Olen mieluummin onnettomasti naimisissa ja 3 lapsen äiti kuin lapseton vanhapiika!
Kommentit (23)
ne kuraperseet kaikille ole maailman tärkein juttu. Mut otan osaa!!!
4 lapsen äiti. Iso omakotitalo, paljon lainaa, avioliitto ei toimi. Kumpikaan ei uskalla lähteä, elatusmaksut olisivat korkeat ja ei ole varaa lunastaa taloa. 4 lapsen kanssa ei edulliseen vuokrakaksioon muuteta.
Mun toinen ystävä elää loistavaa elämää. Tekee työtä mistä tykkää, paljon ystäviä, juhlia. Kirjoittelee suosittua blogia ja saa paljon kivoja lahjoja. Hänellä on 5 kummilasta, joita tapailee säännöllisesti.
Kumpikohan olis toiselle kateellinen jos tietäis miten asiat ovat toisella.
Niin no, mäkin olen mielummin kahden lapsen yksinhuoltaja kuin lapseton vanhapiika. Tunnen muutamia pitkälti yli 30-vuotiaita jotka epätoivoisesti metsästävät unelmien prinssiä eivätkä löydä. Kamala vauvakuume kaikilla heistä, tarve perustaa perhe. Ei kai sitä miestä löydy, kun epätoivo paistaa kilometrin päähän...itse olen onnellinen ilman miestä nurkissa, lapseni ovat kohta isoja enkä halua enempää.
Olen mieluummin onnettomasti naimisissa ja 3 lapsen äiti kuin lapseton vanhapiika!
Siitä sitten.
Juuri ajattelin serkkuani, jolla ap:n mainitsema tilanne. Itse sain kaksoseni vasta 2v sitten, 41-vuotiaana. Edelleen olen samaa mieltä kuin ennen heitäkin että en IKINÄ olisi hankkinut lapsia, jos olisin noin onnettomasti naimisissa ja vastuussa monesta lapsesta kuin serkkuni on.
Minä taas olen onnellisesti naimisissa, kahden lapsen äiti, rakkaan ex-lapsilla ei ole meille asiaa. Kaikkea tätä olen paljon mieluummin kuin vanhapiika.
Erittäin mieluummin olen lapseton vanhapiika ja ONNELLINEN!
iässä naisesta voi sanoa, että on ikuinen vanhapiika? Jos nyt on 30 v lapseton sinkku, niin sehän voi viiden vuoden päästä olla naimisssa oleva kahden lapsen äiti, ja naimisissa olija eronnut yksinhuoltaja.
Ei kai sun tarvitse kolmen lapsen äitinäkään onnettomassa liitossa kituuttaa?
Itse olisin henk. koht. mieluummin lapseton kuin lähtisin lapsia onnettomaan liittoon pykäämään, ja jos liitosta tulisi lasten jälkeen onneton, eroaisin (tietysti siis vasta siinä vaiheessa, kun kaikki kivet olisi käännetty ja olisi selvää, ettei liitosta enää voi saada onnellista). En näe mitään järkeä tai syytä olla onnettomassa liitossa.
kun hankkisin kiljuvia kakkakoneita täyttämään oman elämän tyhjiötä onnettomassa avioliitossa.
Minä taas olen onnellisesti naimisissa, kahden lapsen äiti, rakkaan ex-lapsilla ei ole meille asiaa. Kaikkea tätä olen paljon mieluummin kuin vanhapiika.
vielä saatte osanne, aivan varmasti. Miten voi ihminen olla tuollainen paskakasa?
t. onneton 37 v. lapseton vanhapiika (joka olisi kyllä halunnut miehen ja lapsia muttei saanut)
miten ne teidän lapset, kuinka ne voi teidän onnettoman liiton kylkiäisenä? Vai eikö ole välii?
Mä oon kyllä paljon mielummin onnellisesti naimisissa ja äiti. Ei sulla sitte ole tullu mieleen tämmönen vaihtoehto?
haluat olla mieluummin onneton kuin onnellinen?
Voisit olla onnellinen yh sitten.
Voihan sitä olla kolmen lapsen äiti ja onnellisesti eronnut.
Olet unohtanut vaihtarin "onnellinen lapseton vanhapiika".
Kuka vielä tänä päivänä on noinkin vanhanaikainen juntti, että käyttää sanaa 'vanhapiika'? Muutenkin koko avaus oli typerän asenteellinen. Kannattaisiko ap:n ym. samantyylisten ihmisten hankkia siitä onnellisesta elämästään sisältöä, ettei tarvitsisi nolata julkisesti itseään. Ai niin, tämähän oli tietysti se kuuluisa porvoolainen:)
Miten joku voi olla ex-lapsi?