Olen niin vihainen miehelleni.
Hän meni tuollaiselle koulutusmatkalle viikoksi. Päivät siellä n. 100km päässä ovat. Jätti minut 3,5v lapsen kanssa yksin. Otti huoneen sieltä opiskelupaikkakunnalta. Siellä on huoneita oppilasasuntolassa,kaukaa tulleille. En haluaisi olla viikkoa kaksin lapsen kanssa. Lapsi on paljon läheisempi isänsä kanssa ja tottelee tätä ei oikeastaan minua. Kerroin tämän miehelleni mutta ei hän muuttanut mieltään. Olisin toivonut että hän olisi kotoa käynyt siellä kun vain 5 päivästä kysymys. Silmät päästä olen itkenyt asiaa mutta eipä se mitään muuttanut.
Kommentit (17)
Minä en ole ikinä tähän 3,5v ollut erossa lapsesta koska mies ei anna ei halua hoitaa lasta yksin. Miksi minulla ei ole samoja oikeuksia kuin miehellä?
Siis onko tuo teidän yhteinen lapsi?
Itse välttäisin pienen lapsen vanhemapana viikon eroa lapsesta (olen siis mies), mutta tuo teidän tilanne ei ole oikein normaali. Jos vanhempi (kumpi tahansa) ei pärjää oman lapsensa kanssa, niin eiköhän paras tapa ole se, että joutuu ottamaan vähän sitä vastuuta.
t. Mies, jolle vaimon viikon matka olisi loma (vaikka 5- ja 3-vuotias hoidettavana)
100 km tai 1000km miehesi ei varmaan jaksa ajella edes takas koulutuksen jälkeen ja tulla paapomaan laiskaa naistaan. Jos kerran olet lapsen äiti niin kanna vastuusi ja kyllä pystyt hoitaa viikon verran omaa lastasi. Mieti jos miehellesi tapahtuis jotain ja susta tulis yksinhuoltaja.. lakkaa valittamasta. viikko ei ole mitään loppuelämääsi verrattuna.
Minä en ole ikinä tähän 3,5v ollut erossa lapsesta koska mies ei anna ei halua hoitaa lasta yksin. Miksi minulla ei ole samoja oikeuksia kuin miehellä?
Eli onvelma ei ollutkaan yksi viikko erossa vaan se, ettei sinulla ole samaa mahdollisuutta?
Miten hemmetissä se lapsi muka on sitten miehelle niin läheinen, jos aina sinun kanssa?
Juuri olisi yksi kurssit ollut mutta mies ei antanut lähteä koska olisi joutunut 2 yötä kuukaudessa lasta hoitamaan. leikkii mies töiden jälkeen paljon lapsen kanssa ja viettää aikaa.
Ihmeelistä ettei tuu illoiks kotiin.. Mun miehen TYÖMATKA on suuntaansa n. 100 km hyvinkin usein.
Mutta ihmeellisintä on ettet pärjää oman lapsesi kanssa.
Miehesi ei päätä siitä miten sinä elämääsi elät. Jos päätät lähteä koulutukseen niin kyllä se mies pakon edessä lasta hoitaa. Nyt nouse jaloillesi nainen!
tiedän kyllä että muillakin pitkiä työmatkoja.
Juuri olisi yksi kurssit ollut mutta mies ei antanut lähteä koska olisi joutunut 2 yötä kuukaudessa lasta hoitamaan. leikkii mies töiden jälkeen paljon lapsen kanssa ja viettää aikaa.
Ja millaisia itse olette? Kerro, mitä luulisit tapahtuvan, jos vaan menisit?
Ei kukaan viitsi ajaa työpäivän tai koulutuspäivän päätteeksi sataa kilometriä mennen tullen. Miten jatkossa ajattelit toimia kun miehesi lähtee työmatkoille vai ajattelitko kieltää ne kokonaan?
Nytpä sulla on aikaa opetella elämään oman lapsesi kanssa, sitä taitoa tulet vielä tarvitsemaan.
Ja millaisia itse olette? Kerro, mitä luulisit tapahtuvan, jos vaan menisit?
teidän mies ei saa lähteä täydennyskoulutuskurssille tai työmatkoille?????
Ei tziisus....
ja ajoin sen joka arkipäivä.
Ihme tyyppi sun miehes ettei pysty muutamana päivänä ajamaan tuollaista matkaa. Vai kestääkö ne koulutuspäivät kauemmin kuin n. 8 h?
Minä olen työmatkoilla jopa viikopn tai kaksikin (ja ihan ulkomaillakin), samoin mieheni.
Aina olen/hän on pärjännyt kotona lasten kanssa.
He ovat nyt 4, 7 ja 11 vuotiaita.
Pitäisiköhän teidän katsoa peiliin?
Voi hyvänen aika tätä avuttomuutta lasten kanssa olossa. Ei tottele mua, kääk... Onko tämä provo tai trolli?
Ps. kerää ne silmäs sieltä itkulaarista ja keskity asiaan:) Tsemppiä!
Ootko ihan tosissasi? Mulla on kotona neljä lasta ja olen viimeisilläni raskaana. Miehellä on loppuviikosta kolmen päivän työmatka ja alkuviikon joutuu tekemään muuten vain pitkää päivää.
Pojalla on viikonloppuna synttärit joten leipomukset ja siivoukset jää minun harteille. Yövieraitakin on tulossa 7-10 kappaletta. Ei tulisi silti mieleenkään valittaa miehelle ja pistää sitä ajamaan edestakaisin. Mitä se mua hyödyttäisi, että mies tulisi illalla väsyneenä kotiin, kun kaikki päivän hommat olisi kuitenkin jo tehty.
Ap ei pärjää lapsensa kanssa eikä edes halua. Tuntuu olevan kaikki vastuu ollut isällä. Lapsi ei edes tottele äitiä eikä ole läheinen äidin kanssa. Surullista..
Oletko ap halunnut tämän lapsen vai teitkö sen miehesi painostuksesta?
Uusi ihminen tulossa kuluttamaan terapeutin tuolia
Onko se sinun lapsesi?
Nimim. joka kuukausi noin viikon yksin kolmivuotiaan kanssa