Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kahden lapsen kanssa helpottaa?

Vierailija
18.11.2005 |

Siis minkä ikäinen se toka lapsi on, kun alkaa olla helpompaa???

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteisesti samoja asioita vinkuu täällä yks jos toinen kotiäiti. Lue niitä ja opi miksi :)

Vierailija
22/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija varmaan menee takas kouluun enssyksynä. ehkä parempiki meiän molempien jaksamisen kannalta? ja mä painun sänkyy nyt öitä arvon leidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaimosi menisi vaihteeksi töihin?

Minä olen aina tehnyt fyysisesti todella raskasta työtä ja olen myös ollut monta vuotta kotona..Nyt pojat 2 1/2 ja 4 1/2 vuotiaat..

Vaikka mun työ on fyysisesti todella rankkaa ja väliin henkisesti..Niin mikään työ (ja paljon raskaita töitä olen nähnyt ja teen nytkin taas) ei ole vetänyt vertoja kahden pienen lapsen hoidolle..Kun pojat olivat 1 ja 2 vuotitaat tuntui melkein päivittäin, että pää hajoaa..Olin ihan rikki..

Mikään työ ei voi olla yhtä raskasta, kun kahden tai enemmän pienen lapsen hoito..siis jos ovat pienellä ikäerolla ainakin..eniten hermoja koettelevaa hommaa sanon minä!!

Miestenkin olisi hyvä kokeilla kotiäidin hommaa..ei se ole pelkkää lasten hoitoa..päälle ruan laitto, kodin siivous..jne..Lasten kansssa oltava elämä säännöllisätä, että toimii..huolehdittava säännöllinen ulkoilu, ulkoilun jälkeen oltava jo kohta lämmin ruoka pöydässä..kun taas kohta välipala..iltaruoka..iltapala..jne..

Elämä pikkulasten kanssa on työsevää..Jos pienellä ikäerolla kaksi...En suosittele missään nimessä!! Esikoinen yleensä kärsii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän