Mitä ajattelet ihmisestä, joka käyttää Nokiasta nimitystä "Noksu"?
Kommentit (17)
Kun Noksu-sanasta tulee aina mieleen Esko Nokelainen, ja muistaakseni Aravirta häntä joskus sillä nimellä kutsui. Tai jos ei Aravirta, niin ainakin monilla keskustelupalstoilla tätä sanaa näki siihen aikaan, kun Aravirta ja Nokelainen olivat A-maajoukkueen valmentajina.
luulen että sitä nimitystä käyttää ihminen joka on joskus ollut siellä töissä...kuten minä.
Että on siellä töissä tai sitten seuraa pörssiä ja ap-lehden keskusteluja.
joka on tekemisissä yritysten kanssa. Noksu on puheissa käytävillä ja työpalavereissa harvase viikko.
käytän sitä vanhasta työpaikastani. Lähdin omasta aloitteesta, pelkästään positiivisia kokemuksia Noksusta.
on käytännössä pelkästään alan ihmisten (joko pörssihenkilöiden tai teknologia-alan työntekijöiden) käyttämä termi. Ainakin 2000-luvun alussa Noksu oli jokaisen pörssissä käyttämä sana Nokiasta.
entisestä suuresta pörssiyhtiöstä, Noksu tähtää tulevaisuuteen ja tarjoaa paremmat mahdollisuudet selättää Samsung ja Apple, jotka ovat ohittaneet Nokian mitattiinpa asiaa millä mittarilla tahansa.
Minua kutsuttiin Noksuboyksi. Sain loparit heti ekalla YT-kierroksella. Luulen, että oli vain pilkkanimitys minusta.
muualle muutama kk sitten. Mullekin tässä mieheni ja hänen työkavereidensa ohessa Nokia on aina ollut Noksu. Ajattele sinä sitten minusta mitä lystäät.
luulen että sitä nimitystä käyttää ihminen joka on joskus ollut siellä töissä...kuten minä.
noksu on ihan käyttökelpoinen lempinimi
entisiä ja nykyisiä noksulaisia. Irtisanottuja ja itse lähteneitä. Ja sellaisia, jotka on olleet Noksulla vuodesta -95.
Siis tosi niinku tollo joku maalainen tai muuten vaan aivan tomppeli siis pöllöpää pölkky hölmöläinen. Trenditön.
jotka ovat ko. firmassa töissä. Kaikki käyttävät Nokiasta nimeä Noksu, joten en ajattele siitä mitään erityistä. Itsekin noksuttelen Nokiaa aina välillä.
Noksu on ainakin ollut vai meklareitten käyttämä pörssiosakkeen nimi.
Muualla en ole sitä kuullut käytettävän.
eli ajattelen että on irtisanottu.