Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan blogiini hakusanoja?

Vierailija
12.04.2012 |

Bloggerin blogi siis. Miten saa niin, että esim blogilistan kautta blogini löytyy, jos hakee vaikkapa sanalla "vauvablogi"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun ilmoittaa bloginsa listalle, määrittelee itse ne aihesanat.

Hakusanat puolestaan on niitä joita on piilotettu sivulle, jotta googlella tulisi enemmän porukkaa sivustolle.

Mutta ai jai, jos google saa vihiä että olet keksinyt hakusanoja, se voipi piilottaa blogisi pahnan pohjimmaiseksi!

Vierailija
2/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusanat puolestaan on niitä joita on piilotettu sivulle, jotta googlella tulisi enemmän porukkaa sivustolle.

Mutta ai jai, jos google saa vihiä että olet keksinyt hakusanoja, se voipi piilottaa blogisi pahnan pohjimmaiseksi!

rekisteröidyin äsken ja huomasinkin, että sinnehän niitä sai kirjoitettua... Löytyyköhän sitä blogia nyt silti tuolta? Hmm. En oikein hallitse tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröidyin äsken ja huomasinkin, että sinnehän niitä sai kirjoitettua... Löytyyköhän sitä blogia nyt silti tuolta? Hmm. En oikein hallitse tätä.

Muistaakseni blogilistalta sai etsittyä blogeja just tuon aihesanan mukaan ja sitä vielä haarukoida aika- tai aakkosjärjestykseen.

En ole kyllä vuosiin käynyt siellä, voi olla muuttunutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän