Minkä väriset farkut ajattelit ostaa tänä keväänä?
Kommentit (12)
mutta sellaiset kulutetut, en tosin ole löytänyt sopivia mistään.
oranssit ja kulutetut keskisiniset.
en tiedä ostaisinko joitain vaaleamman sinisiä myös... ehkä jos löytyy kivat.
viisti noita värifarkkuja ostella, ne on totaalisen out jo syksyllä.
Etkö sä koskaan osta mitään kausivaatetta ihan vain huviksesi ja hauskuudeksi? Kaiken pitää aina olla ajatonta ja klassista ja kestää äidiltä tyttärelle?
Mä tulisin hulluksi jos joka rievusta pitäisi harkita sen kestävyyttä ja muodikkuutta seuraavien 20 vuoden ajalle.
että värifarkut sopii vain gasellikoiville. muilla korostavat lyhyyttä/leveyttä.
saa toki ostaa ja käyttää eikä se mua haittaa eikä häiritse, en kiinnitä edes huomiota. mutta itse vaan levenneisiin reisiini totesin että no-no.
H&M:ltä valitettavasti, toista kertaa jalassa ja nyt jo nukkaantuneet :/ Mistä sais laadukkaampia? Netistä en uskalla tilata koska pakko saada sovittaa.
ostan 90%:sti kausivaatteita, mutta yleensä sellaisia jotka menee kuitenkin pidempään kuin vain muutaman kuukauden. Ja en erityisemmin pidä noista värifarkuista vaikka elänkin jotakuinkin kaiken ajan farkuissa. Tyylini ei siis ole lainkaan klassinen tai ajaton.
Etkö sä koskaan osta mitään kausivaatetta ihan vain huviksesi ja hauskuudeksi? Kaiken pitää aina olla ajatonta ja klassista ja kestää äidiltä tyttärelle? Mä tulisin hulluksi jos joka rievusta pitäisi harkita sen kestävyyttä ja muodikkuutta seuraavien 20 vuoden ajalle.
Etkö sä koskaan osta mitään kausivaatetta ihan vain huviksesi ja hauskuudeksi? Kaiken pitää aina olla ajatonta ja klassista ja kestää äidiltä tyttärelle?
Mä tulisin hulluksi jos joka rievusta pitäisi harkita sen kestävyyttä ja muodikkuutta seuraavien 20 vuoden ajalle.
huutelen täältä sivusta että mulla ainakin painaa ekologiset arvot sen verran etten juurikaan osta mitään h&m:n kertakäyttöriepuja, eikä tyylini ole mitään "ajatonta ja klassista"
En viisti noita värifarkkuja ostella, ne on totaalisen out jo syksyllä.
Ostin punaiset värifarkut jo silloin.
ja toiset värikkäät, ehkä punaiset. Tai oranssit.