uimahalliin bikineillä? En omista kokouimapukua..
Kommentit (11)
Mä ostin kokouimapuvun, kun bikinit ei tuntuneet oikein hyvältä matkaa uidessa. Muuten käyttäisin varmaan biksuja.
Tietysti pitää olla kokoUIMApuku. Vai meinasitko aurinkoa sinne mennä ottamaan?!
kokouimapuku on aivan kammottava ilmestys.
Tietysti pitää olla kokoUIMApuku. Vai meinasitko aurinkoa sinne mennä ottamaan?!
mä oon aina uimahallissa bikineissä, eikä ole tullut mieleenkään, että siinä olisi jotain väärää. Ja siis ihan uimassa olen siellä, en lekottelemassa. Näkyy siellä muitakin naisia bikineissä.
vähän bikineistä, mun mielestä kyllä on vähän hassua jossain ihan narubikineissä mennä, mutta eihän sitä kukaan kiellä. Itellä sellaset "uimabikinit" (kaksiosainen uimapuku).
näkee sitä siellä ihan jatkuvasti, joten ei ole mitenkään kiellettyä.
Narubiksuissa ei voi oikeasti uida, mutta pulikointi varmaan onnistuu.
Käyn uimahallissa kerran vuodessa kummipojan kanssa enkä ole sen takia vaivautunut ostamaan uimapukua. Mulle on aivan sama mitä muut ajattelevat.
Jos kävisin uimassa itsekseni matkaa niin varmasti sitten ostaisin uikkarin, koska onhan se paljon käytännöllisempi siihen.
ei alasti mene, niin ihan sama, minkälainen uikkari.
Itselläni on niin hankala ruuniinrakenne, etten yksinkertaisesti löydä kokouimapukuja, menen siis bikineissä ja ihan hyvin voi uida matkaa ja vesijuosta niissä. Meidän uimahallissa suunnilleen puolella on biksut ja puolella väestä kokouimapuku. Eipä ole tullut mieleen, että pitäisi jotenkin nolostella.
Ja kai uimapukuja voi vielä vuokratakin sieltä, jos haluaa.