Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lihava nainen kehtaa mennä miehen kans eka kertaa "yötreffeille"?

Vierailija
13.04.2012 |

Eikö nolota ottaa vaatteita pois? Tai no miksei kovin laihallakin voi olla sama fiilis. Tulipahan vaan mieleen....

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se mies jo vaatteiden ollessa päällä ole nähnyt, että nainen on lihava. Tuskin tulee yllätyksenä siinä vaiheessa kun vaatteet lähtee...

Vierailija
2/28 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan yllärinä tulis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalipainoinen ja nättikin voi ujostella. Eiköhän se oo luonteesta kii eikä painosta.

Mulla ei oo ollu ongelmia vaikka taidan aika heavy olla =D mutta eipä oo kukaan valittanu ja lisää ovat kinunneet ;D

Vierailija
4/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sanottu, tuo lisää kinunneet ;)) Miten painava sä oot? Mä oon iso, mutta en treffeille tosin menossakaan, mutta tulipahan mieleen. ap

Vierailija
5/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista siinä on? sehän vaan kertoo naisen hyvästä itsevarmuudesta.ja että on sinut itsensä kanssa.

Sitäpaitsi liian laihat ihmiset on Rumia.

Vierailija
6/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pelkaa, etten enaa haluakaan. saattaa olla oikeassa pelkonsa kanssa. mutta korjatkaa, jos olen vaarassa.

Vierailija
7/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan me vaikka ihan keskustellakin.

Vierailija
8/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista siinä on? sehän vaan kertoo naisen hyvästä itsevarmuudesta.ja että on sinut itsensä kanssa.

Sitäpaitsi liian laihat ihmiset on Rumia.

Tässähän ei ap kysynyt siitä, että kuinka normaalipainoiset kehtaavat riisuuntua, vaan puhe oli lihavista. Ei se läski ketään kaunista myöskään.

Itsevarmuus ja asenne, tyytyväisyys itseen ja onnellisuus ovat ihmisessä seksikästä. Painosta ja muusta ulkonäöstä huolimatta.

Vierailija
9/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se kundi nyt näkee siitä naisesta jo vaatteet päälläkin, että kyseessä on pikkasen muodokkaampi nainen, eli tuskin tulee yllärinä sit kun aletaan riisua.

Vierailija
10/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lihavan miehen sallittua riisua itsensa yolla?

Vierailija
11/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha nainen ei ole todellakaan jokamiehen unelma, vaikka sitä mielipidettä yritetään hinnalla millä hyvänsä tyrkyttää "ainoaksi oikeaksi totuudeksi".

Vierailija
12/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tama nyt vain selittya jalkikateisesti? luulin, etta kyseessa oli miehen oma ajatus, mutta nyt sitten kaykin ilmi, etta oli varastanut sen jostain.

Vierailija
13/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sanottu, tuo lisää kinunneet ;)) Miten painava sä oot? Mä oon iso, mutta en treffeille tosin menossakaan, mutta tulipahan mieleen. ap

N 90 kg että massaa on ;)

Vierailija
14/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nolottaisi?

Vierailija
15/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 45, kun tapasin nykyisen mieheni. Jonkin aikaa seurusteltuamme menimme mökille yöksi, eka kerta yhdessä yötä. Nukuin T-paita päällä, koska häpesin patalappurintojani. Olen siis laiha. Mietin kauan etukäteen, miten kehtaan näyttää miehelle rintani, koska käytän geelirintaliivejä, joissa. Näytän vaatteet päällä ihan normaalilta. Pelotti, miten mies suhtautuu, kun näkee, että vaatteiden alla onkin muuta, mitä päälle näkyy. No, mies rakastaa rintojani. Ollaan oltu jo 7 vuotta naimisissa. :)

Enkä ole mitenkään ujo, päinvastoin.

Vierailija
16/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka läskimakkaraa on mahassa ja selässä ja selluliittiä perseessä ja reisissä vaikka koko kylälle. Käyn käsiksi sellaisella voimalla ja innolla ettei se mies huomaa edes katsella miltä näytän ;)

Vierailija
17/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa panostaa hyvään itsetuntoon. Aika hölmö mies pitää olla, jos ei jo vaatteet päällä tajunnut, että ylimääräistä on kertynyt.

Vierailija
18/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei mies sita ennen onnistu pakenemaan hollywoodiin.

Vierailija
19/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on makkaraa vyötäröllä, eikä yksikään mies ole koskaan huomauttanut asiasta, vaan hyvin olen kelvannut.

Naiset uskovat liikaa aikakausilehtii, joissa ei ole yhtään käsittelemätöntä kuvaa. Totuus on niin toisenlainen.

Hyvä esimerkki on tuo ohjelma viidakon tähtöset, jossa näkee hyvin , millaisia ns. kauniit naiset ovat sitten luonnossa. Kaikilla paljon "virheitä", mutta mitä niistä, ne on se totuus.

Jopa silikonirinnat ovat rumia, vaikka pusero päällä näyttäisi hyvältä, niin bikinit paljastaa kuinka roikkuvat, eivät sovi vartaloon jne.

Vierailija
20/28 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovathan monet lihavat aika karun näköisiä kun ne vaatteet lähtee pois. Mut silmät kiinni ja panemaan! :D

-m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän