Millainen ihminen viitsii seurata Martinoiden, Supermarjojen, Tukiaisten yms. elämää?
Kommentit (23)
kaikenlaista av-tohtoria kertomaan vaativasta arjestaan. Mutta ehkä he kuitenkin tahattomasti kertovat, että heidän sivistyksensä on vain pintasilausta, jonka alla piilee roskasta nauttiva todellinen persoona.
Älä turhaan tee niitä Mensan testejä
Vierailija - 13.04.12 07:54 (ID 14664857)
Menee rahat hukkaan sinulta kun et tajua edes sitä ettei suomen kielessä ole omata-sanamuotoa. Tai että puutarhakirja on yhdyssanaTämähän on keskustelupalsta; puhekieli ja murreilmaisutkin käy! Ei tarvita kielipoliisia, kun kuitenkin ymmärtänet mikä on aloituksen aihe?
No kuule, jos kirjoittaa "Pohjois-Karjalaiset juuret", niin siinä ei tarvitse selitellä mitään puhekieltä tai murreilmaisua. Kyse on siitä, ettei osaa oikeinkirjoitusta. :D
Itse en viitsi tuhlata kallista elinaikaani minuuttiakaan moiseen roskaan, käytän sen mieluummin jotenkin muuten. jos mulla on (harvoin on) joutoaikaa, luen mieluummin kunnon romaania tai luen lehtiä tai ratkon ristikoita, enemmän saa aivot tekemistä sillä tavalla. Elämä on aivan liian arvokas tuhlattavaksi turhiin julkkiksiin.
Av:lla niinkuin sinäkin? Ja tuntee itsensä jotenkin paremmaksi kun on varaa arvostella toisten makua ja mieltymyksiä. Minusta se kertoo ainoastaan surkeasta itsetunnosta, kun se puoli on kunnossa on varaa antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kivaa kevättä sulle.
:)
ihan normi perheenäiti, töissä käyn, keskiluokkaisesta perheestä.
lööpeistä näkee ihan tarpeeksi, ei tarvitse edes lehtiä ostaa, enkä tosiaan jaksa katsoa mitään silikoneja viidakossa tai Nykäsen uutta tulemista töllöstä.
Joistakin noista nimistä en tiedä edes, mitä he tekevät tai ovat, mutta joka päivä näyttää riittävän uutta aihetta ketjuun. Kun ei lue iltapäivälehtiä ja tv on hajonnut, jää näemmä täysin pimentoon näistä hahmoista.
sellainen, jonka ei tarvitse väkisin yrittää esittää fiksumpaa kuin on eli omaa hyvän itsetunnon ja tykkää välillä nollata pään ajattelematta mitään, töissä tulee sen verran aivovoimisteltua.
katselen teeveestä hömpänpömppää ja käyn av:llä.
Vatsapainoksi välillä raskaalle arjelle.
En tiedä onko joku tehnyt aiheesta väikkäriä, mutta uskaltaisin veikata että ns. roskatv-ohjelmien katsojien sosiaalis-ekonominen tausta korreloi...
Kahden lapsen äiti, koulutukseltani KTT, ammattina tutkijatohtori.
Ihan sopivaa vastapainoa nuo "turhat julkkikset". Ja toimivat varoittavina esimerkkeinä samalla..
ei meidän perheessä ainakaan korreloi mitenkään. Itse entinen hikari mensan äo:lla, eikä yhtään haittaa mitä muut ajattelee siitä että tykkään katsella vapaa-ajallani ko. hömppää. Voisit säkin vähän relata ja hankkia jostain vaikka huumorintajua :D
Ihan vilpittömästi ihmettelen.
Onhan he kaikki mukiinmenevän näköisiä. Huomattavasti älykkäämpiä sarjoja kuin moni muu. Itse ainakin viihdyn näiden sarjojen parissa. Lisäksi katson salkkareita, sisutus ja ruokaohjelmia mielelläni.
Sivistynyt ihminen ei ole tällaisista ihmisistä kiinnostunut tietenkään. Vastapainoksi "raskaalle arjelle" on olemassa muita rentoutumiskeinoja.
Yllättävän hyvin sinäkin AP osasit noita henkilöitä nimetä: eli ihan kuplassa tai tietotyhjiössä et se sinäkään näemmä ole elänyt.
Ihmisiä, jotka ovat itse itsensä julkisuuteen asettaneet, rahastaneet antamillaan haastatteluilla ja tituleeranneet itseään julkkiksina, ei vaan nykyajan mediayhteiskunnassa voi välttää. Valitettavasti heihin törmää, halusi sitä tai ei. Tai, no ehkä siten voisi välttää, että lukee vain raamattua ja virkkaa sukkaa televisiottomassa ja radiottomassa umpiossaan.
ne julkkiksethan saa elantonsa siitä esilläolosta, eikä se tietenkään onnistuisi ilman suuren yleisön mielenkiintoa. Kyllä mä väitän, että enemmistö kuitenkin seuraa niiden touhuja tavalla tai toisella. Ap nyt vaan yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle tällaisella mitättömällä asialla, vaikka todellisuudessa ap:n suhtautuminen asiaan vain paljastaa hänen oman takakireytensä.
ne julkkiksethan saa elantonsa siitä esilläolosta, eikä se tietenkään onnistuisi ilman suuren yleisön mielenkiintoa. Kyllä mä väitän, että enemmistö kuitenkin seuraa niiden touhuja tavalla tai toisella. Ap nyt vaan yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle tällaisella mitättömällä asialla, vaikka todellisuudessa ap:n suhtautuminen asiaan vain paljastaa hänen oman takakireytensä.
Minä en ole ap, enkä ole mensalainen, en ole koskaan tehnyt mitään älykkyystestejä. Olen ihan tavallinen Pohjois-Karjalaiset juuret omaava nelikymppinen kuuden lapsen äiti. Minä rentoudun saunomalla, harrastamalla seksiä puolisoni kanssa, lasillisella punaviiniä, patikoimalla metsässä, lenkittämällä koiria ja ulkoilemalla sekä leikkimällä+pelaamalla oman perheen kanssa.
Ei siihen mitään silikonibimboja ja päihteidenväärinkäyttäjiä tarvita. En lue seiskaa tms.lehtiä,
luen Koiramme, Viherpiha yms. lehtiä sekä historiallisia romaaneja, puutarha kirjoja jne.
En koe olevanne kenenkään ylä- tai alapuolella vaikkei turhakkeet kiinnostakaan. Tv:sta seuraan uutisia ja ajankohtaisohjelmia.
Ajankohtaisia ohjelmia kuitenkin, esillä mainoksissa, lehdissä, radiossa ym. Minkälainen ihminen mä olen sun mielestä kun katson tuksut, martinat, tähtöset (Marjoa en katso, ei oo saanu mun kiinnostusta). ? :)
Kysynpähän vaan...
Nyt kysyit vaikean kysymyksen.. Viidakon tähtösten ensimmäistä jaksoa seurasi yli puoli miljoonaa naamaa.. Ei tarvi olla pieni äö vaikka katsoo hömppää.
Älä turhaan tee niitä Mensan testejä
Vierailija - 13.04.12 07:54 (ID 14664857)
Menee rahat hukkaan sinulta kun et tajua edes sitä ettei suomen kielessä ole omata-sanamuotoa. Tai että puutarhakirja on yhdyssana
Tämähän on keskustelupalsta; puhekieli ja murreilmaisutkin käy! Ei tarvita kielipoliisia, kun kuitenkin ymmärtänet mikä on aloituksen aihe?