Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia ihmisiä siellä naputtelee?

Vierailija
12.04.2012 |

kerro jotain itsestäsi, vapaan valinnan mukaan. Myös jotain muuta kuin ulkoista.

Itse olen kouluikäisen lapsen äiti. Hänet sain ollessani lukiossa eli nuori olen vielä. Yritän jaksaa hoitaa perheen, koulun (3.ammattini :D ) ja työn.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulahtanut,lihava,ryppynen,entinen kaunotar.

yksinäinen, 4 lapsen 34-vuotias kotiäiti.

kellä ei ole elämää.

Vierailija
2/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, nuori vielä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elelee yksin eskari-ikäisen tyttönsä kanssa. Nuorena sain kanssa oli 18 vuotias.

Nyt syön taas.. vaikka yritän tiputtaa painoa :)

Vierailija
4/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas meitä nyt paikalla!

Vierailija
5/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.toi 34 vee

Vierailija
6/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että olen 10v nuorempi ja lapsia 3 :)

kellä ei ole elämää.

Vierailija
7/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas meitä nyt paikalla!

pitäis olla nukkumassa... tai sitten johtuu siitä ettei muuta aikaa ole kuin yö...?

Vierailija
8/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että olen 10v nuorempi ja lapsia 3 :)

kellä ei ole elämää.

mutta olet sentäs nuorempi kun minä!

Vierailija
9/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.toi 34 vee

tottahan se, elämää edessä vaikka kuinka. itse kenelläkin on välillä väsyny, ryppyinen, jne olo. Kuuluu asiaan, ihminen on itsensä ankarin arvostelija.

Olkaa itsellenne armollisia ihanat naiset!

Vierailija
10/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 vuotias, yhden lapsen työtön yksinhuoltaja. Elämää ei ole, töitä mahdoton saada ainakaan omalta alalta, omaa aikaa vain öisin kun lapsi nukkumassa, harrastuksia ei ole enää ollut vuosiin ja yritän joka päivä keksiä syitä olemassaololleni ja se on joka päivä vaikeampaa...

Vierailija
11/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden tytön 26-vuotias äippä. Lapset 11kk ja 2,5v. Yrittäjä olen, tosin nyt saan vielä hetken pitää hoitovapaata.

Väsy olis mut aina vaan tulee roikuttua täällä ja parilla muulla sivulla yhtä aikaa..

Vierailija
12/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut, viimeisilläni raskaana ja taaperon äiti. Luultavasti olen huomattavasti vähemmän väsynyt ja masentunut, kunhan vauva syntyy ja pääsen taas pois kotoa...

Vierailija
13/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 vuotias, yhden lapsen työtön yksinhuoltaja. Elämää ei ole, töitä mahdoton saada ainakaan omalta alalta, omaa aikaa vain öisin kun lapsi nukkumassa, harrastuksia ei ole enää ollut vuosiin ja yritän joka päivä keksiä syitä olemassaololleni ja se on joka päivä vaikeampaa...

minulla kun olin työttömänä, eikä tuo asema työmarkkinoilla kummoinen ole, pätkiä vain. Niin helposti jää kotiin neljän seinän sisään. Kaikilla on omat vaikeat aikansa, ne kun jaksaa niin on paljon vahvempi ja viisaampi.

ap

Vierailija
14/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa myös itsellesi aikaa vaikka se mahdottomalta tuntuukin. Kaikki kunnia yrittäjille, äitini oli, eikä se ole ihan helpoimmasta päästä

Vierailija
15/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan aikaa iPadilla, koska tuntuu vaikealta saada perse ylös sohvalta ja käyttää koiraa ulkona.

Vierailija
16/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin liki nelikymppinen kolmen lapsen (6-13v) äiti, kotirouva, ex-kaunotar, nykyinen yli 80 kiloinen ja kulahtanut. Asustan parisataa neliöisessä talossa, matkustellaan usein, mies paiskii töitä minunkin edestä ja jaksaa joskus olla ystävällinen tällaiselle flegmaattiselle muijalle.

Vierailija
17/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lössähtänyt kauniiksi haukuttu 34v yhden lapsen äiti. Mies on, mutta parasta aikaa ollaan mykkäkoulussa. Story of my life. Lapsi on ihana, työ haastavaa ja rahaa sopivasti. Haaveilen yksinhuoltajuudesta.

Vierailija
18/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v. äiti. Lapset 9v ja 5v.

Perhe nukkuu juuri nyt, minäkin kohta menen. Rakastan miestäni hyvin paljon. Minulla on pitkät vaaleat hiukset.

Vierailija
19/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäloppu nainen/ palkaton omaishoitaja/ yritän olla yrittäjä/ neljä lasta, joista kaksi toistaiseksi ilman diagnooseja/ kiireisen miehen vaimo/ vähemmän nätti ja vähemmän hoikka kuin joskus 25 vuotta sitten

Onneksi on kevät ja kesäkin tulee ja ehkä taas iloisempi mieli :-) eli en siis ole talvi-ihmisiä lainkaan

Vierailija
20/45 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin liki nelikymppinen kolmen lapsen (6-13v) äiti, kotirouva, ex-kaunotar, nykyinen yli 80 kiloinen ja kulahtanut. Asustan parisataa neliöisessä talossa, matkustellaan usein, mies paiskii töitä minunkin edestä ja jaksaa joskus olla ystävällinen tällaiselle flegmaattiselle muijalle.

äläs nyt... iso perhe (haluisin), iso talo, rakastava mies..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi