Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä kohdellaan harvoin huonosti?

Vierailija
15.04.2012 |

Puhutaan epäystävällisesti tai epäkunnioittavasti?

Oletko törmännyt tämmöisiin ihmisiin? Millaisia piirteitä heillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä kyllä on sellainen hälläväliä mitä muut sanoo-luonne, ettei edes piittaisi muiden sanomisista, eikä hän oikein osaa hävetä mitään :D osaa nauraa itselleen ja mokilleen. toisaalta hän on hiljainen tyyppi, mutta kun tutustuu niin luotettava kuin mikä ja hauska. hän ei ole koskaan suostunut menemään muiden ehdoilla. minä olen toista maata, olen niin kiltti että sitä käytetään joskus hyväksi, ja tässä mieheni on korvaamaton, hän sanoo kyllä päin naamaa että en saa suostua johonkin. on myös puolustanut kun minua on haukuttu

Vierailija
2/6 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kohdella huonosti ja hän ei myöskään ottaisi raskaasti typeryksiä, jotka sitä mahdollisesti yrittäisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selkä suorassa, uskoo siihen mitä puhuu, on rehellinen, kohtelias ja huumorintajuinen. Osaa kuunnella, osaa ottaa kantaa, osaa myöntää jopa tietämättömyytensä. Ei pelkää tuoda itseään esiin, mutta ei näyttäydy maailman omistajana.

Vierailija
4/6 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttava joka on lyhytkasvuinen ja liikuntarajoitteinen. Hän käyttää tätä tilaansa sumeilematta hyväkseen niin röyhkeästi, että sitä ei vastapuoli meinaa edes tajuta. Jos hän vaikka haluaa tavata jonkun julkkiksen jossain tilaisuudessa, hän kirjoittaa tämän edustajalle jotenkin tyyliin "haluaisin tulla konserttiin/näytäntöön/ensi-iltaan mutta pelkään kokoni ja liikuntarajoitteeni takia jääväni muiden alle, sillä olen huomattavan hidas enkä ylety näkemään muiden keskeltä - olisiko mitenkään mahdollista että järjestäisitte minulle pääsyn paikkaan reilusti ennen muita jotten jää jalkoihin enkä aiheuta vammallani häiriötä muille?" Ja tadaa, tällä taktiikalla hän melkein poikkeuksetta pääsee paitsi ilmaiseksi haluamaansa tapahtumaan, myös henkilökohtaisesti tapaamaan sitä henkilöä joka hänen kohteenaan kulloinkin on! :D ihan ihmetyttää tuo röyhkeys joka vasta vuosien jälkeen kävi ilmiselväksi, ensin mäkin olin niin sinisilmäinen että ajattelin tuttavani vain olevan tosi nöyrä ja muita ajatteleva :D juu omaa etuaan se vaan tavoittelee.

Mutta hyvin harvat sille rumasti sanoo tai kohtelee epäkunnioittavasti. Mission accomplished ;)

Vierailija
5/6 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttava joka on lyhytkasvuinen ja liikuntarajoitteinen. Hän käyttää tätä tilaansa sumeilematta hyväkseen niin röyhkeästi, että sitä ei vastapuoli meinaa edes tajuta. Jos hän vaikka haluaa tavata jonkun julkkiksen jossain tilaisuudessa, hän kirjoittaa tämän edustajalle jotenkin tyyliin "haluaisin tulla konserttiin/näytäntöön/ensi-iltaan mutta pelkään kokoni ja liikuntarajoitteeni takia jääväni muiden alle, sillä olen huomattavan hidas enkä ylety näkemään muiden keskeltä - olisiko mitenkään mahdollista että järjestäisitte minulle pääsyn paikkaan reilusti ennen muita jotten jää jalkoihin enkä aiheuta vammallani häiriötä muille?" Ja tadaa, tällä taktiikalla hän melkein poikkeuksetta pääsee paitsi ilmaiseksi haluamaansa tapahtumaan, myös henkilökohtaisesti tapaamaan sitä henkilöä joka hänen kohteenaan kulloinkin on! :D ihan ihmetyttää tuo röyhkeys joka vasta vuosien jälkeen kävi ilmiselväksi, ensin mäkin olin niin sinisilmäinen että ajattelin tuttavani vain olevan tosi nöyrä ja muita ajatteleva :D juu omaa etuaan se vaan tavoittelee.

Mutta hyvin harvat sille rumasti sanoo tai kohtelee epäkunnioittavasti. Mission accomplished ;)

Vierailija
6/6 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikkia koetellaan ja kiusoitellaan jossain vaiheessa. Kriittistä on miten siihen suhtautuu silloin. On kahdenlaisia ihmisiä joita ei härnätä: niitä jotka heittäytyvät sumeilematta häijyksi heti pienen ivan kohteeksi jouduttuaan, ja niitä joilla riittää huumorintaju käsitellä iva ja kommentoida sitä viihdyttävästi.

Muistan armeija-ajoilta yliluutnantin jota kaikki kunnioittivat. Hänellä oli kova kunto ja hänellä oli mitaleita ja titteleitä urheilusuorituksistaan. Hänellä oli huumorintajua ja se kuului hänen puheissaan. Hän oli reilu ja kannustava vaikka rääkkeihin jouduttiinkin hänen johdattelemana. Hän vaistosi milloin porukka alkoi ryytymään ja juuri sillä hetkellä hän kevensi ilmapiiriä sanomalla jotain viihdyttävää tai jotain sellaista mikä pakotti pohtimaan. Hänellä oli aina vähän yrmeä ja julma ilme naamallaan mutta ulospäin hän oli aina hyvä, reilu ja järkevä. Häntä ei paljoa pilkattu selän takana, toisin kuin yksikön muita kapiaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi