Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin ystävän eilen

Vierailija
15.04.2012 |

Yritin jo eilen kertoa tuntemuksistani tänne palstalle, mutta en vaan pystynyt kun sekava itku valtasi tilanteen.

Hän kuoli yliannostukseen. En tiedä mitä oli vetänyt holin kanssa ja oliko tahallista vai tahatonta, mut uskon kyllä että se oli tahatonta koska hän oli kuitenkin aina niin elämänhaluinen ihminen ja kun mulla meni huonosti ja kerroin hänelle etten jaksa enää, niin aina hän vaan skarppas mua.

Inhottaa kyllä kun monesti hänelle sanoin että lopeta se aineiden kanssa läträäminen mutta homma oli kuulemma "kohtuukäytössä" , mut kuinkas sitten kävikään ei se tainutkaan ihan hallinnassa olla................. :// yritä tässä sitten toista ihmistä saada kanssa lopettamaan rauhottavien ja alkoholin sekakäyttö! sanoin että lopeta. hän vastaa vaan että en. kysyn että miksi, sanoo että on jäänyt jo koukkuun. sitten sanoin että hankitaan hänelle apua. vastaa ; " eiiiii " eli eihän aikuista ihmistä hoitoon voi pakottaa, täytyy vaan toivoo ja lähettää pieni kuiskaus tuonne yläilmoihin että eivät tule viemään tätä ihmistä ainakaan multa, koska on tässä nyt tarpeeks ollu kärsimystä!

Ihan oudolta tuntuu et pari päivää sitten vaan näin sitä ihmistä ja nytten en tuu näkee enää koskaan! Ihan käsittämätön tunne. Ei se vaan voi olla poissa. Sillon kun näin sitä ois pitäny vaan heittäytyy sen kaulaan jos ois tienny et näin tulee käymään mut kukapa meistä ois tienny!!!!

Sitten yritä olla tuntematta vihaa hänen emäntääsä kohtaan, kun just kerkes särkeä muutama päivä sitten meidän välit, valehtelemalla kaikkea paskaa tälle ukollesa, kiinostas kyllä tietää miltä siitä naisesta nyt tuntuu vai tuntuuko miltään... ja muutenkin

Mutta tiedän että kaverini ei haluaisi että alettais kantamaan varmastikaan kaunaa toisillemme, kun hänkin on jo vainaa ja tää mun kaveri rakasti tätä naista kuitenkin, niin pyrin antaa anteeks kaiken sen...

Harmittaa ettei mulle jääny mitään konkreettisia muistoja tästä ihmisestä edes käsiin! kerkesin just vähän ennen kun kuulin hänen kuolemasta poistaa viimeset viestitkin ja sitten mulla oli joskus yhteiskuva missä oltiin minä ja hän, kyllä muitakin, mutta kuitenkin kuva missä me oltiin ja se on edellisellä koneella kait ja se kone on hajonnut joten sitäkään saa sieltä enää sitten ikinä!!!!

SE ON VAAN JOKU NIIN HIRVEE TUNNE KUN MENETTÄÄ ENSIMMÄISTÄ KERTAA YSTÄVÄN.

Lepää rauhassa H... :((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit sanoo aina että tilanne on hallussa.

Vierailija
2/2 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäsinkö mä nyt kuitenkaan sitä minään nistinä, kai se sitten sitä oli. Mutta ihan töissä käyvä ihminen se oli ja luvannu hankkia mullekin töitä tai kerran kun olin ongelmissa oli lupautunut lähtemään pieksemään yhtä tyyppiä vaikka toinen käsi oli paketissa...

Eihän tälläsiä ihmisiä löydä kun sateenkaaren päästä, parhaat viedään aina ekana...

Kuka nyt enää mun huolia kuuntelee ja kannattelee mua, tukee ja tsemppaa.

Kaitpa tämä toinen "nisti", putkasta päästyään oli ehtiny vaan mua siwan kulmalta kun oli kuullu et ystäväni on kuollu, vaikkei olleet nämä kaks toisilleen mitenkään läheisiä ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme