Costello Hautamäki on ihana!
Kommentit (17)
Costi on ja pysyy omana itsenään.Ei turhia koreile.Ilmeisesti sama vaimo kestänyt muusikon rinnalla ja pojatkin ovat musiikki alalla,eli omassa bändissä.Pate M ei kuulu suosikkeihin,viime aikoina olen vähän myöntynyt mutta Costi on Popedan leader,ainakin musiikillinen.
Olin n. 20 vuotta sitten ala-asteikäisenä ihastunut Costiin. Eilen katoin Tartu Mikkiin jatkoja ja Costi ei näyttänyt päivääkään vanhentuneelta. Yhtä ihana edelleen :)
Ennen tosi söpö, nyt ikä tehnyt tepposiaan. Mikä on ihan normaalia.
Tuntuu kyllä aina olevan hyvällä tuulella. :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:56"]
Olin n. 20 vuotta sitten ala-asteikäisenä ihastunut Costiin. Eilen katoin Tartu Mikkiin jatkoja ja Costi ei näyttänyt päivääkään vanhentuneelta. Yhtä ihana edelleen :)
[/quote]
Sama juttu. Costilla on aina ollut pilkettä silmässä. Ihana.
Muutin Tampereelle 90-luvulla ja kävin kaverin kanssa Kaupungin Valossa arkipäivänä rupattelemassa kuulumisia. Viereisessä pöydässä joku mies vilkuili, halusi huomiota ja lopulta tuli pummimaan tulta. Sanoin ystävällisesti etten polta ja blondi kaverini kihersi ja tarjosi tulta. Ihmettelin tilannetta mutta sitten jatkoin juttua kaverini kanssa. Kun lähdettiin niin pitkätukka näytti happamelta. Kaverini kysyi etkö Costelloa tuntenut, no en tuntenut. Mulle jäi käsitys hänestä hieman ylihurmailevana nättinokkaisena miehenä, ei oikein sellaiset kolahda.
Sen katsomisesta tulee aina niiin hyvä mieli. :) Hymyä riittää.
Oli joskus muutama vuosi sitten jo tartu mikkiin -ohjelmassa ja kuolasin häntä jos silloin ;) vaikka teini olinkin :)
..piti ihan googlen kautta käydä katsomassa. Ehkä AV-mammojen mieleen juu, voin uskoa.
Kukas Italiaano on kyseessä, haluaa nähdä. Onko linkkiä. Tosi sexyjä yleensä nam nam.
no ihan kuule on suomalainen muusikko popedasta!
tosin saatto olla onlinella, missä joku palstamamma kertoi rakkaudestaan suomalaiseen muusikkoon. Juttu oli pitkä, ja jossain vaiheessa mamma paljasti kyseessä olevan tää Costello. Muistan nauraneeni ääneen.
Ei uskois että on 49v.
Ei uskois että on 49v.
jatkaa,no ei niin! :)
Jotenkin niin symppis ja iloinen aina telkkarissa.
Eiks tää ole täysi siitin joka hallitsee Popedaa, jota ei edes perustanut, hirmuvaltiaan elkein?
RAKASTAN Costelloa!! <3 Sydän hakkaa kun oon niin RAKASTUNUT! <3