G: Kuinka usei sinua leivotuttaa, ikäsi ja elämäntilanteesi?
Kommentit (13)
vain kerran viikossa.
T. 35v työssäkäyvä äiti
24v. pätkätyöläinen, parisuhteessa, ei lapsia
Leipomisesta? Meikää ei leivotuta enää lainkaa kummassakaan mielessä! Vauvavuosi menossa eikä ehi ajattelee ees moisia, ikää vaan 25 enkä ikimaailmassa ois uskonu että tällanen tilanne tulee mun kohdalle, ennen olin aika himoleipuri ;)
Välillä leivotuttaa tosi paljon ja välillä vähemmän. Mutta kyllä varmaan tuo 2-3 kertaa kuussa suunnilleen. Nyt on taas miehen synttärit tulossa, niin saa hyvällä omatunnolla leivotuttaa! 33v, työssäkäyvä äiti.
KUN SÄMPYLÄT OVAT LOPPUNEET PAKKASESTA ,ELI NYTKIN ON TAIKINA NOUSEMASSA .EN OSTA KAUPASTA. KOHTA HERKUTELLAAN.
ja kerran vuodessa leivon ja totean, etten tykkää siitä. Työssä käyn ja jos tarvii herkkuja, voin ne ostaa.
KUN SÄMPYLÄT OVAT LOPPUNEET PAKKASESTA ,ELI NYTKIN ON TAIKINA NOUSEMASSA .EN OSTA KAUPASTA. KOHTA HERKUTELLAAN.
huusin, jäi jotenkin isot kirjaimet lukkoon olen siis toi 57 v maatilan emäntä .
1-4 kertaa viikossa. 7 lapsen kotiäiti.
Rakastan leipomista.
Leivotuttaa noin kerran viikossa, toteutan ehkä kerran kahdessa viikossa. Tai mikä sitten lasketaan leipomiseksi? Tällä viikolla olen jo tehnyt vuokaleivän, suolaisen piirakan ja lättyjä. Lättyjä ei kai voi sanoa leipomiseksi?
Olen 26-vuotias työssäkäyvä yhden lapsen äiti.
En osta koskaan mitään sellaista kaupasta, jota ei voi itse leipoa. Tulee halvemmaksi eikä ole lisäaineita. Sitä paitsi rakstan leipomista ja leivon usein kavereillekin (siis pyynnöstä). Esim. suklaapiparien kappalehinnaksi tulee varmaan sentti vaikka leipoisi luomuaineillakin.
Olen 42v, työssäkäyvä 3 lapsen äiti.