Kelpaako 33v nainen
Olenko millään tavalla enää kiinnostava? Olen hoikka ja kiinteä, sileäihoinen, ei vatsapömppöä, rinnat vielä suht. terhakat c-kupit (vähäsen kyllä roikkuu painovoiman vuoksi). Peppu sen sijaan ei roiku ja on pyöreä. Naamassa ei ryppejä, kasvoiltani olen perusnätti. Olen hyvässä kunnossa ja 165 cm pitkä, 52 kg ja minulla on pitkät brunetit hiukset. Haluaisin olla haluttu ja haluan haluta. Olen kiihkeä, mutta kiltti.
Seksissä kaikki muu käy paitsi pissa, veri, kakka ja kimpat. Haluaisin alistu, sitoa, nuolla ja imeä. Roolileikit, piiskaaminen ja anaali yms. kiihottavat. Kiinnostaako ketään miestä ajatuksena tällainen nainen?
Kommentit (12)
Ap on oikeasti mies, joka haluu kokeilla kuinka monta miestä innostuis tuosta "ideaalikuvasta". Niin läpinäkyvää..
T: nainen
Harva tänne kirjoittavista päsee tasollesi. Olet miellyttävän oloinen ja omaat hyvät mittasuhteet. Harmi kun kaikki naiset eivät uskalla kertoa näin avoimesti tai niitä on liian vähän. En ole törmännyt kaltaisiis kuin Thaimaassa, siellä on paljon halukkaampia naisia kuin täällä Suomessa (pitää vain tietää oikeat paikat).
Vai että oletko kiinnostava ! Olet todella. Olisi kivä harrastaa sinun kanssa ja toteuttaa sinun ja minun toiveita, missä oleskelet ?
Olenko millään tavalla enää kiinnostava? Olen hoikka ja kiinteä, sileäihoinen, ei vatsapömppöä, rinnat vielä suht. terhakat c-kupit (vähäsen kyllä roikkuu painovoiman vuoksi). Peppu sen sijaan ei roiku ja on pyöreä. Naamassa ei ryppejä, kasvoiltani olen perusnätti. Olen hyvässä kunnossa ja 165 cm pitkä, 52 kg ja minulla on pitkät brunetit hiukset. Haluaisin olla haluttu ja haluan haluta. Olen kiihkeä, mutta kiltti.
TUU MUN LUO
Seksissä kaikki muu käy paitsi pissa, veri, kakka ja kimpat. Haluaisin alistu, sitoa, nuolla ja imeä. Roolileikit, piiskaaminen ja anaali yms. kiihottavat. Kiinnostaako ketään miestä ajatuksena tällainen nainen?
lähes täydellinen,,,52kglla ton pitusella Ceet on harvinaista ja n 60 ois vähän lihasampi...tietty sun painonen jaksaa ehkä paremmin....riippuu
MOI KYLLÄ KELPAAT MISTÄS SINUT LÖYTÄÄ KYSYY PANOMIES. O16A? 0458694941 kYLLÄ KIINNOSTAA OTA YHDEYTTÄ TEXVIESTILLÄ..
Kyllä kelpaisi! Sillain ihanasti jos tissit vähän riippuu niin hyvä vaan! Naiset. Kelpaisiko teille 20 vuotias joka näyttää 16 vuotiaalta, 173cm, 60kg, ihan ok pituisella melalla varustettu kiltti poika joka kovasti haluaisi laueta semmoisille terhakkaille riippu tisuille? Tuntuu siltä että ulkonäköni ei oman ikäisiä naisia vedä puoleensa...
Eikös ton ikäinen nainen oo jo vähän liian vanha. Kaikki ottais sian säkissä, vaikka pimppi voi olla ihan löysä ton ikäisellä varsinkin!
jos olisit vielä todellinen etkä jonkun miehen fantasia niin tulisitko mulle vaimoksi?
Kyllä kiinnostaa. Hellästi sinut sitoisin ja sen jälkeen pillusi lipoisin. Saisit imeä varttani kunnes lopulta sisääsi työntyisin.
Oot aika täydellinen Nainen!!! Missä "majailet"?