Millainen nainen ihastuu besserwissereihin?
Jokainen mies on ollut rasittava besserwisser, jonka kanssa joutuu vääntämään vessapaperirullan asennostakin.
Kommentit (7)
alitajunnassaan laskeskelee, että älykäs mies tuo rahaa taloon ja takaa menestyksen molemmille.
Hyvä kai, että miehelläkin on mielipiteitä!?
on ollut juuri toimittaja :D
Miesparka, oli kyllä jo aika hukassa neuroottisuutensa kanssa. Oli aikamoinen besserwisser mutta ahdistavalla tavalla.
periaatteessa älykäs, mutta ei kuuntele muita, on vain kuuntelevinaan. Kun saa jonkun käsityksen jostain, pitää siitä jääräpäisesti kiinni, ja vauhkoontuu kuvittelemistaan vääryyksistä. En enää jaksa olla hänen kanssaan tekemisissä.
kerrankin tällä palstalla haukutaan muita kuin opettajia :-).
Minä veikkaan kahta eri vaihtoehtoa:
1. olet itse epävarma ihminen, ehkä et aina uskalla sanoa omaa mielipidettäsi, ja ihastut siis vastakkaiseen.
2. Olet itse aikamoinen besserwisser, mutta inhoat sitä piirrettäsi itsessäsi. Haluat kieltää sen, ja siksi projisoit piirteet mieheen. Mies ei tosiasiassa olekaan mikään kamala besserwisser.
kerrankin tällä palstalla haukutaan muita kuin opettajia :-).
Minä veikkaan kahta eri vaihtoehtoa:
1. olet itse epävarma ihminen, ehkä et aina uskalla sanoa omaa mielipidettäsi, ja ihastut siis vastakkaiseen.
2. Olet itse aikamoinen besserwisser, mutta inhoat sitä piirrettäsi itsessäsi. Haluat kieltää sen, ja siksi projisoit piirteet mieheen. Mies ei tosiasiassa olekaan mikään kamala besserwisser.
3. Olet besserwisser, etkä pidä siitä piirteestä itsessäsi, joten etsit miehen, joka on itsekin oikea besserwisser, joten saat aitoa vastusta jostakin, eikä tarvitse pelätä tallovansa herkän ihmisen päälle.
ap