Olen 18 vuotias ja käyn sivustolla päivittäin, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (13)
Eikö meillä tosiaan ole parempaa tekemistä? :D
Ei meillä vissiin ole. Mul on niin kova vauvakuume niin siks täälä haaveilen etä mäkin viel joskus.. :D
Ei meillä vissiin ole. Mul on niin kova vauvakuume niin siks täälä haaveilen etä mäkin viel joskus.. :D
Kyllä minulla vaan tuossa iässä oli jo nyytti kainalossa!
t.22v mamma
Eläkkeelläkin tuli jo oltua komiasti.
onko teillä kellään niin että ihmiset kyselee miksi käytte tällä sivustolla? siskoni ja äitini aina kyselevät odotanko lasta kun ovat sivuhistoriasta huomanneet että olen täällä käynyt, eivätkä sitten millään meinaa uskoa että käyn täälä palstalla enkä lukemassa odotuksesta ja synnytyksestä.. :D
vaikka ei ole lapsia ja ole vähn yli 20. Täältä saa yleensä apua jos on kysyttävää.
tuli mieleen kuinka itse aloitin palstailun 20-vuotiaana. Silloin olin useasti ikäkysely-pinoissa aina se nuorin, musta oli "jännää" päästä keskustelemaan itseäni paljonkin vanhempien kanssa, ja oli hauskaa huomata että ei ne nelikymppisetkään (silloin pidin ikäloppuina) olleet kirjoituksissaan niin viisaita, fiksuja ja kaikkitietäviä kuin aiemmin olin luullut heidän olevan :D
Nyt oon yli kolmekymppinen siis ja täällä edelleen...
Mukavaa illanjatkoa, nautihan nuoruudestasi ja vapaudesta ja siitä, että kaikki on vielä edessäpäin :)
tai ainakin pitkin päivää käyn vilkasemassa. Taidan olla hieman nettiriippuvainen.
9
Ei ole nyytti kainalossa koska opiskelut kesken, ja avomies ei vielä lasta halua.
Mulla avomies kyselee että mitä järkeä käydä täällä kun et itse odota etkä ole vielä äiti, muut eivät edes tiedä että käyn täällä.
En tee ovistestejä mutta tunnistan oviksen kyllä.
Mä löysin omani mäkkäristä 3 vuotta soíte. Sen kaveri tuli iskeen mua :D
On kesken joo, kato ei tässä lapsia viel hankkimasssa olla, haaveillaan vasta.
Anteeksi, mihinkään härskeihin kysymyksiin EN vastaa,
Ps. Tajusin juuri mitä Ap tarkoittaa!