Jos menisit nyt nuoruuden "vakkaribaariin" niin ketä haluaisit nähdä ja mitä asioita selvittää?
Mitä luulet, että nuoruutesi vakkariporukalle kuuluu nyt?
Kommentit (10)
*****sen Samilta että pitikö se todella mua ja sitä yhtä niistä kaksosista samaan aikaan tyttöystävinään???
Sami se kerkes livahtaan vuonna 1997 ennenkuin tämä selvisi!
joka vaikuttaa edelleen kiinnostuneelta. Mielenkiintoisin kysymys on kuitenkin se, että miksi asia vaivaa minua...? Minulla on kuitenkin hyvä mies. Aika kultaa muistot?
apua...?
Mitä luulet, että nuoruutesi vakkariporukalle kuuluu nyt?
jonka "kohtaloa" en tiedä ja jonka kanssa jäi aikoinaan eräs draama setvimättä. Muita en niin välittäisi nähdäkään. Tämä kyseinen kaveri oli sekä minun että entisen poikaystäväni ystävä. Kun erosimme, hän teki selväksi, että on vihainen minulle ja "valitsi" exäni. En koskaan saanut tietää, miksi niin kävi ja mitä sellaista hän kuvitteli tietävänsä, että suuttui minuun. Totuus kun yksinkertaisesti oli se, että exällä oli palavia tunteita minua kohtaan, mutta minä tunsin pelkkää kaveruutta enkä enää jaksanut esittää mitään muuta.
Nuoruuteni vakkariporukka taitaa suurimmaksi osaksi edelleen hengailla kotinurkilla ja kuluttaa aikaa taiteilijaelämästä haaveillen. Meillä ei todennäköisesti olisi enää paljonkaan yhteistä.
Illat meni yleensä vain siinä oven suussa hänen kanssaan jutellessa.
Oltiin hyviä ystäviä, kunnes hän kerran suuteli minua ja kertoi rakastavansa. En ollut hänestä kiinnostunut siinä mielessä ja häntä taisi nolottaa kun paljasti tunteensa, joten ystävyytemme meni siinä. Ei palannut ennalleen vaikka yritettiin.
Hänet haluaisin nähdä.
Eli jos ysi oli epäselvä, niin minun ja exäni yhteinen ystävä suuttui minulle, kun erosin poikaystävästäni. Tätä entistä ystävääni haluaisin siis haastatella ja tietää, miksi hän "hylkäsi" minut.
Sen verran pienessä paikassa asustelen edelleen että tiedän kaikista keistä nyt jotain täytyy tietääkin ja joistakuista enemmän kuin kiinnostaa tietää.