niin hyvä puhelin että.

Vierailija
12/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä!

Vierailija
13/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, pessimisti ei pety jne. Aina pitää vähätellä ja surkutella, miten huonoja ollaan ja miten huonoja juttuja meillä tehdään. Ei sitten ylpistytä. Ja kun ulkomailla osataan niin hienosti ja kyllä se äplen aifouni vaan on niin paljon parempi. Amerikassa sentään osaavat, mutta toista on tää suomalainen Nokia. Mikä ihmeellinen nimikin se lumia. Jne. Ärsyttävää.

Itse haluaisin juuri Lumian.

Vierailija
14/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole kokemusta kuin Nokian puhelimista, mutta nyt ainakin on erittäin tyytyväinen puhelimensa ominaisuuksiin.

Vierailija
15/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vakavasti harkinnut Nokia lumian ostoa, itse asiassa haluan vain sen... ehkä N9:kin jos vielä saa.

Etkö tiennyt, että nykyään on trendikästä haukkua Nokiaa ?. Joku vuosi sitten oli trendikästä haukkua Microsoftia ja Linux oli paras jne. mitä milloinkin.

Nokia on hyvä puhelin edelleen ja en ole Nokialla töissä :)

Vierailija
16/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiassa ei ole mitään suomalaista. Ainoastaan muovikuoren design on syntynyt Suomessa. Käyttöjärjetelmä ja kaikki osat on valmistettu ulkomailla.

Vierailija
17/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuu kun Amazonissakin 900-malli on ihan ylivoimaisesti parhaaksi arvioitu amerikkalaisten toimesta.

http://www.amazon.com/Best-Sellers-Cell-Phones-Accessories-AT/zgbs/wire…

Tietty tuota ilmiötä on Suomessa, että pitää dissata. Kai se sitten vituttaa kun naapuri on Nokialla töissä tms, en tiedä. Symbian taisi myös vähäsen pilata Nokian mainetta.

Vierailija
18/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälti suomalaista (Salo ja Tampere Windows-puhelimilla)ja kokoonpano, pääkonttori ja tuhannet työntekijät. Et kai luullut, että Suomessa halpamalleja valmistetaan?

Lisäksi 215 000 suomalaista osakkeen omistajaa ja suomalaisten eläkeyhtiöiden varojakin Nokiassa on.

Lumiassa ei ole mitään suomalaista. Ainoastaan muovikuoren design on syntynyt Suomessa. Käyttöjärjetelmä ja kaikki osat on valmistettu ulkomailla.

Vierailija
19/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. julkisuudessa se on saanut tosi hyviä arvioita. Samoin monet yksityiset ovat sitä kehuneet eri foorumeilla.

Symbian-puhelimet on haukuttu maanrakoon - ja ihan syystäkin.

Vierailija
20/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan