Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käyny gynellä 4 vuoteen...

Vierailija
16.04.2012 |

Pitäisi varmaan mennä. En käytä ehkäisyä, joten olen unohtanut koko homman.

Mahtaako tulla saarna lääkäriltä, kun on näin pitkä väli...?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisestä käynnistä mullakin on jo jotain reilut 3v.

Mua jotenkin piinaa mennä siihen tutkimuspöydälle levittelemään paikkojaan, ja sitte se kylmä spekula ja muut ronkkimiset.

Oikeestaan meen vain silloin, jos on jotain erikoisempaa ts. meen vain pakosta.

Vierailija
2/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä lääkäriä kiinosta ketun vertaa sun gynekäyntien säännöllisyys. Ehkäpä SINUN kannattaisi asiaa ajatella OMALTA siis SINUN kannalta. Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa-näytteessä voi käydä joukkoseulonnassa tai terveydenhoitajalla.

Vierailija
4/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kahden vuoden välein ja pilleri reseptit voi uusii myös tk-lääkärillä.

Vierailija
5/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes muista koska se oli kun viimeksi kävin. Kävin hakemassa apaua runsaisiin kuukautisiin enkä saanut ja sitten vaan yritin selvitä omin avuin.

Enkä ajatellut mennä muutenkaan lähiaikoina.

Vierailija
6/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia liian pitkälle levinneeseen syöpään.

Vierailija
7/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia liian pitkälle levinneeseen syöpään.

Vierailija
8/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
9/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä luultavasti käykään enää. Voi ihan hyvin ilmeisesti.

Vierailija
10/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen ihminen kuoli munasarjasyöpään ja se on niin kavala ja kamala sairus, että siksi käyn säännöllisesti kontrollissa.

Näin sairastamisen alusta loppuun. Ne kamalat tuskat ja kivut ja riutumisen :(

Nyt mulla on paukkunu laskettuaika ohi, niin varasin just ajan yksityiselle, et tsekkaa kohdunsuun tilanteen ja ronklaa niin ronskisti paikkoja, et synnytys käynnistyis. En jaksa enää tän mahan kanssa. Olen lopen uuvahtanu. Ja supistuksiakaan ole näkyny pariin viikkoon ollenkaan. Jospa ne nyt alkais.

Vierailija
11/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Ei sais nauraa, mutta naurattaa siltikin..

Vierailija
12/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on 45v

Vierailija
13/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositellaan otettavaksi kahden vuoden välein. Joskaan en tiedä, voisiko terkkari ottaa sen julkisella puolellakin.

Vierailija
14/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen ihminen kuoli munasarjasyöpään ja se on niin kavala ja kamala sairus, että siksi käyn säännöllisesti kontrollissa.

Näin sairastamisen alusta loppuun. Ne kamalat tuskat ja kivut ja riutumisen :(

Nyt mulla on paukkunu laskettuaika ohi, niin varasin just ajan yksityiselle, et tsekkaa kohdunsuun tilanteen ja ronklaa niin ronskisti paikkoja, et synnytys käynnistyis. En jaksa enää tän mahan kanssa. Olen lopen uuvahtanu. Ja supistuksiakaan ole näkyny pariin viikkoon ollenkaan. Jospa ne nyt alkais.

Munasarjasyöpää ei voida todeta papassa. Minulta myös kuoli tuttu pari vuotta sitten munasarjasyöpään.

Vierailija
15/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuoteen enkä aio käydäkään jos ei mitään vaivoja tai esim. ehkäisyntarvetta tule. En käy myöskään niissä Papa-kokeissa kuten en missään muissakaan ennaltaehkäisevissä terveystarkastuksissa. Olen päättänyt että esim. syöpään en ottaisi hoitoa vaan kuolisin siihen joka tapauksessa, eli kuolen sitten kun ilman lääketieteen apua on aika.

Vierailija
16/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa labrahoitaja ottaa papan.

Vierailija
17/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut käynyt 10 vuoteen. Meni sitten ja joutui pikaiseen leikkaukseen kasvainten takia. Onneksi olivat hyvälaatuisia.

Vähintään papa kannattaa käydä ottamassa kahden-kolmen vuoden välein. TK:ssa ottavat.

Vierailija
18/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn gynellä vain viiden vuoden välein vaihtamassa kuparikierukan uuteen. Papa-koetta en ole otattanut koskaan, sillä olen käsittänyt että kohdunlaulan syöpään tarvitaan sitä aiheuttava virus, jota minä taas en ole voinut saada.

Kyllä jokainen oman tilanteensa tietävä voi tehdä papa-kokeen kanssa miten haluaa. Sen voi otattaa, jos katsoo omalla kohdallaan tarpeelliseksi.

Lääkärille meno on paikallaan silloin, jos ilmenee jotain normaalista poikkeavaa.

Vierailija
19/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövänpelossa käytte gynellä niin käyttekö nyös säännöllisesti aivojen kuvauksissa, maha ja keuhkotutkimuksissa yms? eikö idea ole käydä silloin lääkärill

kun on vaivaa?

Vierailija
20/34 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virus, jota minä taas en ole voinut saada.

gyne on muutakin kuin papaa varten. naisilla voi olla paljon muutakin vaivaa (huomaamatta)kuin ne mitä papa paljastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme