Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaako kukaan enää "tavallista" seksiä?

Vierailija
13.04.2012 |

Tätä palstaa lukiessa olen ruvennut toden teolla miettimään olemmeko me, minä ja mieheni, ainoita, jotka nykyisin harrastavat ns. "tavallista" seksiä? Milloin seksistä oikein tulikaan extreme-laji? Me olemme kaikin tavoin tavallisia (minä en erityisen kaunis, mieheni ei erityisen komea, minulla ei tiukka, miehelläni ei iso), asentovalikoimamme on suppea, anaalia tms. emme harrasta ja seksivälineitä emme ole koskaan edes omistaneet - ja silti meidän molempien mielestä meillä on ERITTÄIN hyvä ja kiihkeä seksielämä!

Olemmeko ainoita????

Aihepiiriä sivusta seuranneena uskallan väittää, että kilpavarustelu seksivälineiden kanssa, "rajuuden" ylikorostuminen, vaginoiden ja penisten koosta keskusteleminen ym. on vieraannuttanut hyvin monet nuoret ihmiset siitä, mitä seksuaalisuus ja seksi oikeasti ovat ja tehneet yhä useammista ihmisistä epävarmoja oman seksuaalisuuden ja vartalon suhteen. Ja tämä on todella sääli.

Ja mainittakoon vielä, että me olemme 35 vuotiaita emmekä siis vanhoja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi se nautintohan on hyvin pitkälti korvien välissä siinä mielessä, että jos ei kiinnosta niin tuskin sitä millään tempuilla ja välineillä saa aikaiseksi.

Toisaalta ymmärrän senkin pointin, että pitkässä suhteessa halutaan saada jotakin piristystä uusilla jutuilla, jotain mikä estää jumittumasta vanhoihin, ehkä epätyydyttäviinkin kaavoihin. Toisaalta jos ne vanhat kaavat toimivat niin miksi turhaan kikkailla ja tehdä hommasta välineurheilua.

Mä ainakin ajattelen niin, että silloin se seksielämä on todella toimiva, jos ihan perusmenosta saadaan se tyydytys. Kun se vahva erotiikka tulee sisältä päin, niin sitä ei tarvitse yrittää rakentaa ulkokohtaisesti haalimalla jotain erivärisiä dildoja.

Vierailija
2/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän silleen, että jos samaa tussua kokoajan lykkii, niin tympäseehän se. Itse vaihdan juuri tämän takia pertneria tarpeeksi usein. Monet kaverini sanoo, että 30v jälkeen sksi muuttuu saman kanssa pakkopullaksi. Mutta en tiedä teistä. Voihan se olla, että oikeasti pidätte saman naaman katsomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haimme vaihteulua peppupanosta. Vinkiksi kannattaa käyttää kondomia, muuten mahdolliset kakkajäämät jäävät esinahan ja terskan väliin ja sotkee helposti peiton ja lakanat.

Vierailija
4/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan, mutta en haaveile tai tunne pakottavaa tarvetta hässiä tuttujen tai muuten tuntemieni ihmisten kanssa.

Eri asia on, että jos huomaa esimerkiksi kadulla, kapakassa tms, että tuohan on pantavan näköinen tai jopa miettii, että noista kun saisi puristaa tai miltähän tuntuisi polkaista.

Rohkeammat haaveet ja kesymmät fantasiat kohdistuvat omaan vakituiseen seksikumppaniin, ja ainahan sitä haaveilla saa.

Vierailija
5/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan, mutta en haaveile tai tunne pakottavaa tarvetta hässiä tuttujen tai muuten tuntemieni ihmisten kanssa.

Eri asia on, että jos huomaa esimerkiksi kadulla, kapakassa tms, että tuohan on pantavan näköinen tai jopa miettii, että noista kun saisi puristaa tai miltähän tuntuisi polkaista.

Rohkeammat haaveet ja kesymmät fantasiat kohdistuvat omaan vakituiseen seksikumppaniin, ja ainahan sitä haaveilla saa.

Vaimoni värkki on sen verran löystynyt, että siirryttin sovussa peppuseksiin. Nyt sekin hieman viottunut, luultavasti sulkijalihas saanut siipeensä. Niin, että pakko tässä on jotain keksiä.

Vierailija
6/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatketaan tuosta haaveilusta, joka osuu osin tähänkin ketjuun.

Eiköhän tässä ole kysymys, mikä on kullekin normaaliuden raja.

Suuseksi?

seksikkäät asut?

seksiasut?

Peppuseksi?

pettäminen luvalla ja luvatta?

roolileikit?

pienet sidontaleikit?

Vakavammat leikit?

Seksiapuvälineet?

rajummat seksiapuvälineet?

ryhmäseksi?

parinvaihto?

pissa- ja kakkaleikit?

jne jne.

Eli onhan meitä tavallisia ja oikeasti meitä on valtaosa. No tuosta listasta ei itselle monikaan osu eikä vaimo ole ollut vaatimassa.

Semmoinen keskikiihkeä seksielämä, mutta itse kaipaisin perusvaniljan lisäksi vähän perusheterolisämausteita. Vaihtelun ja villiyden puutteesta seuraa, että huonoina hetkinä sitten pitääkin seksielämää epätyydyttävänä.

Ja tässä ketjussa tuli hyvä ap todistettua taas kerran, että yksi tai useampi heviprovoilija tukkii nämä ketjut.

Noista olisi kiva tietää, että

- onko vain puutteessa oleva peräkammarin poika

- mielenterveysongelmia

- vai ns. täyspäinen, joka nyt saa kiksejä provosoinnista

Vierailija
7/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatketaan tuosta haaveilusta, joka osuu osin tähänkin ketjuun.

Eiköhän tässä ole kysymys, mikä on kullekin normaaliuden raja.

Suuseksi?

seksikkäät asut?

seksiasut?

Peppuseksi?

roolileikit?

pienet sidontaleikit?

Vakavammat leikit?

Seksiapuvälineet?

ryhmäseksi?

parinvaihto?

pissa- ja kakkaleikit?

jne jne.

Eli onhan meitä tavallisia ja oikeasti meitä on valtaosa. No tuosta listasta ei itselle monikaan osu eikä vaimo ole ollut vaatimassa.

Semmoinen keskikiihkeä seksielämä, mutta itse kaipaisin perusvaniljan lisäksi vähän perusheterolisämausteita. Vaihtelun ja villiyden puutteesta seuraa, että huonoina hetkinä sitten pitääkin seksielämää epätyydyttävänä.

Ja tässä ketjussa tuli hyvä ap todistettua taas kerran, että yksi tai useampi heviprovoilija tukkii nämä ketjut.

Noista olisi kiva tietää, että

- onko vain puutteessa oleva peräkammarin poika

- mielenterveysongelmia

- vai ns. täyspäinen, joka nyt saa kiksejä provosoinnista

Melko pervoja sinunkin ehdoitukset. Ilmeisesti olet sinku+

Vierailija
8/15 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei. Kauheaa huutoa, kun missä tahansa puhuu paljaalla kuksimisesta. Voisin vaihtaa ihan hyvin kaikki pervoilut ihan tavalliseen mällin valuttamiseen syvälle vittuun!

Vierailija
9/15 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan tavallista seksiä,olemme 52v.49v.ON MEILLÄ yksi erootinen filmi joskus katselemme sitä,muuten normaalia eri asentoja on mut vaimon pyllynsilmä saa olla rauhassa,seksist nauttii kun siinä on rakkautta,ajatella asiaa et maksat naimisesta,aivan outoa naista käyt höyläämässä,sit oot tyytyväinen,ei tulis mieleekään.

Vierailija
10/15 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan tavallista seksiä,olemme 52v.49v.ON MEILLÄ yksi erootinen filmi joskus katselemme sitä,muuten normaalia eri asentoja on mut vaimon pyllynsilmä saa olla rauhassa,seksist nauttii kun siinä on rakkautta,ajatella asiaa et maksat naimisesta,aivan outoa naista käyt höyläämässä,sit oot tyytyväinen,ei tulis mieleekään.

Olemme olleet yhdessä kohta 30v. Vieraissa emme ole käyneet, nuorempana naitiin kun kanit. Nyt olemme naineet kerran viikossa mutta seksi on laadullisesti parempaa.

Vierailija
11/15 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että normiparit, jotka ovat tyytyväisiä tavalliseen seksiin ovat niitä, joilla sitä seksielämää on.

Vierailija
12/15 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja mieheni vähän vanhempi. Kunnon häpykarvat molemmilla, minä tykkään kun saan takaapäin, toinen taas tykkää "lähetyssaarnaajasta", välillä taas minä päällä ratsastaen, siinä meidän asennot, vähän suuseksiä, mies saa kyllä nuolla minua mutta minä en tykkää sperman mausta. Eikä mitään leluja ole tarvittu.

Vierailija
13/15 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös, että tavallisen seksin harrastajat ovat perustyytyväisiä, eivätkä hifistele leluilla tai muilla kummallisuuksilla.

Sen sijaan minua kyllä kiihottaisi pissaaminen, kastuminen, homoerotiikka (olen nainen), peppuseksi, miehenkin pepun hyväily jne. Ja heti sinkoudun tästä tavis-käsitteestä kauas.

Mutta vastaan, että ette ole ainoita. :))

Vierailija
14/15 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MEILLÄ on tuiki tavallista seksiä.

Tästä luettelosta:

Suuseksi?

seksikkäät asut?

seksiasut?

Peppuseksi?

roolileikit?

pienet sidontaleikit?

Vakavammat leikit?

Seksiapuvälineet?

ryhmäseksi?

parinvaihto?

pissa- ja kakkaleikit?

meidän leikkeihin kuluu TOISINAAN

Suuseksi, puolin ja toisin joka viikko

seksikkäät asut, joskus

Seksiapuvälineet, harvemmin

filmit,joskus

fantasiointi yhdessä,esim vieraasta miehestä tai naisesta, silloin tällöin

Käytetyt asennot: ls,lusikka ja ratsastus,hyvin varvoin doggy,kun kumpikaan ei pidä siitä erityisesti

lisäksi ei mitään monen tunnin rupeamia.

Tämä on sitä ns tavallista seksiä meillä. Arkena se on vaan sitä hyväilyä ja sitten pannaan ja ruikitaan.Anaalia ollaan kokeiltu minun pyynnöstäni 3 kertaa. mulle se olis ok muuten, mutta pyllyyn käy kaikesta valmistelusta huolimatta kipeää, koska on ulompisulkijalihas synnytyksessä revennyt ja arpeutunut.Mies ei taas diggaa siitä ollenkaan.

Kyllä munkin mielestä tavallisesta seksistä on tullut medioissa ja ihmisten puheissa vähän vajakkien hommaa, tuntuu ettei enää ole edes ihminen jos ei halua joka reikään ja kaikkien kanssa....

Vierailija
15/15 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä luettelosta:

Suuseksi? joka kerran

seksikkäät asut? mies pitää mua seksikkäänä vaatteilla tai ilman:)

seksiasut? ei käyttöä ellei sukkahousuja lasketa tähän

Peppuseksi? kyllä harvemmin

roolileikit? joskus jotain, yleensä mun työasu riittää (ei mikään univormu kuitenkaan)

pienet sidontaleikit? joskus ihanaa olla passiivinen

Seksiapuvälineet? dildo joskus

Tuossapa meidän repertuaari, asennoista käytetyimmät takaa, ratsastus tai lusikkana eri versioina. Lähäri ei jostain syystä onnistu (olen paljon pienempi kuin mieheni ja vielä "takapilluinen"), vaikuttaisikohan se? Periaatteessa haluaisin sitä joskus sen läheisyyden vuoksi mutta ei vaan tunnu miltään:(

Mutta en tajua että nuo nyt olisi jotenkin extremen hakua...? Me vain tykätään vaihtaa asentoa kesken aktin, helliä toisiamme suulla ja käsin rakastelun ohessa, öljytä (mies ei muuten hiero juuri koskaan mutta esileikkinä kyllä:D) toisiamme lämpimiksi jne.

Meillä ei kemiat kohtaa ihan satasella mutta molemmat haluamme rakastella vähintään kerran viikossa joten ihan kiittävästi selvitään näinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme