Mitä haluaisit ostaa kotikutsuilta?
Ajattelin alkaa myymään jotain mitä muilla ei ole myynnissä, kun ei oikein nappaa nuo firmat mitä on. Onko joku tuote mitä kukaan ei ole vielä myynyt? Tai olisiko joku esim. sisustustyyli mitä ei ole tarjolla, tai vaikka koruja?
Kommentit (12)
En tiedä sitten pitääkö ne mua niin köyhänä tai jotain, mut mä en kyllä osta sit mitää jos en tykkää tuotteista. Aika monta kotikutsu juttua on missä en ole koskaan ollut.
ala kotikutsumyyjäksi. Todella ärsyttävä tapa markkinoida tuotteita, olivatpa miten hyviä tahansa.
Koko konsepti on todella syvältä. Työpaikalla ostan kyllä pesuaineita, lihavalmisteita, villasukkia, kosmetiikkaa ym. jos tuotteet ovat kunnollisia, järkevästi hinnoiteltuja ja kukaan ei tyrkytä niitä. Kahvipöydän listaan merkkailen tilauksia, mutta jos niitä aletaan suullisesti tyrkyttää jätän tilaamatta.
Mutta jos sellaista ei tapahtuisi, tahtoisin ostaa laadukkaita aikuisen naisen alusvaatteita isolla kuppikoolla, mutta silti seksikkäitä.
En ole lihava, mutta inhoan käydä liiviliikkeessä.
ensimmäisenä mieleen luomutuotteet. Parhaita olis vaikka vielä jostain lähialueilta tulleet...
Mä tykkäsin käydä niissä. Sai kivoja ideoita, ja aina tarttui jotain mukaan :))
Jos haluan jotain ostaa, löydän sen itsekin ja ystävyys ja ahneus mun rahoja kohtaan on yhtälö, jota en siedä. Ethän ikinä edes vihjaa minulle, että haluat minun ostavan jotain sinulta, ja osa rahoista päätyy sinun taskuusi.
Onneksi en ole enää puistoäiti, minun ei tarvitse esittää kohteliasta ja katsoa edes kataloogiin tai tuotteisiin päin.
ARggggHHHH!
Mutta jos sellaista ei tapahtuisi, tahtoisin ostaa laadukkaita aikuisen naisen alusvaatteita isolla kuppikoolla, mutta silti seksikkäitä.
En ole lihava, mutta inhoan käydä liiviliikkeessä.
ei olisi aina niin törkeen hintaisia. Samat kamat saa marketista puolta halvemmalla.
tapaan ystäviä mielummin sellaisissa merkeissä jossa kenenkään ei tartte "kohteliaisuudesta" ostaa jotain turhaa
Hei - kaikki, jotka kaipaavat ekstraeuroja, mukavaista tekemistä ja kotikutsupuuhaa! Vaikka tämä keskustelu on avattu jo viime vuoden puolella, laitan viestiä - sillä ainahan tämä teema on ajankohtaista.
Ilolla esittelen loistavan vaihtoehdon kotikutsuille, nimittäin Suomessa yhä tuoreen FM GROUPin, jolla on repertuaarissaan peräti 150 parfyymiä ja eau de parfyymiä, valmistajana maailman merkittävin parfyymialan tehdas, saksalainen DROM! Kotikutsuilla näillä hajuvesillä on hauskaa ja mielenkiintoista tehdä Anna Parfyymille Väri -parfyymitestiä; tämä on todella tykätty, sillä FM pystyy AINOANA alan brändinä maailmassa tarjoamaan tällaista valikoimaa laadukkaita ja kestäviä (20%&16%) hajuvesiä sekä tuoksutestiä. Valikoimissa ovat hajuvesien lisäksi mineraalimeikit ja kodinhoituotteet. Hajuvedet luonnollisestikin ovat uniikkia tarjontaa, vaan keskieurooppalaiset meikit ja kodinhoitotuotteet puhuttelevat myös, sillä kaikkien tuotteiden hinta on huippuedukas. Tämä kortti kannattaa kääntää! Lisää: https://www.facebook.com/fmgroup.suomessa Ollaan yhteyksissä! fmgroup.suomessa@gmail.com / Kirsi Kontio.