Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukuussa vai maaliskuussa Kanariansaarille?

Vierailija
15.04.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä. Itse olin 4 vuotta sitten puerto ricossa ja koko viikon oli yli 30 lämmintä.

Vierailija
2/2 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille juuri sopivaa. Ja kivempaa se on päästä aurinkoon pimeimmän kaamoksen keskellä, maaliskuussa on jo valoisaa ja kaamos hellittänyt ja kevät ja kesä tulossa, ei sitä silloin niin sinne etelään vielä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi