apua... onko muilla näin koskaan vai oonko raskaana?
eli mulla tuli menkat 4.4.alko ja loppu jo seuraavana päivänä vaikka yleensä on kolme päivää. vähän ihmettelin kyl mut en liikaa koska on aiemminki ollut näin.
sillon 6.4.(jollon menkkojen siis olisi oikeesti pitänyt loppuu) kuitenki huomasin et mun kohdunsuu on kauheen alhaalla. ja se on EDELLEEN. mulla ei siis oo ennen _ikinäikinäikinä_ ole näin ollut.
googlen aivopesun jälkeen nyt pelkään että olis ehkäisy pettäny jossain vaiheessa huomaamatta... ihmiset kun sanoo vaan et raskauden aikana olis noin. mutta sanokaa nyt joku pliis että on ihan normaalia!!!
kyllä me se vauva pidettäisiin jos nyt sattuisin ollakin raskaana.. mutta mä vaan haluisin omille lapsilleni tarjota paljon enemmän kun mitä tälläsenä nuorena tällä hetkellä pystyn.. lapsi ansaitsee kaiken sen rakkauden lisäks mitä pystyttäis antamaan myös sen taloudellisen turvan jonka puuttesta itse kärsin pienenä paljon...
Kommentit (3)
sillä pääset asiaa stressaamasta. Kyllähän nuo hormonijutut voivat joskus muutenkin heitellä kuin raskauden takia ja aiheuttaa kaikenlaista eli et välttämättä ole raskaana mutta onhan se mahdollista sekin.
se täytyy sitten tehä.
ajattelin vaa että jos jollain on joskus ihan muuten vaan sattunut olemaan näin...
ku siis joka kerta ollaan käytetty ehkäisy ihan alusta loppuun... pelottaa koska mun piti olla sellanen joka antaa lapselleen paljon enemmän.
ap
sillä se selviää parissa minuutissa. Marketin testi maksaa jonkun 4e.