Olli Kunnari? Mitä se vanhemmat ajattelivat?
Kommentit (19)
Antti Hirvosia vaikka kuinka paljon.
Ehkä Ollin vanhemmat eivät osaa kääntää...
buahahaha, mulla menee aina pokka pilalle.
eivät kaikki harrasta munansaannoksia :)
buahahaha, mulla menee aina pokka pilalle.
Hänen veljänsä on Pasi.
Tai entä se jääkiekkoilija, Pasi Toskala...buahahaha, mulla menee aina pokka pilalle.
Hänen veljänsä on Pasi.
Tai entä se jääkiekkoilija, Pasi Toskala...buahahaha, mulla menee aina pokka pilalle.
kun urheiluruudussa sen nimen olen kuullut...
Vieno Huttunen, Hieno Vuttunen. Mikä tuossa nyt on?
Siinä vaihdetaan siis ekat pari kirjainta, ei ekaa kirjainta. Ja lisäksi harjoitetaan suomalaiseen äännemuotoon muokkausta, eli ei jätetä etu- ja takavokaaleja samaan sanaan.
Toisin sanoen: tuosta tulisi Hueno Vittunen - mutta koska tuollaista ue-vokaaliyhdistelmää ei suomen kielessä käytetä, se muuttuu muotoon HuOno Vittunen.
Eli tää ei ole eksaktia tiedettä, vaan sinne päin ;-D
Vesa Toskala, Tosa Veskala...mikä huvittaa?
No, voihan sitä yrittäjyyttäkin urheiluksi kutsua, vai?
Ja siis tälle yhdelle tiedoksi: jääkiekoilija Toskalan nimen vääntämisessä ei ole mitään hauskaa. Autonkuljettaja Toskalan taas voi ollakin.
Hänen veljänsä on Pasi.
No, voihan sitä yrittäjyyttäkin urheiluksi kutsua, vai? Ja siis tälle yhdelle tiedoksi: jääkiekoilija Toskalan nimen vääntämisessä ei ole mitään hauskaa. Autonkuljettaja Toskalan taas voi ollakin.
Hänen veljänsä on Pasi.
Muistin siis väärin sen nimen. So what? Meinaatko, että ketään näistä muista ketjussa olleita olisi oikeasti olemassa? Nipotinipoti.
Muistin siis väärin sen nimen. So what? Meinaatko, että ketään näistä muista ketjussa olleita olisi oikeasti olemassa? Nipotinipoti.
Myös esim. Olli Kuhta, Antti Hirvi ja Pekka Karvonen ovat ihan oikeita ihmisiä.
Hah, vasta tämän myötä huomasin Tosi Paskalan. Ehkä paras ikinä :D
Vierailija kirjoitti:
Myös esim. Olli Kuhta, Antti Hirvi ja Pekka Karvonen ovat ihan oikeita ihmisiä.
Antti Hirvi, hehehe.
varmaan ne on tsempannu poikaa urallaan?