Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan koskaan olla hetken yksin?

Vierailija
15.04.2012 |

Mies on tänään osallistunut kotihommiin eikä olla tapeltukaan.. Vasta kuin illalla kun yritin selittää että haluaisin olla jonkun aikaa yksin. Koko ajan joku huutaa äitiä, roikkuu lahkeessa, puristelee alapäästä ja koirakin pyörii ympärillä. Kerkesin olla 10min yläkerrassa ja jo alkaa huuto "mihin oikein jäit, mitä teet, miksi miksi" olen väsynyt. Olisi ihana olla ihan hiljaisessa huoneessa ihan yksin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pirhanasti.

Vierailija
2/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se ei ole koskaan mahdollista. Mutta haaveissa kyllä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olenkin unelmoinut tuosta harvinaisen paljon! :D

Vierailija
4/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi syy miksen halua lapsia.

Vierailija
5/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tarvitsevat hyvin erilaisia määriä omaa aikaa. Niiden, jotka viihtyvät lähes aina seurassa, on vaikea ymmärtää sellaisia, joiden on välttämätöntä olla paljon yksin. Silloin voi yrittää selittää, että viihtyy valtavan hyvin toisen kanssa, mutta tarvitsee silti omaa hiljaista aikaa. Yleensä on helpompi kehittää harrastus, jossa saa olla yksin, kuten lenkkeily, oman kunto-ohjelman vetäminen salilla tai postimerkien tutkiminen. Hakemalla löytyy jotain, mihin perhe ei halua mukaan mutta minkä se silti hyväksyy.

Vierailija
6/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sitä just nyt. Mies pitää kaveribileet, lapset ovat hoidossa ja minä AIVAN yksin. Nautin. Kyllä. :)

Vierailija
7/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aika omien lasten kanssa, ilman muita aikuisia, on sekin omaa aikaa. En tiedä, mistä tämä johtuu, mutta onneksi näin.

Vierailija
8/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aika omien lasten kanssa, ilman muita aikuisia, on sekin omaa aikaa. En tiedä, mistä tämä johtuu, mutta onneksi näin.

Minulle ei olisi. Haluan olla yksin niin ettei kotona ole oikeasti muita eikä mun tarvitse huolehtia kenenkään asioista.

Vierailija
9/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi. Haluan olla yksin niin ettei kotona ole oikeasti muita eikä mun tarvitse huolehtia kenenkään asioista.

Vierailija
10/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mulla on onneks työ, jossa saa liki päivittäin puuhastella ihan yksin jotain mukavaa. Vaikka asiakaspalveluammatti onkin. :)

Mutta olis sitä toisinaan ihan kiva vaikka siivota ihan itse, ihan yksin, ihan omassa kotona. Ilman, että 5 min välein tulee joku keskeytys...

Vierailija
11/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi mies lähtee lasten kanssa johonkin aina välillä, että saan olla yksin. Samoin on ihanaa olla kotona vain yhden lapsen kanssa kerrallaan. Itse annan myös miehelle välillä mahdollisuuden olla yksin kotona. Samoin meillä toimii myös se, että päästään välillä yksistään johonkin.

Vierailija
12/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan monesti puuhailla ja oleskella yksin koko viikonlopun, tykkään lukea, katsella ulos, ottaa kahvia ja katsoa tv:tä ja leffoja, pelata tietsikalla jotain simppeliä. Aivoni tarvitsevat rauhaa ja lepoa, latautumisaikaa, jopa muutaman päivän oikea retretti voisi olla hyväksi. Lisäksi meillä töissä ollaan siirrytty isoon rauhattomaan avokonttoriin huoneiden sijaan, joten tulee aika paljon tarvetta omaan rauhaan omalla ajalla.

Vierailija
13/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin siivota yksin ja nauttia siitä siivosta, lukea rauhassa, syödä karkkia rauhassa. Olla rauhassa, ilman että joku koko ajan vaatii jotain.

Vierailija
14/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein onnistuu, kun muut menneet nukkumaan.

Vierailija
15/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ymmärrä mun halua olla yksin. Itse hän ei käy missään yksin tai lasten kanssa. Voi kun lähtisi joskus juhlimaan! Ainoa hetki kun saan olla yksin on, kun unohdan tahalleen jotain kaupasta ja lähden sitä illalla hakemaan. Tuntuu välillä tosi pahalta.. Mutta kyllä tämä tästä. ap.

Vierailija
16/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan erittäin usein olla yksin. En koe, että kyse on mistään parisuhdekriisistä, ihan vain tarvitsen yksinoloa. Mutta kertokaapas, miten sitä omaa rauhaa voisi järjestää? Pitääkö minun lähteä yksin risteilylle vai mitä? Kesämökki ei ole vaihtoehto.

Käyn töissä ja on harrastuksia, mutta esim. kokonainen viikonloppu yksin olisi ihanaa.

Vierailija
17/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan hetkiä, jolloin kukaan ei ole minulta mitään vailla.

Viimeeksi sain olla yksin pitkänä perjantaina, kun mies meni lasten kanssa vanhemmilleen. Neljä tuntia rauhaa - vähänkö nautin! :)

Oisko teillä jokin vastaava mahdollista?

Vierailija
18/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin kuin muut, kun saan olla vähän aikaan hiljaisuudessa yksin, päivä sujuu erittäin hyvin!

Vierailija
19/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans olla yksin.

Mies käy toisinaan lasten kanssa kotonaan viikonlopun ja minä saan olla kotona.

Viimeksi olin koko ajan yksin, joskus osittain kavereiden kanssa.

Mutta olen kyllä huomannut että jotkut pitää outona sitä, että haluaa olla aivan yksin. Kauhistelevat jopa! Miksiköhän?

Vierailija
20/20 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristelee alapäästä

tätä tekee? Se miehesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi