Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhesurmasta epäillyllä on vankka tutkija- ja asiantuntijatausta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näitä lääkkeitä syö 800 000 suomalaista, ihme että näitä surmaamisia ei tapahdu paljon enemmän. Ei ne lääkkeet mitään paranna, niiden tarkoitus on pitää ihminen työkykyisenä, eli se tekee sen mitä sen on tehtävä, oli siinä järkee siinä tilanteessa tai ei. Kyllähän ne sen teon jälkeen havahtuu, ja silloin helvetti repeää niille. Oikeesti säälin tätä isää, joka ton on tehny, sillä on ollu helvetin tuskat kun se tajus tilanteen.Toivottavasti tällästä ei sattuis koskaan kellekään.

Vierailija
2/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.

MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?

Aika moni alempien sosioekonomisten luokkien mies. Tämä on kamala tapaus eikä voi puolustella tekoa, mutta silti noin keskimäärin työttömät ja duunarit enemmän hakkaavat ja tappavat vaimojaan kuin korkeastikoulutetut.

Ihan samalla lailla ylemmissä sosiaaliluokissa ja korkeastikoulutetuissa perheissä on perheväkivaltaa, tapetaan ja hakataan.

Sen sijaan muihin kohdistuva väkivalta on yleisempää alemmissa sosiaaliluokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.

Vierailija
4/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.

MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?

Vierailija
5/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati sitten tutkijoissa ihmisinä.

Vierailija
6/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.

MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?

Aika moni alempien sosioekonomisten luokkien mies. Tämä on kamala tapaus eikä voi puolustella tekoa, mutta silti noin keskimäärin työttömät ja duunarit enemmän hakkaavat ja tappavat vaimojaan kuin korkeastikoulutetut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tappajat ovat hyvin, hyvin harvassa.

Vierailija
8/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkälainen tohtori tahansa niin silti voi hermot mennä.

MUTTA kuinka moni tappaa hermostuessaan?

Aika moni alempien sosioekonomisten luokkien mies. Tämä on kamala tapaus eikä voi puolustella tekoa, mutta silti noin keskimäärin työttömät ja duunarit enemmän hakkaavat ja tappavat vaimojaan kuin korkeastikoulutetut.


Ihan samalla lailla ylemmissä sosiaaliluokissa ja korkeastikoulutetuissa perheissä on perheväkivaltaa, tapetaan ja hakataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri vastoinkäymisiä, sitten räjähti

Vierailija
10/10 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että koko omaisuus on ollut kiinni Nokian osakkeissa, kurssiromahdus kadotti suurimman osan omaisuudesta ja pariskunta yhdessä päätti etteivät jaksa "aloittaa alusta".



Tässä voi olla yksi teoria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi