Perhesurmasta epäillyllä on vankka tutkija- ja asiantuntijatausta.
Kommentit (10)
Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.
MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?
Aika moni alempien sosioekonomisten luokkien mies. Tämä on kamala tapaus eikä voi puolustella tekoa, mutta silti noin keskimäärin työttömät ja duunarit enemmän hakkaavat ja tappavat vaimojaan kuin korkeastikoulutetut.
Ihan samalla lailla ylemmissä sosiaaliluokissa ja korkeastikoulutetuissa perheissä on perheväkivaltaa, tapetaan ja hakataan.
Sen sijaan muihin kohdistuva väkivalta on yleisempää alemmissa sosiaaliluokissa.
Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.
Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.
MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?
Saati sitten tutkijoissa ihmisinä.
Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.
MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?
Aika moni alempien sosioekonomisten luokkien mies. Tämä on kamala tapaus eikä voi puolustella tekoa, mutta silti noin keskimäärin työttömät ja duunarit enemmän hakkaavat ja tappavat vaimojaan kuin korkeastikoulutetut.
Kyllä ne tappajat ovat hyvin, hyvin harvassa.
Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.
MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?
Aika moni alempien sosioekonomisten luokkien mies. Tämä on kamala tapaus eikä voi puolustella tekoa, mutta silti noin keskimäärin työttömät ja duunarit enemmän hakkaavat ja tappavat vaimojaan kuin korkeastikoulutetut.
Ihan samalla lailla ylemmissä sosiaaliluokissa ja korkeastikoulutetuissa perheissä on perheväkivaltaa, tapetaan ja hakataan.
Ei juuri vastoinkäymisiä, sitten räjähti
Voi olla että koko omaisuus on ollut kiinni Nokian osakkeissa, kurssiromahdus kadotti suurimman osan omaisuudesta ja pariskunta yhdessä päätti etteivät jaksa "aloittaa alusta".
Tässä voi olla yksi teoria
ja näitä lääkkeitä syö 800 000 suomalaista, ihme että näitä surmaamisia ei tapahdu paljon enemmän. Ei ne lääkkeet mitään paranna, niiden tarkoitus on pitää ihminen työkykyisenä, eli se tekee sen mitä sen on tehtävä, oli siinä järkee siinä tilanteessa tai ei. Kyllähän ne sen teon jälkeen havahtuu, ja silloin helvetti repeää niille. Oikeesti säälin tätä isää, joka ton on tehny, sillä on ollu helvetin tuskat kun se tajus tilanteen.Toivottavasti tällästä ei sattuis koskaan kellekään.