***Suurperhekuumeilijoiden kevät***
Kommentit (32)
Voi ihanuutta! Pieni mies olisi nyt kätilön veikkauksen mukaan veikan perheeseen tulossa ja tää täti on täällä onnesta ihan ymmyrkäisenä! Kaikki oli ollut mainiosti ja pikku-ukko oli heiluskellut vallan mahottomasti koko tutkimuksen ajan :) Kyyneleitä taas riittää, paljon paljon ilosta ja jokunen myös siitä surusta...
Aika hiljaista tuntuu olevan täälläkin, mutta mua ei yllättäen huvita tänään...kään tehdä yhtään mitään, joten roikunpa siis täällä :)
Kiitos kinuski kauniista sanoistasi ja kovasti onnea odotukseesi bd. Kunpa monet täältä olisivat tuossa kelkassa mahdollisimman pian.
Eilinen päivä meni niin kuin suunnittelinkin. Vein kirpparipisteeseeni lisää tavaraa, ja huomasin, että oli sieltä jotain mennytkin. Sen verta rivakasti sain pisteen järjestykseen, että ennätin ihan rauhassa olla hautausmaalla. Sytytin kaksi kynttilää vaaleanpunaisiin lyhtyihin ja istuskelin pitkään aikaa. Ikäväikäväikäväikävä...
Muuten omassa olossa ei ihmeitä, "pussikeittokuuri" jatkuu edelleen. Eilen illalla teki hurjasti mieli jotain suolaista, joten heitin naamaani vielä illalla yhden kasvisliemen, johon laitoin vähän vähemmän vettä. Helpotti ainakin sillä erää. Vähän arveluttaa tuo juominen, kun ei vaan tahdo vesi maistua... Kurkkua otan aina silloin tällöin, sehän on melkein pelkkää vettä ja saa jopa jotain pureskeltavaakin :)
Jos tää vanha "koneisto" toimii, niin viikonlopun/alkuviikon maissa olis kaiketi ovisaikakin käsillä. Edelleen näyttää mies olevan innostunut tästä "natural"-meiningistä, joten annetaan olla, katsotaan viekö se meitä mihinkään. Tässä tapauksessa annan piutpaut "parempi katsoa, kuin katua" -meiningille!
Mutta kai se on pakko alistua edes pyykit vaihtamaan koneeseen *huokaus* Kämppä on ihan kauheen näkönen, pakko tunnustaa. Ehkä mä vielä kerään vähän aikaa kiukkua ja riehun sitten paikat kuntoon. Sitä odotellessa...
Maalaisomppunen
Yritin laittaa pitkää yövuorolaisen tunteiden tilitystä, mutta taas ne katosi jonnekin :(
Pitää yrittää joku ilta kotoa. Kaikkea hyvää teille kaikille ihanille! Toivottavasti palsta täyttyy pian plussauutisista! Ja Maalaisomena, olen seurannut tarinaasi, itkenyt kanssasi ja haluan sanoa, että olen tosi pahoillani menetyksestänne. Toivon sydämestäni, että vielä pienokaisen saatte!
Meriutu, jos lueskelet.. Ihana että vielä minut muistit! Tule sinäkin takaisin!
Tämä ikuinen kuumeilija täällä taas kurkkimassa. Tämä on se hetki päivästä kun on saanut pienokaiset päiväunille, keittänyt itselle kupposen kahvia ja saanut sähköpostit luettua niin oli taas ihan pakko vilkaista tänne, mitä teille kuuluu arvon kuumeilijat? Onko kenties uusia vauvoja tuloilla?
Meille ei ole vauvaa tulossa. Kaikeksi onneksi on tuo kierukka tuolla, muutoin olisi aivan liian helppo taas antaa vauvakuumeen viedä. Mutta ei nyt. Ainenkaan vielä.. Odotan kovasti jotta nuo meidän ipanat vähän tuosta kasvaisivat.. Olisi edes joskus aikaa miehen kanssa kahden!
Tässä yhtenä päivänä taas veljeni vauvaa sylittelin ja voi kuinka ihana tuo pienokainen onkaan!!!
Ovat ne vaan niin täydellisiä ne pienet!
Riesa se oli plussannut, Paljon Onnea! Monesko pienokainen tämä teillä nyt onkaan? Muistelin että sinulla niitä olisi jo useampi! Perästä tullan.. ehkä.
PikkuKeiju: No joko se olisi heti tärpännyt! Eihän sitä koskaan tiedä. Vai kuinka kävi?
Maalaisomppu: Kamalasti voimia sinulle! Täällä taustalla hiljaa minäkin lueskelen kirjoituksiasi ja todella toivon teille kaikkea parasta!!
Aurinkoista kesäpäivän jatkoa kaikille ja annetaan plussa-tuulien puhaltaa!!!!!
pönttis
Tämä ikuinen kuumeilija täällä taas kurkkimassa. Tämä on se hetki päivästä kun on saanut pienokaiset päiväunille, keittänyt itselle kupposen kahvia ja saanut sähköpostit luettua niin oli taas ihan pakko vilkaista tänne, mitä teille kuuluu arvon kuumeilijat? Onko kenties uusia vauvoja tuloilla?
Meille ei ole vauvaa tulossa. Kaikeksi onneksi on tuo kierukka tuolla, muutoin olisi aivan liian helppo taas antaa vauvakuumeen viedä. Mutta ei nyt. Ainenkaan vielä.. Odotan kovasti jotta nuo meidän ipanat vähän tuosta kasvaisivat.. Olisi edes joskus aikaa miehen kanssa kahden!
Tässä yhtenä päivänä taas veljeni vauvaa sylittelin ja voi kuinka ihana tuo pienokainen onkaan!!!
Ovat ne vaan niin täydellisiä ne pienet!
Riesa se oli plussannut, Paljon Onnea! Monesko pienokainen tämä teillä nyt onkaan? Muistelin että sinulla niitä olisi jo useampi! Perästä tullan.. ehkä.
PikkuKeiju: No joko se olisi heti tärpännyt! Eihän sitä koskaan tiedä. Vai kuinka kävi?
Maalaisomppu: Kamalasti voimia sinulle! Täällä taustalla hiljaa minäkin lueskelen kirjoituksiasi ja todella toivon teille kaikkea parasta!!
Aurinkoista kesäpäivän jatkoa kaikille ja annetaan plussa-tuulien puhaltaa!!!!!
pönttis
Hei kaikille!
Tuntuu, että on pakko liittyä tähän poppooseen, koska tunnistan vanhoista nimimerkeistä ainakin Maalaisomenan ja Riesan... EI VOI OLLA TOTTA!
Palstailin eri nimimerkillä vuodesta 2001 alkaen lapsettomissa ja sitten seuraavaksi plussanneissa lapsettomissa. Lapsiluvun piti olla täynnä 08 syntyneen tyttären jälkeen, mutta niinpä vaan kuume on herännyt.
Osasyynä se, että perheemme koki avioeron ja minulla on nyt uusi avomies, jolla ei ole biologista lasta. Ja kun tää vauvakuume on kroonista sorttia, ei lapsirakkaan mieheni mua kauheesti tarvinnut houkutella kun huomasin kyttääväni vauvoja kylillä ja lukevani vauvajuttuja silmät kostuen... =).
Niinpä annamme luonnolle mahdollisuuden. Hoitotaustakin löytyy mutta hoitoihin en enää lähde. Tulee jos on tullakseen, on menttaliteettimme.
Tässä vielä faktat listaa varten:
Roxymama. Minä 34v ja avomies 30. Pirkanmaa. Lapset poika 04, poika 07 ja tyttö 08. Ya huhtikuu 2012.
Tervehdys kaikille ja plussatuulia jokaikiselle!
T. Roxymama
Täälä palstalla on ollut aika hiljaista viime aikoina, mutta ehkä porukka tästä vielä innostuu :).
Itselläni jyllää aivan mahdoton vauvakuume aina vaan. Yritän ajatella järjellä vaikka välillä tekis mieli heittää pilsut nurkkaan ja aloittaa yritys heti, kun plussaan voi mennä tovi. Olen kuitenkin päättäänyt malttaa vähän ja syödä ainakin nämä juuri hankitut 3 liuskaa loppuun tässä kesän aikana. Jospa sen jälkeen olisi sitten sopiva aika jättää ne pois. Lääkärihän sanoi että pitäisi olla noin 2 vuotta väliä edellisestä synnytyksestä (sektio), ja jos syksyllä jätän pillerit pois menee varmasti kuitenkin useampi kuukausi ennen plussaa niin että se 2 v ehtii täyttyä ihan hyvin. Miehelle (enkä tutuillekaan) en ole puhunut tästä mahdottomasta vauvakuumeesta, mutta hän tietää että neljännen haluan jossakin vaiheessa :).
Tämä kesä menee kuitenkin nopeasti auringosta nauttien ja sit ykskaks onkin jo syksy ja yritystä voi pikku hiljaa aloittaa. Sitä odotellessa toivotan teille oiken mukavaa alkukesää!
Vaikkemme vielä yritä saada vauvaa, mutta alan jo kuumeilla aika voimakkaasti... Ehkä syksymmällä saisin miehenkin pään käännytettyä kunnolla :)
Eli olen 30-vuotias, mies pian 34v. Lapset -97,-02,-05,-06 ja -08, joista itse olen synnyttänyt kolme :) Virallisesti siis kuumeilen neljättä lasta, mutta käytännössä kuudetta.
Hei kaikki ja maanantaita!
Kyllä on tosiaan hiljaista tässä pinossa. Pitänee kai siirtyä tuohon kesäpinoon jos popula löytäisi tiensä sinne?
Mitään uutta ei oman taivaan alla. Vauva olis kiva, mutta kolme jo olemassa olevaa pitää liikkeellä mukavasti. Elämä on =D!!!
Roxymama
Nyt oli pakko tulla kurkkimaan ja kirjoittelemaan jotain pientä... Osaisinkohan?
Teretulemast ainakin Roxymama takaisin kuumeilemaan ja toivottavasti pian raskautumaan ;) Muitakin uusia oli tullut (voi tätä minun onnetonta päätä, kun ei muista nikkejä) ja ihan yhtä kovasti tervetuloa teillekin :) Koitetaanpas saada nyt vähän eloa tähän hiljaisuuteen, mukavahan se on turista ja vaihtaa ajatelmia tästä yrittämisestä, odotuksen odottamisesta, yrityksen aloituksesta, yrityksen aloittamisen odottamisesta ja mitä kaikkia variaatioita vielä lieneekään ;)
Itsellä on vähän sekalainen olotila... Kierto käyttäytyikin tosi kummasti, kun taas tauti yllätti. Kierron pituudeksi jäi jotain 26 päivää, ja se on kyllä minulle tosi vähän. Tismalleen kuitenkin samanlainen vuoto kuin viimeksikin eli varovaisen alun jälkeen "niagara" repesi ja taas mentiin tahdilla 2h/yöside!? Vajaa viikko sitten kävin lääkärillä "jalkitarkastuksessa" ja sanoi limakalvojen olevan todella siistit. Otettiin papa ja bakteeriviljely ja passitti verikokeisiin sekä ultraan. Soitti sitten parin päivän päästä täti ja sanoi, että viljelystä löydetty streptokokki ja antibioottikuuri heti päälle. Ultraankin pääsin tosi nopeasti, mutta siellä kyllä niin hämärä tyyppi tutkimassa, että huh huh. Katteli ehkä n.5 minuuttia ja töksäytti sitten ynseästi, että mee gynelle, ei hän täällä mitään selitystä vuodoille näe. Ihan kuin minä itse olisin keksinyt tulla koko tutkimukseen!
Syksyllähän tämä sama taival käytiin, joten toisaalta toivoin, että olisi lähetteen gynelle jo nyt suoraan saanutkin, mutta ei. Perjantaina nyt sitten lääkäri ja kuulee verikoevastaukset, ja saa toivottavasti sen passituksen sinne gynelle. Ei oikein osaa asennoitua mitenkään tähän "temppuamiseen". Toisaalta vaan pelkää, että tämä liittyy jotenkin tyttöjen kuolemaan, vaikkei oikein ymmärräkään, että miten... Niin se vaan heinäkuun alku lähenee ja mahdollisten tulosten kuuleminen. Kaipa se jotain vastauksia antaa tai sitten ei...
Kovasti tässä yrittänyt reippailla kirpparihommien parissa. Nurkkia koittanut tyhjennellä kaikesta turhasta :) Kaverin kekaratkin tuli meille pariksi viikoksi kesälomalle, siinäkin vähän extrahyörinää. Aika usein ne vaan ajatukset harhailee ja itkua tulee. Raskausviikkoja kun olisi takana nyt jo kolmenkymmenen pinnassa ja "viimeistään" -leikkauspäivä häämöttäisi. Ei tästä ajatuksestaan vaan eroon pääse, ei surusta eikä varsinkaan ikävästä! Pakko vaan jatkaa...
Kaipa tässä olisi unillekin taivuttava. Huomenna hakemaan tyttö leiriltä kotiin ja jatkettava siivousurakkaa *plääh*. Juhannuksena tulossa kai jotain porukkaa meille, eikä yhtään jaksaisi... Kiva olisi saada sitä ennen paikkoja kuntoon, että nukkumapaikkojakin sitten olisi, aitoissa ym. Nyt kyllä yrittää ainakin tämä tulla useammin taas "horisemaan", ettei nyt pino vallan kuoleennu!
Mutta palailemisiin!
T. Omppuli
ps. ja varmistus tuli toinenkin: it's another BOY!!! Eli kahden viikarin tätiksi tulossa syksymmällä :) Tyttöjen mekot saa siis viedä kirpparille myyntiin ;)
Pakko oli tulla kurkkaamaan, mitä tänne kuuluu...
Riesalle suuret onnittelut ja tarrasukkia plussasta!
Maalaisomenalle suuren suuri halaus suuren surun keskelle! Olette joutuneet kokemaan todella kovia. Itku tuli, kun luin koskettavat viestisi. Voimia!
Meillä oli tänään np-ultra. Koskaan aikaisemmin ei ole pelottanut ennen ultraa näin paljon kuin tänään. Keskenmeno on aiheuttanut sen, etten ole antanut itselleni lupaa iloita tästä raskaudesta. Mutta tänään ultrassa kaikki oli hienosti ja meidän Neliapila kieppui ja liikkui siellä koko ultrauksen ajan. Nyt uskallan ehkä jo iloita :) Olen voinut todella huonosti ja väsyneesti jo puolitoista kuukautta. Paino laski kolmessa viikossa neljä kiloa, joten olin pari viikkoa ihan levossa. Edelleen olen ihan raato ja oksennan pari kertaa päivässä, mutta suurin osa ruuista maistuu jo ja se on aina kotiin päin.
Suuret plussapuhurit puhaltakoot tänne!
kinuski ja neliapila 12+4