Lestat, tunnustakaa, RY:n miehet vaativat teitä pysymään anorektisen laihoina.
Ja perusteluhan löytyy tietenkin Raamatusta. Kertokaa, olen utelias kuulemaan.
Kommentit (8)
Tuo laihuusvaatimus liittyi siihen entisestä Maitobaarista kehittyneeseen porukkaan. Itse tunnen pyöreämpiäkin lestadiolaisia.
lestoja. Ainoastaan synnytysiän ylittäneet 5-kymppiset lestanaiset ovat vähän pönäköitä.
sen vuoksi etteivät tulisi raskaaksi ja jos tulisivat saisivat todennäköiseti keskenmenon.
Ehkäiskeino väittäisin. Sitä en tiedä onko tämä puolison vaatimus vai ei.
sen vuoksi etteivät tulisi raskaaksi ja jos tulisivat saisivat todennäköiseti keskenmenon. Ehkäiskeino väittäisin. Sitä en tiedä onko tämä puolison vaatimus vai ei.
Onko jollakin pakkomielle lestadiolaisista vai mistä näitä aloituksia sikiää?
Useimmat teistä eivät ilmeisesti ole koskaan oikeaa elävää lestadiolaista nähneet, vaikka niin aktiivisesti keskusteluun osallistutte. Heitä kun ei voi tavallisesta väkijoukosta tunnistaa hunnun, ihonvärin, tatuoinnin tai minkään muun tuntomerkin perusteella. Jumalantervettä ei todellakaan hoeta kaikille vastaantulijoille.
Meikitön, ei hiusväriä, ei korvakoruja ja langanlaiha kroppa verhotaan huorahtavilla muotivaatteilla.
Ja lapsilaumasta viimeistään tunnistaa että lestahan siinä menee. Lapsilla uusretrovaatetus tai muuten merkkivaatteet ja niitä lapsia on monta.
tietty pukukoodi ja meikittömyys. Iso liuta lapsia mukana.
Onko jollakin pakkomielle lestadiolaisista vai mistä näitä aloituksia sikiää?
Useimmat teistä eivät ilmeisesti ole koskaan oikeaa elävää lestadiolaista nähneet, vaikka niin aktiivisesti keskusteluun osallistutte. Heitä kun ei voi tavallisesta väkijoukosta tunnistaa hunnun, ihonvärin, tatuoinnin tai minkään muun tuntomerkin perusteella. Jumalantervettä ei todellakaan hoeta kaikille vastaantulijoille.
Jos tarkotat lestadiolaisia, niin olen nähnyt heitä kyllä kaiken kokosia enkä vain todella laihoja :D