Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako 33v nainen

Vierailija
13.04.2012 |

Olenko millään tavalla enää kiinnostava? Olen hoikka ja kiinteä, sileäihoinen, ei vatsapömppöä, rinnat vielä suht. terhakat c-kupit (vähäsen kyllä roikkuu painovoiman vuoksi). Peppu sen sijaan ei roiku ja on pyöreä. Naamassa ei ryppejä, kasvoiltani olen perusnätti. Olen hyvässä kunnossa ja 165 cm pitkä, 52 kg ja minulla on pitkät brunetit hiukset. Haluaisin olla haluttu ja haluan haluta. Olen kiihkeä, mutta kiltti.

Seksissä kaikki muu käy paitsi pissa, veri, kakka ja kimpat. Haluaisin alistu, sitoa, nuolla ja imeä. Roolileikit, piiskaaminen ja anaali yms. kiihottavat. Kiinnostaako ketään miestä ajatuksena tällainen nainen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika täydellinen Nainen!!! Missä "majailet"?

Vierailija
2/12 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti mies, joka haluu kokeilla kuinka monta miestä innostuis tuosta "ideaalikuvasta". Niin läpinäkyvää..

T: nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tänne kirjoittavista päsee tasollesi. Olet miellyttävän oloinen ja omaat hyvät mittasuhteet. Harmi kun kaikki naiset eivät uskalla kertoa näin avoimesti tai niitä on liian vähän. En ole törmännyt kaltaisiis kuin Thaimaassa, siellä on paljon halukkaampia naisia kuin täällä Suomessa (pitää vain tietää oikeat paikat).

Vierailija
4/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oletko kiinnostava ! Olet todella. Olisi kivä harrastaa sinun kanssa ja toteuttaa sinun ja minun toiveita, missä oleskelet ?

Vierailija
5/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko millään tavalla enää kiinnostava? Olen hoikka ja kiinteä, sileäihoinen, ei vatsapömppöä, rinnat vielä suht. terhakat c-kupit (vähäsen kyllä roikkuu painovoiman vuoksi). Peppu sen sijaan ei roiku ja on pyöreä. Naamassa ei ryppejä, kasvoiltani olen perusnätti. Olen hyvässä kunnossa ja 165 cm pitkä, 52 kg ja minulla on pitkät brunetit hiukset. Haluaisin olla haluttu ja haluan haluta. Olen kiihkeä, mutta kiltti.

TUU MUN LUO

Seksissä kaikki muu käy paitsi pissa, veri, kakka ja kimpat. Haluaisin alistu, sitoa, nuolla ja imeä. Roolileikit, piiskaaminen ja anaali yms. kiihottavat. Kiinnostaako ketään miestä ajatuksena tällainen nainen?

Vierailija
6/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo

Vierailija
7/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes täydellinen,,,52kglla ton pitusella Ceet on harvinaista ja n 60 ois vähän lihasampi...tietty sun painonen jaksaa ehkä paremmin....riippuu

Vierailija
8/12 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI KYLLÄ KELPAAT MISTÄS SINUT LÖYTÄÄ KYSYY PANOMIES. O16A? 0458694941 kYLLÄ KIINNOSTAA OTA YHDEYTTÄ TEXVIESTILLÄ..

Vierailija
9/12 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi! Sillain ihanasti jos tissit vähän riippuu niin hyvä vaan! Naiset. Kelpaisiko teille 20 vuotias joka näyttää 16 vuotiaalta, 173cm, 60kg, ihan ok pituisella melalla varustettu kiltti poika joka kovasti haluaisi laueta semmoisille terhakkaille riippu tisuille? Tuntuu siltä että ulkonäköni ei oman ikäisiä naisia vedä puoleensa...

Vierailija
10/12 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ton ikäinen nainen oo jo vähän liian vanha. Kaikki ottais sian säkissä, vaikka pimppi voi olla ihan löysä ton ikäisellä varsinkin!

Vierailija
11/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit vielä todellinen etkä jonkun miehen fantasia niin tulisitko mulle vaimoksi?

Vierailija
12/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa. Hellästi sinut sitoisin ja sen jälkeen pillusi lipoisin. Saisit imeä varttani kunnes lopulta sisääsi työntyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi