Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinko mielekkäitä ja asiantuntevia neuvoja?

14.04.2012 |

Eli.. Olen 19- vuotias nuori nainen. Olen ollut avomieheni kanssa 2 vuotta yhdessä ja vuosi ollaan asuttu saman katon alla. Viime vuoden kesällä alkoi tulla näitä suurempia ongelmia.. Miehelleni maistuu silloin tällöin kalja erittäin paljon, ja silloin hän muuttuu aggressiivisemmaksi. Yleensä riidat alkaa siitä, että olen kuulemma sanonut tai tehnyt jotakin vaikka olisin vain istunut sohvalla hiljaa (en toki väitä, etten ikinä tekis mitään väärin, vaan useimmiten näin käy.. :). Siinä vaiheessa mieheni sitten alkaa uhoamaan ja vittuilemaan.. Minä hermostun, ja yritän selittää etten ole tehnyt mitään tai kysyn perusteluja tms. ja sit se alkaa.. on jo monee kertaa lentäny penkit, lasit ja muut tavarat. Pöytä on rikki, kaapinovi on irti, hella on lommoilla ja ovissa on reikiä. Nyt ne on alkanu mennä pahemmaks, ennen se ei sentään muhun käyny käsiksi. Oli jo monen kuukauden tauko edellisestä yksittäisestä kerrasta, mut nyt.. eka kerta oli viime viikon alussa sen jälkee. Oli taas joku mielenkiintoinen suuttumisen aihe, joku sellanen, että en naura sen jutuille tai jotain tuollaista se oli. Sitte se vaan yhtäkkiä flippas jotenki ja alko kuristaa mua. Tottakai aloin tappelee vastaa, koska oon melko lyhyt ja pieni, nii yritin jotenki päästä irti siitä otteesta. No, se kävi muutamaakii kertaa muutaman tunnin aikana, välillä oltii ihan rauhassa ja juteltii mut sitte taas suututtii.. Sen jälkee on ollu yhtä helvetin riitelyä koko illat. Tänään otettii sitte taas yhtee, miehen veli oli kanssa käymässä ja sitten minulle sateli taas syytöksiä ja se mieheni veli alkoi puolustaa minua ja ne alko tappelemaa ja se veli lähti ja sitten me ruvettiinkiin taas kuristuspainiin. Tiiän, että helpointa olis vaan lähteä ja ajatella että ei tällästä kannata kestää, mutta kun toisaalta meillä on aivan samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja muutenkin tuntuu niin vakaalta parisuhteelta muuten. En vois ikinä kuvitella soittavani poliiseja sen takia, että mies riehuu. Haluisin nyt vaan neuvoja, että voinko mä tehdä asialle jotain, että voisin auttaa tota ukkeliani jotenkin hallitsemaan itsensä tai jotain? Tai miten voisin ehkäistä, tai mitä yleensä voisin tehdä? Ja jos jotakuta jäi mietityttämään, niin itse en ole ollut kertaakaan humalassa silloin kun nämä tappelut ovat olleet:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme