millaisia ihmisiä siellä naputtelee?
kerro jotain itsestäsi, vapaan valinnan mukaan. Myös jotain muuta kuin ulkoista.
Itse olen kouluikäisen lapsen äiti. Hänet sain ollessani lukiossa eli nuori olen vielä. Yritän jaksaa hoitaa perheen, koulun (3.ammattini :D ) ja työn.
Kommentit (45)
Vähän yli 30-v. myyjän töistä hoitovapaalla oleva äiti. Nautin kotona lasten kanssa olosta, toki välillä kyllästyttää kahden vaippaikäisen pyllyjen pesu ja isomman alkava uhmaikä, sekä kotityöt. Mutta enimmäkseen tämä on ihanaa aikaa, vauva on ollut ekojen kuukausien jälkeen helppo.
Tämä aamu oli edistyksellinen, 9kk ikäinen nukkui koko yön pinniksessä sänkymme vieressä, heräsi vasta äsken ja nukkumaan oli mennyt 21:30. Yleensä hän nukkuu meidän vieressä ja herää klo3-4imemään tissiä. En voinut mennä nyt aamulla suihkuun, koska rinnat oli pinkeenä maidosta..en halunnut että maito alkaa valumaan.
täällä kohta 40-vee media-alan ihminen. kaksi lasta, aivan ihana mies.
tällä hetkellä kaikki on niin hyvin, että pelkään, että kohta rysähtää. eihän näin onnellinnen voi olla (terveet lapset, ei taloudellisia huolia, uusi iso koti, parisuhde kunnossa jne...).
Ja joo, on niitä huonojakin aikoja ollut. Ja tämä onni on kyllä ansaittu.
Irtisanottu, etsii uutta työtä. Poistin just lasten lukumäärän ansioluettelosta, jos nyt tärppäis paremmin. Mies hyväpalkkaisessa työssä, eli pärjätään. Itse asiassa, kokonaisuudessa perheellä menee hyvin, kaikki terveitä, 2v pääsee just eroon vaipoista, vanhimmalla jo ammatti.
kolmen lapsen äiti. Tuo liahava ja kulahtanut entinen kaunotar kuulostaa tutulta :)
Minä ja lapset kaikki kipeinä, flunssa+mahatauti. Odottelen että lapset herää. Eivät voi mennä kouluun tai eskariin.
Kotona pitäis olla hiljaa, koska mies on yöt töissä ja tulee kohta nukkumaan. Ulkona sataa.