Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla vaatteilla Leville laskemaan?

Vierailija
12.04.2012 |

Lähdetään viikonloppuna Leville. Tuleeko rinteessä kuuma toppapuvussa? Pitäiskö olla jotain tullipuvun tyyppistä ennemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jätämme paksut toppavaatteet kotiin ja otamme vain kuorivaatteet ja fleecet.

Vierailija
2/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka päivällä olisi lämmintäkin, viima paleltaa ja varsinkin hississä voi tulla kylmä. Itse menen viikonlopuksi Vuokattiin ja viikon päästä Ylläkselle. Joka talvi käyn nimenomaan viimeisillä hangilla. Ei tulisi mieleen tehdä reissua varautumatta kylmään. Jos on ollut hyvä yö, aamulla on kylmä, puolenpäivän aikaan pitää vähentää lämpimimpiä ja iltaa kohden lisätä. Lisäksi iltapäivällä iltaa kohden, jos on ollut lämmin ja aurinkoinen sää, pohjoisrinteillä on paras lumi, kun ei ole raskas ja pehmeä, mutta siellä ei aurinko lämmitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuten tietoa.

Vierailija
4/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satanut räntää tuutin täydeltä. Ja kyllä se toppapuku on ehkä liikaa..

Itse suosin laskiessa aina kerrospukeutumista, päällimmäiseksi kuorivaatetta (gore-tex tms veden ja tuulenpitävä). Toppapuvulla tulee itselle ainakin liian kuuma..

Vierailija
5/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nää nykyajan goretex toppikset. Täys talvi on vielä Oulun yläpuolellakin.

Ja se lumi maassa kyllä pitää ilman kylmänä.

Vierailija
6/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persekin näyttää paljon paremmalta niissä ;-)

Vierailija
7/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinteessä toppapuku oli ihan hyvä, mulla oli alla kalsarit ja tekninen paita ja teepaita, ihan hyvin tarkeni, eikä kuumakaan tullut.

Viimeisenä päivänä tuuli ja satoi lunta, silloin oli melkein jopa kylmä, jos ei liikkunut hetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi