Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalyni ei kayta tyttarellaan sinisia vaatteita, koska sininen on hanesta poikamainen vari ja muistuttaa liikaa veljen vaatteita.

Vierailija
19.11.2005 |

Vieläkö jaetaan värit tyttöjen ja poikien väreihin? -äiti, jonka pojat pukeutuvat punaiseen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniseen on kiva yhdistää kirkkaan- tai vaaleanpunaista, keltaista jne.

Vierailija
22/25 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkupojalla kaikenvärisiä vaatteita enkä todellakaan halua opettaa häntä siihen, että tietyt värit kuuluisi vain tytöille. Siinä samallahan tulee helposti jaoteltua aika paljon muutakin potaskaa, kuten että tytön kuuluu olla siivo ja sievä ja pojan rämäpää. Tai että tietyt harrastukset ja työt kuuluu miehille ja tietyt naisille. Ei sukupuolten tarvitse olla samanlaisia, mutta kyllä niitä eroja ehtii muodostua lapsen kasvaessa ihan luonnostaankin, ilman että vastasyntyneestä asti väännetään niitä rautalangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöstä taitaa kasvaa kieroutunut koska hänellä on:

-Tummansininen yöpuku

-Beiget samettihousut

-Beige takki (erittäin kaunis kukilla kirjailtu ns.parempi talvitakki)

-Tummansiniset sukkahousut

-Haalari joka on osittain tummansininen

-Tummansininen paita jossa punainen kukka

-Vauvana tytöllä oli kahdet vaaleansiniset potkarit + pari bodya

Joku mainisti täällä ettei laittaisi tytölle tummanvihreää. No mulla on ollut vauvana tummanvihreät potkarit....Mä olen kieroutunut. ;)

Vierailija
24/25 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisiä vaatteita löytyy kuitenkin varmaan eniten. Jos saisin tytön pukisin häntäkin varmasti joskus sinisiin, koska mielestäni se on niin loistava väri.

Vierailija
25/25 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa väri mitä yritin välttää, kun olivat ihan pieniä, oli musta. Sitäkin löytyi kyllä kengistä.